Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Vengrija

Vengrijos vežėjų asociacija ATRH dar kartа priminė, jog užsienyje registruotoms transporto priemonėms, kurių ašies apkrova 11 t (autobusų - 11.5 t), kai ant varančiosios ašies yra keturi ratai ir ašies pakaba pneumatinė, Vengrijoje netaikomas mokestis už viršytа svorį ir matmenis. Kartu pažymima, jog reikia užsiregistruoti iš anksto.

Prašome informacijа registracijai siųsti ir detalesnės informacijos teirautis Valstybinėje nacionalinių kelių techninės ir informacinės tarnyboje AKMI Kht (Budapešte). Faks.: (36 1) 315 1894.

Raštu pateiktoje deklaracijoje dėl mažesnio mokesčio už viršsvorį turi būti įrašyti šie duomenys:

1. Pareiškėjo duomenys:

- pavardė,

- tikslus adresas,

- telefono ir fakso numeriai.

2. Transporto priemonės duomenys:

- registracijos numeris ir šalis

- važiuoklės numeris,

- gamintojas ir tipas,

- transporto priemonės savininko arba operatoriaus

pavardė ir tikslus adresas

3. Transporto priemonės savininko arba operatoriaus deklaracija, kurioje teigiama, kad transporto priemonės varančioji ašis yra su keturiomis guminėmis padangomis ir su pneumatine pakaba arba jai ekvivalentiška, ir todėl transporto priemonė yra saugi kelio dangai bei atitinka įsakymu Nr. 4/1999 (11.12) KHVM apibrėžtа saugiа kelio dangai transporto priemonę.

4. Vietinės transporto valdžios institucijos arba gamintojo patvirtinimas, kad transporto priemonė atitinka aukščiau paminėtus kriterijus.

5. automobilio registracijos kopija.

Pareiškimas turi būti parašytas vengrų, vokiečių arba anglų kalba.

Pareiškimа, duomenis ir sertifikatus prašome siųsti šiuo adresu:

Allami Kozuti Muszaki es Informacios Kht

1535 Budapest, Pf. 749., Fax: 36/1/315 1894

Be aukščiau išvardintų dokumentų, prašome pateikti maršruto leidimo kopijа ir pažymа apie mokesčio sumokėjimа, taip pat banko sаskaitos, į kuriа bus pervestas grаžinamas mokestis už viršsvorį, numerį.

"Transporto pasaulis"
Kovas Nr. 3 (27)

"Linava" informuoja

Brokuotos TIR knygelės

Bulgarija

čekija

Italija, Slovėnija

Jungtinė Karalystė

Kazachstanas

Lenkija

Rusija

Slovakija

Vengrija

Diskusija

GELTONIEJI AUTOBUSAI: AR Iš TIESų PIGIAU?

Pas kaimynus

KALININGRADE - SUNKVEžIMIų BEI AUTOBUSų GAMYBA

Poleminės pastabos

AR TIKRAI MUMS REIKIA MAžIAUSIAI?

Servisas

Juodosios dėžės: iš lėktuvų - į sunkvežimius

Naujas krovininių automobilių servisas Alytuje

„Linavos“ servisas: automobilių apsaugos sistemos vilkikams ir puspriekabėms

Lietuvoje ir pasaulyje

BGL

DRAUDIMO BENDROVEI LINDRA - DEšIMT METų

IRU GRIEžTINA REIKALAVIMUS

TRANSPORTERIAI - GREITI, BET AR SAUGūS?

VEžėJAMS į PAGALBА

VOKIETIJOJE - NAUJA MUITINėS AGENTūRA

 Tęsiamas bendradarbiavimas

Transporto politika

BALTOJI KNYGA - MūSų ATEITIES VEIDRODIS

Keleivinis transportas

PAS LENKų AUTOBUSų GAMINTOJUS

Technika

BAVARIJA PASITINKA ATEITį

Kaip veikia ESP

POPULIARėJA RESTAURUOTOS PADANGOS

Trys varikliai - trys charakteriai

Važiuoklė, „vizginanti uodega“

Teisė

Dokumentinis procesas pagal naujаjį CPK

Verslo etika

įtaigi vadovo kalba

Sveikata

NEBYLUSIS AVARIJų KALTININKAS

Muziejus

Kelių traukiniai prasidėjo taip…