Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

GUMINTA + TOMINA = dar geresnės paslaugos vežėjams

Rugsėjo pradžioje bendradarbiavimo sutartį pasirašė dvi uždarosios akcinės bendrovės - „Guminta“ ir „Tomina“, kurių teikiamos paslaugos ir prekės nuo šiol sudarys vieningа „Continental“ padangų prekybos ir aptarnavimo kompleksа.

Vidmantas KLIUKAS

„Siekėme dar labiau sustiprinti savo pozicijas rinkoje: padidinti klientų būrį, išplėsti paslaugų teikimo tinklа ir mastа, - teigė UAB „Guminta“ direktorius Gintaras Stumbras. - Tam geru pavyzdžiu buvo bendradarbiavimo sutartis tarp koncernų „Bandag AG“ ir „Continental AG“, pasirašyta dar 2001 metais.

Jos esmė - perspektyvinis planas, kuriame numatyta, kad Europos „Bandag“ atstovybės gamins ir pristatys restauruotas sunkvežimių padangas „Continental“ atstovams. Restauruojant bus naudojama „Bandag“ technologija ir protektoriams gaminti skirta guma, o restauravimui skirtų protektorių raštai atitiks naujų „Continental“ padangų raštus. Toks verslo planas jau įgyvendintas daugelyje Europos šalių, jis pasiteisino kaip ekonomiškai naudingas, todėl vakariečių verslo modelį nutarėme pritaikyti ir Lietuvoje. Taigi UAB „Guminta“, esanti oficialusis „Bandag“ atstovas Lietuvoje, nupirko 100 proc. akcijų ir taip susisiejo bendradarbiavimo saitais su „Continental“ padangų oficialiuoju importuotoju - UAB „Tomina“.

„Siekdami vieningo padangų gamybos, restauravimo ir aptarnavimo komplekso, svarstome galimybę ateityje bendradarbiavimа sustiprinti abi įmones sujungiant į vienа, - sakė UAB „Tomina“ vadybininkas Audrius Macevičius. - Tai padėtų sustiprinti lyderio pozicijas naujų ir restauruotų padangų rinkoje Lietuvoje.“

Bendrovės „Guminta“ ir „Tomina“ bendrų interesų rado dar 1997 metais, tada „Guminta“ ėmė platinti „Continental“ padangas. Nuo to laiko abi įmonės pritraukė nemažai klientų, kurių dalis naudojosi abiejų bendrovių paslaugomis. Daugiausia tai buvo transporto įmonės. Vežėjai ne kartа pageidavo pagreitinti aptarnavimа ir taip sumažinti jiems nuostolingа transporto priemonių prastovų laikа.

Dabar išsiplėtė naujų ir restauruotų „Continental“ grupės padangų prekybos tinklas: po du prekybos taškus turi Vilnius, Klaipėda, po vienа - Kaunas, šiauliai, Marijampolė. čia vežėjai randa didelį padangų pasirinkimа. Vieniems reikia naujų, o kiti mieliau renkasi restauruotas padangas. Transporto įmonės ypač daug perka puspriekabių padangų „Continental HTR“, kurios kainuoja po 1100 Lt, o to paties rašto restauruotųjų kaina - 700 Lt.

Dviejų įmonių teikiamų paslaugų kompleksа papildo prekyba ratlankiais, ventiliais, padangų montavimas ir balansavimas. Visi remonto darbai atliekami su vakarietiška įranga, naudojamos firmos „Tip Top“ remonto medžiagos. Bendrovės rūpinasi savo specialistų kvalifikacijos kėlimu, investuoja į darbuotojų mokymа. štai neseniai trys „Gumintos“ padangų restauravimo specialistai - Tomas Mikolaitis, Sergejus Belanovas ir Juozas Kazlauskas - kėlė kvalifikacijа Belgijos padangų restauravimo gamykloje ir gavo sertifikatus.

Pažymėtina, kad visi „Gumintos“ ir „Tominos“ klientai gali naudotis pagalbos Europos keliuose paslauga. Pakanka paskambinti į vienа ar kitа bendrovę ir pranešti, kokios įmonės automobiliui ir kuriame kelyje nuleido padangа, ir pagalba atskubės per 24 valandas: jei įmanoma padangа suremontuos vietoje arba automobilį nugabens į servisа. Už paslaugas galima atsiskaityti vėliau jau Lietuvoje, apmokant „Gumintos“ ar „Tominos“ pateiktа sаskaitа. šia paslauga naudojasi tokios vežėjų įmonės kaip „Vilniaus dobilas“, „Gaisrė“, „Daisotra“. O turint omenyje, kad trys tūkstančiai „DFDS transport“ puspriekabių važinėja tik „Continental“ tiek naujomis, tiek ir restauruotomis pagal „Bandag“ technologijа padangomis, galima įvertinti naujojo tandemo siūlomų paslaugų poreikį.

Dabar „Guminta“ gali pateikti klientams 72 protektorių raštus, iš kurių penki - „Continental“ padangų protektorių raštų analogai. Tai protektoriai šioms padangoms: varančios ašies B-HDR (E), priekabų B-HTR (E), karjerinei technikai skirtas B-HDC, miesto transportui rekomenduojamas B-HSU1 (E) bei žieminis B-HDWS.

Padangų restauravimo rinkos lyderio UAB „Guminta“ atstovas Juozas Kazlauskas teigė, kad įmonė per mėnesį restauruoja apie 600 padangų. Bendrovė gali bent du kartus padidinti savo pajėgumа ir yra pasirengusi tenkinti augančius padangų restauravimo poreikius. Palyginti su pernai metais, vežėjai maždaug penktadaliu daugiau užsisako restauruoti padangas.

Labai geras „Gumintos“ ir „Tominos“ bendradarbiavimo perspektyvas įžvelgia „Continental“ atstovas Baltijos šalims (Lietuvai, Latvijai, Estijai) Arūnas Kiaušas, kuris su kolegomis Ralfu Gellermanu ir Andrzejumi Weyssenhoffu neseniai lankėsi Lietuvoje.

„Koncernas „Continental“ perteikė savo technologijas „Bandagui“, o tai padės suteikti padangoms antrа gyvenimа, - sakė Arūnas Kiaušas. - Išsakydamas savo ir kolegų nuomonę galiu teigti, kad „Gumintos“ ir „Tominos“ iniciatyva sudarytа verslo sаjungа vertiname teigiamai ir moraliai jа palaikome. Metaforiškai galima pasakyti, kad pataikyta į taikinį. Atsižvelgdamas į specialistų skaičiavimus, manau, kad po poros metų „Tomina“ naujų padangų parduos dvigubai daugiau, o „Guminta“ pasieks 40 proc. padangų restauravimo augimа. Europos vežėjai transporto parkuose naudoja pusę naujų ir pusę restauruotų padangų. Tikėtina, kad ši tendencija pasieks ir Lietuvа“.

Dabar „Continental“ grupės padangos („Continental“, „Semperit“, „Uniroyal“, „Barum“) pagal pardavimo kiekį pasaulyje užima ketvirtа, Europoje - antrа, o Vokietijoje, kaip ir Lietuvoje, pirmа vietа. Beje, Vokietijoje, kur labai geri keliai, visų „Continental“ grupės padangų karkasai restauruojami iki trijų kartų. Turint omenyje, kad Lietuvos vežėjams tenka dažnai gabenti krovinius remontuojamais, nekokybiškais Lenkijos ar Rusijos keliais, tikslinga kruopščiau atrinkti tinkamus karkasus ir restauruoti juos bent vienа kartа. Pagal „Continental“ technologijа šios grupės naujų padangų protektoriai, nudėvėjus juos iki leistinos ribos, gali būti gilinami, bet ši procedūra netaikoma restauruotoms padangoms.

„Continental“ atstovai patikino, kad šio gamintojo visos grupės naujų padangų reklamacijos tesudaro 0,01 proc. parduoto kiekio. Didžiuma padangų defektų atsiranda dėl per mažo oro slėgio jose eksploatuojant, perkrovų, atsirandančių ne tik dėl per didelio krovinio svorio, bet ir dėl neteisingo jo išdėstymo, taip pat padangos nukenčia dėl blogų kelių ir per didelių greičių. Dabar „Continental“ atstovai kartа per metus važinėja po filialus Lietuvoje, kitose Baltijos šalyse, lankosi klientų įmonėse, o ateityje numato kelis kartus per metus rengti seminarus, į juos sukviesti aptarnaujamų įmonių atstovus ir aiškinti teisingo padangų eksploatavimo naudа, protektoriaus gilinimo, restauravimo privalumus. Tuo pat metu tokie renginiai padės gerinti „Continental“ įvaizdį, išlaikyti lyderio pozicijas padangų pardavimo rinkoje.

"Transporto pasaulis"
Rugsėjis Nr. 9 (45)

"Linava" informuoja

Naujienos

Naudingi pasiūlymai

„Miegantys broliai“

Padangos

GUMINTA + TOMINA = dar geresnės paslaugos vežėjams

PADANGų UTILIZAVIMAS: LEDAI PAJUDėJO?

Patirtis

Permainos reikalauja naujų sprendimų

Pažintys

EUROPART PLEčIA PREKYBOS TINKLА

TRANSPORTO MARISA: jei reikia bilietų į keltus...

Psichologija

BENDRADARBIų NEPASIRINKSI

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

Beniliuksas - Baltijos šalys: mažosios veikia kartu

Keleivinis transportas

PAS ESTIJOS KELEIVIų VEžėJUS

TARPMIESčIO MARšRUTAMS - TEMSA OPAL

VOLVO autobusai Lietuvoje

Technika

Arklius perkalsime į žirgus...

ATEINA „PASAULINIO VARIKLIO“ LAIKAS

Iliuzija tapusi tikrove

Teisė

Kaip teisingai sudaryti darbo sutartį

Muziejus

BAGDADO EKSPRESAS