Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Liucijus SUSLAVIčIUS

Europos Sаjungos šalyse labai paplitusi smulkių siuntų ir paketų išvežiojimo adresatams paslauga. Kaip organizuojamas darbas? Kol kas maždaug taip: siuntų paskirstymo centre paketai suskirstomi į grupes pagal išvežiojimo maršrutus ar rajonus. Skirstoma prie konvejerio, kuriuo juda paketai, darbuotojai sudėsto juos į standartinę transportavimo tarа. Išvežiojimo furgono vairuotojas, gavęs savаjа siuntų ir paketų porcijа, dar kartа jа suskirsto ta tvarka, kuria įteiks gavėjams (tam neretai sugaištama iki valandos) ir pakrauna tarа į automobilį, sustatydamas lentynose.

štutgarto Transportavimo technikos ir logistikos universiteto specialistai, išanalizavę dabar naudojamа siuntų rūšiavimo ir gabenimo technologijа (beje, nesikeičiančiа kelis dešimtmečius), rado naujа sprendimа, palengvinusį siuntas išvežiojančių vairuotojų darbа bei padidinusį tam skirtų furgonų talpos panaudojimа.

Naujai sistemai sukurti buvo pasirinktas furgonas „Mercedes-Benz Sprinter“ ir sukonstruoti specialiai jo kėbului pritaikyti 5 bagažo konteineriai ant ratukų. Juos konstruojant atsižvelgta į furgono šoninių sienučių formа bei į kėbulo vidų išsikišančias galinių ratų nišas. Konteineriai nuridenami į siuntų rūšiavimo salę ir joje pakraunami: dideli ir sunkūs siuntiniai - apatinėse konteinerių sekcijose, lengvesni ir mažesni - viršutinėse, neatsižvelgiant į būsimаjа paketų ir siuntų išdavimo maršrute tvarkа. Tačiau iš naujo juos rūšiuoti vairuotojui nereikia: siuntas skirstantys darbuotojai nuskenuoja ant siuntų ir paketų esančius kodus ir įveda į kompiuterį, nurodydami, į kuriа kurio konteinerio vietа jie padėjo paketа. Vairuotojas pakrautus konteinerius suridena į sprinterį ir fiksuoja juos ant sienelių įremtomis pavažėlėmis bei griebtais. Kartu su kroviniu jis gauna kompiuterio išspausdintа lydraštį, kuriame nurodyta išvežiojimo tvarka, surašyti paketai ir siuntos, tiksliai nurodant, kurioje lentynoje ir kuriame iš 5 konteinerių guli kiekvienas siuntinys.

Sistemа išbandė firma „Germes Versand Servoce“ ir tokia didžiulė organizacija kaip „Deutsche Post“. Jų darbuotojai pripažino: sistema funkcionuoja gerai, vienas furgono reisas trunka valanda trumpiau.

Dar vienas privalumas: prireikus siuntų išvežiojimui skirtа furgonа lengviau parduoti, nes jame nėra stacionarios įrangos.

"Transporto pasaulis"
Balandis Nr. 4 (28)

"Linava" informuoja

"TransBaltica“ – transporto ir logistikos naujienos

Asociacijos nariams ir kandidatams

Bendra Lietuvos ir Latvijos Pareigūnų kontrolė

Chronologija

Dėl darbo sutarties su užsieniečiu nutraukimo

Didžiausias pavojus - dyzelino kaina

Estija

Gyvenimas ant ribos

INFORMACIJA keleivinio transporto sekcijos nariams

IRU:Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Kaip bus apmokestinamos transporto paslaugos

Kelyje į ES - vis mažiau nežinomųjų

Lenkijos apribojimai

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ XIII KONGRESAS 2003 m. gegužės 9 d., Vilnius

MAN: kartų kaita

Naujienos

Naujienos

Norvegija

Nuo rugsėjo - naujas mokestis

Prezidiumo posėdyje

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Rusija

Seminaras keleivių vežėjams

Su draudimo ir išperkamosios nuomos įstaigų atstovais aptartos vežėjų aktualijos

SUDėTINGAS SUNKVEžIMIO AGREGATAS

Susitikimas Ūkio ministerijoje

Teismo sprendimų vykdymas

TimoCorn TRUCK & CARGO

Transporto priemonių atitikties įvertinimo ir techninės apžiūros pakeitimai

VISKAS, KА NORėJOTE SUžINOTI APIE…

„Temsa Tourmalin“ debiutas Lietuvoje

Dilerių naujienos

Vilnius - VOLVO sostinė baltijos šalyse

Gamintojai siūlo

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

Kelių transporto inspekcija

Valstybinės kelių transporto inspekcijos informacija apie gautus ir išduotus kelionės leidimus 2003 m. sausio 1 d. - birželio 30 d.

Parodos

alt 2003

Poleminės pastabos

DVIGUBAS APMOKESTINIMAS: PASIRODO, KAI KAM TAI PATINKA

Norėta kuo greičiau, o...

Požiūris

KONGRESUI ARTėJANT

Psichologija

Derybos: svarbiausias pagalbininkas - šaltas protas

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Modernizuoti MZKT savivarčiai

šeima

Lemtingas atsitiktinumas

Užsienyje

Ko laukia europos krovinių vežėjai?

Veteranų klubo svetainė

Su gimtadieniu, kolegos!

Vežėjų žinios

Krovininės transporto sekcijos posėdis

Lietuvoje ir pasaulyje

KELEIVIų VEžėJAI CELėJE

Lietuviškos žaliosios – nuo spalio

NAUJAS SENAS GERAS PAžįSTAMAS

REKORDINė KONTRABANDA

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

VERSLO SАLYGOS SUNKėJA

„DAILY“ SMULKIų KROVINIų IšVEžIOTOJAMS

Transporto politika

Ar gyvens proektas 2K?

EKOTAšKAI IšLIEKA

Vž informacija

Naujienos

Žinotina

Galvos skausmas - firmos vardas

Nepasvėręs - nevažiuosi

Pavojingi korviniai: kas už ka atsako?

VEžėJAI LAUKIA KVALIFIKUOTų VAIRUOTOJų

Perspektyvos

Susisiekimo ministerija: planuojamų darbų apimtis auga

Paslaugos

šaldytuvu ant ratų laboratorija

Keleivinis transportas

Pagaliau priimta nuostolingų maršrutų kompensavimo tvarka

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Airlight Direct - konfortiškesnė, stabilesnė, lengvesnė

Ilgaamžiai guoliai

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Naujos kartos centrifuga alyvai valyti

„Požemių jautis“ iš Suomijos

Muitinėje

Aptartos mokesčių surinkimo gerinimo priemonės

Teisė

Bylos su vairuotojais ekspeditoriais

Valstybė pasilieka teisę reikalauti ...

Verslo etika

Kalbos paprastumas

Muziejus

RED BALL EXPRES logistikos pergalė