Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

„Linavos“ serviso komanda dirba vežėjams

1997 metais Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“, steigdama dukterinę įmonę UAB „Linavos“ servisas, siekė pagerinti vežėjų techninį aprūpinimа. Strateginis bendrovės tikslas - teikti kokybiškas prekes ir paslaugas vežėjams nepasikeitė iki šiol.

2003 metais buvo tęsiami pradėti darbai ir toliau įgyvendinamos 2001 metais pradėtos reformos lėmė, jog įmonė tapo konkurencinga ir išlaiko pagrindinius tikslus - paslaugos ir prekės kuo palankesnėmis vežėjams sаlygomis.

UAB „Linavos“ servisas kasmet užkariauja vis didesnę rinkа.

UAB “Linavos“ servisas savo veiklа 2003 metais plėtojo trimis kryptimis: komercijos, centralizuoto kuro pylimo, plovyklos ir serviso paslaugų.

Rezultatai pranoko lūkesčius

2003 metais komercijos padalinio apyvarta buvo 10 mln. 121 tūkst. litų. Tai 38 proc. daugiau negu 2002-aisais. šiemet planuojama pasiekti 12 mln. 145 tūkst. litų apyvartа, pernai metų rezultatus pagerinant 20 proc. Skaičiai rodo, kad ne tik padaugėjo įmonių, prekes įsigyjančių „Linavos“ servise, bet apskritai didėja įsigyjamų prekių kiekiai.

Bendrovė savo skyrius įsteigusi didžiuosiuose šalies miestuose. Visų jų apyvarta kasmet auga. Vilniaus filialo apyvarta, 2002 m. siekusi 2 mln. 200 tūkst. litų, padidėjo iki 2 mln. 850 tūkst. litų 2003 metais. Apyvarta paaugo 30 proc. Kauno skyriaus apyvarta 2002 m. siekė 1 mln. 700 tūkst. litų, o pernai padidėjo iki 2 mln. 150 tūkst. litų. 2003 metų augimas - 26 proc. Klaipėdos skyriaus apyvarta 2002 metais siekė 1 mln. 250 tūkst. litų ir 2003 m. padidėjo iki 1 mln. 530 tūkst. litų. Apyvartos augimas - 22 proc. šiaulių skyrius 2002 metais turėjo 900 tūkst. litų apyvartа, kuri pernai padidėjo iki 1 mln. 510 tūkst. litų. Užfiksuotas 68 proc. augimas. Panevėžio skyriaus rezultatai ūgtelėjo nuo 800 tūkst. litų 2002 m. iki 1 mln. 190 tūkst. litų 2003-iaisiais. Rezultatai pagerinti 49 proc. Alytaus skyriaus apyvarta 2002 metais buvo 530 tūkst. litų. Pardavimа pavyko padidinti iki 609 tūkst. litų 2003 m. Apyvarta padidėjo 15 proc.

Tokie rezultatai dar kartа patvirtina, kad serviso paslaugos reikalingos visuose regionuose. Skyrių parduotuvių svarbа akcentuoja ir regionuose dirbantys vežėjai.

Pernai žymiai geriau pavyko parduoti spausdintа produkcijа. Jos realizacija, palyginti su 2002-aisiais, padidėjo 20 proc. - nuo 500 tūkst. iki 600 tūkst. litų. Padangų 2003 m. parduota net 47 proc. daugiau nei 2002 m. Apyvarta nuo 4 mln. 500 tūkst. litų išaugo iki 6 mln. 600 tūkst. litų. Akumuliatorių, diržų, tachografų diskelių realizacija padidėjo 26 proc. Nuo 2 mln. 300 tūkst. 2002 m. išaugo iki 2 mln. 900 tūkst. litų

2003 m. pasirašytos distribucijos sutartys su garsiomis užsienio kompanijomis. Imta bendradarbiauti su garsia Vokietijos įmone „Varta“, gaminančia akumuliatorius „Varta“ ir „Berga“. Pradėta prekiauti vokiečių gamintojo „Lemmerz“ ratlankiais. Servisas prekiauja taip pat vokiečių gamintojo NTS tachogramomis bei jų skaitytuvais. Sutarta platinti olandų „Mazon“ firmos ženklus bei atšvaitus, taip pat PC „Net Service“ (Lenkija) naujа tachogramų nuskaitymo programа.

Kuras - palankiomis sаlygomis

„Linavos“ servisas yra pasirašęs bendradarbiavimo sutartis su nacionaliniais degalinių tinklų operatoriais: Lietuvoje - su AB „Ventus-Nafta“, Lenkijoje - su PKN „Orlen“, kurių degalinės yra išdėstytos vežėjams patogiose vietose. Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ nariai, naudodamiesi šių degalinių tinklų degalų kortelėmis, palankiausiomis sаlygomis įsigyja dyzelinį kurа minėtose šalyse. Vairuotojams tai išties saugu ir patogu, nes kelionėje nereikia naudoti grynųjų pinigų. Už įsigytа dyzelinį kurа galima atsiskaityti degalų kortele, kuri yra apsaugota PIN kodu. Patogi duomenų pateikimo sistema užtikrina nesudėtingа išlaidų kontrolę ir buhalterinę apskaitа.

Nuo 2002 m. birželio 1 d. pradėjo veikti, o 2003 metais jau puikiai funkcionuoja kuro projektas Lietuvoje, įgyvendintas bendradarbiaujant su AB „Ventus-Nafta“. Per 2003 metus parduota per 4 mln. litrų kuro. Projekto apyvarta, kaip ir buvo planuota, per 2003 metus buvo beveik 9 mln. litų.

Sutartis su vienu iš didžiausių Lenkijos degalinių tinklu PKN „Orlen“ pasirašyta 2003 m. gegužės 20 d., tačiau kurа imta pilti nuo 2003 m. rugpjūčio 31 dienos. Iki 2003 metų gruodžio 31 d. sudarytos 266 sutartys su vežėjais. Per keturis 2003-iųjų mėnesius įpilta per 2 mln. litrų kuro, o apyvarta sudarė per 5 mln. litų.

Kadangi įstojus į Europos Sаjungа daugeliui vežėjų svarbu susigrаžinti PVM, PKN „Orlen“ išrašomos PVM sаskaitos faktūros yra suderintos su Lenkijos finansų ministerija ir valstybine mokesčių inspekcija, todėl, naudodami šios kompanijos degalų korteles, vežėjai garantuotai susigrаžins PVM už įsipiltus degalus.

Servisas planuoja dar labiau išplėsti šiа paslaugа. Deramasi, kad su PKN „Orlen“ kortelėmis vežėjai galėtų atsiskaityti ne tik Lenkijoje, bet ir kitose Europos Sаjungos šalyse ir ne vien už dyzelinį kurа, bet ir už plovyklos, automobilių statymo bei kitas vežėjams aktualias paslaugas. Ketinama įgyvendinti naujа centralizuoto kuro įsigijimo projekto dalį - tai kuro projektas Rusijoje. Taip būtų baigtas dar vienas svarbus jo etapas.

Viena moderniausių Europoje

2003 metų gegužės mėnesį asociacijos „Linava“ lėšomis „Linavos“ servise įrengta moderniausia Lietuvoje ir viena iš moderniausių Rytų Europoje vilkikų, puspriekabių ir kitų komerciniams tikslams naudojamų automobilių plovykla. Automatinėje portalinėje sunkvežimių plovykloje sumontuota koncerno „Kдrcher“ plovimo įranga, atitinkanti naujausiа technikos žodį. Po mėnesio pradėjo veikti servisas, ir jau nuo 2003 metų birželio „Linavos“ serviso paslaugų centras iki šiol teikia vežėjams itin reikalingas paslaugas: padangų montavimas, balansavimas; padangų ir kamerų remontas; protektoriaus gilinimas; ašių geometrijos patikra ir reguliavimas; stabdžių ir tachografų patikra ir reguliavimas; vilkikų ir puspriekabių ašių tepimas.

Per 2003 metų 8 mėnesius, tiek, kiek veikė paslaugų centras, suteikta 1521 paslauga, gauta 77 tūkst. 377 litų pajamų.

„Linavos“ serviso darbuotojai, kurių šiuo metų yra 40, visomis išgalėmis stengiasi atsižvelgti į vežėjų pageidavimus. Auganti apyvarta liudija, kad vis daugiau įmonių naudojasi serviso paslaugomis. Pasitikėjimas neateina per dienа. Jį servisas užsitarnavo tik gera prekių ir paslaugų kokybe, aukštu aptarnavimo lygiu bei profesionaliu darbu.

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7(43)

"Linava" informuoja

Naujienos

Aktualijos

EUROPOS TEISINGUMO TEISMAS šALINA KLIūTIS

Lietuvos muitinė: vežėjams darbas palengvėjo, bet problemų dar liko

Psichologija

„SUDEGANTYS“ DARBE

Servisas

Braziliški COFAP amortizatoriai okupuoja Europа

Užsienyje

Kilmė - olandiška, gimtinė - Anglija

SCHMITZ CARGOBULL: ilgametė patirtis, naujovės ir mobilumo garantija

„DRAMBLIų LENKTYNIų“ PABAIGA ?

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

IRU: Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Žinotina

SKUBėK LėTAI - SUTAUPYSI

VKTI: kas, kada ir kaip tikrinama

Paslaugos

„Linavos“ serviso komanda dirba vežėjams

Keleivinis transportas

UTENIšKIAI šVęS PENKIASDEšIMTMETį

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos europoje

Technika

Galingieji mažyliai MULTICAR

Teisė

Prasikaltusio darbuotojo atleidimas iš darbo

Muziejus

LAZ-695: PRADžIų PRADžIA