Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Vilniečiams pristatyti SOLARIS TROLLINO

Lina JAKUBAUSKIENė

Kaip rodo statistika, troleibusai šiuo metu veža apie 65 proc. visų visuomeniniu transportu besinaudojančių vilniečių bei sostinės svečių. Iš viso UAB „Vilniaus troleibusai“ turi 304 transporto priemones. Vidutinis jų amžius - 15 metų. Pasak įmonės generalinio direktoriaus Jono Bagdonavičiaus, parkui atnaujinti reikėtų 200 naujų troleibusų.

Metų pradžioje Vilniaus miesto savivaldybė priėmė nutarimа skirti lėšų autobusų bei troleibusų parkams atnaujinti. Iš viso ketinama nupirkti 45 naujus troleibusus - po 15 per trejus metus. Konkurso naujoms transporto priemonėms pirkti sаlygos jau paskelbtos „Valstybės žiniose“.

šiemet sostinės gyventojams savo produkcijа išbandyti pateikė du troleibusų gamintojai. Sausio 19-аjа į sostinę atvyko lenkų bei čekų gamybos modernus žemagrindis 15 metrų ilgio „Solaris Trollino 15 AC“.

Troleibusas gaminamas ant „Solaris Bus&Coach“ kėbulo, montuojama Prancūzijos ir čekijos bendros įmonės „Cegelec“ elektros įranga. Tai - pirmasis pasaulyje trijų ašių žemagrindis troleibusas su kintamos srovės „TV Euopuls“ CEGELEC firmos asimetriniu trifaziu TAM 1009 C 175 kW galingumo varikliu.

Troleibusas - žemagrindis, trejų durų, prie viduriniųjų sumontuotas išstumiamas laiptelis įvažiuoti žmonių su negale vežimėliams. „Solaris Trolino 15AC“ talpesnis nei standartinis 12 metrų ilgio - jame sumontuotos 36 sėdynės, iš viso juo gali važiuoti 120-124 keleiviai. Jis gerokai manevringesnis už ketverių durų sujungtа 18 metrų ilgio troleibusа.

Jo valdymas nesudėtingas, kadangi galinės ašies ratai pasisuka. Jame montuojama pneumatinė pakaba su hidrauliniais amortizatoriais, elektrodinaminiai stabdžiai ir pagalbinis pneumatinis stabdys su ABS sistema.

Troleibuso aukštis - 3,30 m, plotis - 2,55 m, maksimalus greitis - 70 km/val. Kėbulas gaminamas iš nerūdijančio plieno.

Vasario šeštаjа pristatytas kitas ant „Solaris Bus&Coach“ kėbulo gaminamas troleibusas. Jame įmontuota vengriška kompanijos „GanzTransElektro“ įranga. Troleibusа vilniečiams paskolino Talino miestas - čia jis keleivius vežioja jau dveji metai. Transporto priemonė - žemagrindė,12 metrų ilgio, joje 29 sėdimos ir apie 100 stovimų vietų.

Pasak J. Bagdonavičiaus, vairuotojai naujuosius troleibusus įvertino gerai. Jie manevringi, dinamiški, greiti, važiuoja tyliai, lengvai pakyla įkalnėn. Gerai ir tai, kad transporto priemonės išbandyti pristatytos žiemа - šaltu oru lengviau pastebėti jų trūkumus. Nors, kaip teigė parko vadovas, troleibusų didesnių trūkumų per mėnesį nepastebėta.

"Transporto pasaulis"
Vasaris Nr. 2 (38)

"Linava" informuoja

Ant permainų slenksčio

Naujienos

Aktualijos

NARYSTė ES: NEžINOMųJų DAR DAUG

Dilerių naujienos

Prekyba naujais automobiliais pranoko lūkesčius

Patirtis

Apie „Gumintа“, kuri negali dirbti blogai

Regioniniai pasitarimai

Asociacijos „Linava“ regioninių pasitarimų aktualijos

Saugus eismas

Vokietijos policijos akcija „Saugus autobusas“

Užsienyje

Plieno krantai pieno upėms

Sunkiausias SISU

Veteranai

KAI ILSėTIS DAR ANKSTI..

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

Jūrų greitkeliai - tarp ES transporto nfrastruktūros plėtros prioritetų

Privačios automagistralės ir kelių mokestis Vokietijoje

Keleivinis transportas

Vilniečiams pristatyti SOLARIS TROLLINO

žVAIGžDUčIų SUTEIKIMO šVENTė KAUNE

Vežėjo kalendorius

KOVAS

Technika

+GF+ GEORG FISCHER: naujos kartos balnai

KRYPTIS - UNIFIKACIJA IR MODERNIZACIJA

Teisė

Naujasis Akcinių bendrovių įstatymas

Sveikata

SIGNALAI Iš KARšTūJų TAšKų

Muziejus

Krovininiai Zaporožiečiai