Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

TARPMIESčIO MARšRUTAMS - TEMSA OPAL

Rugsėjo 8-аjа UAB „Kautra“ miesto vadovams, transporto įmonių darbuotojams bei žiniasklaidos atstovams pristatė dvidešimt neseniai įsigytų vidutinės klasės autobusų „Temsa Opalin“.

Lina JAKUBAUSKIENė

Kaip sakė įmonės generalinis direktorius Linas SKARDžIUKAS, didžiausiа bendrovės teikiamų paslaugų dalį sudaro keleivių gabenimas tolimojo susisiekimo maršrutais Lietuvoje. Kad kelionė šalies gyventojams būtų kuo patogesnė, ir nutarta įsigyti naujų, ekonomiškų, modernių vidutinės klasės autobusų.

Metų pradžioje privatizuota įmonė daugiausia dėmesio skiria autobusų parkui atnaujinti. „Pastaraisiais metais įsigijome keletа naujų turistinių autobusų tarptautiniams vežimams, kitas žingsnis buvo iš esmės atnaujinti ir vietiniais maršrutais važinėjančių autobusų parkа. Manau, artėja diena, kai atsikratysime paskutinio „Ikarus“ markės autobuso“, - kalbėjo parko vadovas.

„Temsa Opalin“ jau dabar važinėja reguliariais vietinio susisiekimo maršrutais - juos galima sutikti vos ne kiekviename Lietuvos kampelyje. Vidutinės klasės autobusai - puiki transporto priemonė mažai apkrautuose tarpmiesčio maršrutuose, kadangi yra mobilūs bei ekonomiški. Pasak L. Skardžiuko, jie turėtų atsipirkti per penkerius metus.

Kodėl pasirinkti Turkijoje surinkti autobusai?

Visų pirma, jų kaina gerokai mažesnė nei gaminamų Vakaruose. „Temsa Opalin“ surenkami ant MAN važiuoklės, į juos montuojamas MAN D0834LFL03 Euro 3 reikalavimus atitinkantis tiesioginio įpurškimo dyzelinis variklis su turbokompresoriumi ir tarpiniu oro aušinimu. Variklio valdymo sistema - elektroninė, jis keturių cilindrų, galia - 180 AG (132 KW). 100 kilometrų užmiestyje autobusiukas sunaudoja tik 16,5 litro degalų. „Temsa Opalin“ montuojamos ZF 6 S 700-BO mechaninės pavarų dėžės, stabdžiai - oriniai, diskiniai su ABS. Vairo mechanizmas su hidrauliniu stiprintuvu, vairo kolonėlė reguliuojama.

Autobuso ilgis - 7630 mm, plotis - 2300 mm. Bagažinių tūris - 5 m3, salono aukštis - 1900 mm. Jame 31+1+1 sėdimos vietos, salone sumontuoti kondicionieriai, konvektoriniai šildytuvai bei du šilto oro pūtikliai.

Ryškiai geltoni autobusiukai atvyko iš Turkijos jau nudažyti ir papuošti „Kautros“ simbolika. Tai įėjo į bendrа transporto priemonės kainа. Be to, gamintojai pažadėjo mokyti techninius darbuotojus savo gamybinėse bazėse.

Kaip teigė Linas Skardžiukas, šiais metais „Kautra“ ketina pasiekti 30 mln. litų apyvartа. Nors darbuotojų šiais metais sumažėjo nuo 440 iki 370, jų skaičių dar ketinama mažinti, kol, pasak L. Skardžiuko, jis bus optimalus. Perspektyviems specialistams sudaromos sаlygos tobulintis, kelti savo kvalifikacijа. Bendrovės specialistai nuolatos modernizuoja keleivių transporto sistemа bei autobusų techninę priežiūrа pagal griežtus Europos Sаjungos reikalavimus.

"Transporto pasaulis"
Rugsėjis Nr. 9 (45)

"Linava" informuoja

Naujienos

Naudingi pasiūlymai

„Miegantys broliai“

Padangos

GUMINTA + TOMINA = dar geresnės paslaugos vežėjams

PADANGų UTILIZAVIMAS: LEDAI PAJUDėJO?

Patirtis

Permainos reikalauja naujų sprendimų

Pažintys

EUROPART PLEčIA PREKYBOS TINKLА

TRANSPORTO MARISA: jei reikia bilietų į keltus...

Psichologija

BENDRADARBIų NEPASIRINKSI

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

Beniliuksas - Baltijos šalys: mažosios veikia kartu

Keleivinis transportas

PAS ESTIJOS KELEIVIų VEžėJUS

TARPMIESčIO MARšRUTAMS - TEMSA OPAL

VOLVO autobusai Lietuvoje

Technika

Arklius perkalsime į žirgus...

ATEINA „PASAULINIO VARIKLIO“ LAIKAS

Iliuzija tapusi tikrove

Teisė

Kaip teisingai sudaryti darbo sutartį

Muziejus

BAGDADO EKSPRESAS