Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

žVAIGžDė PAGALIAU RADO VIETА

Vienam iš garsiausių pasaulyje automobilių gamybos koncernų mūsų šalyje ilgokai nesisekė: jam bandė atstovauti kelios bendrovės, tačiau dėl įvairių priežasčių darbas nevyko taip, kaip turėjo. Dar prieš kelias dienas dabartiniai „Mercedes-Benz“ Vilniaus regiono atstovai - UAB „Embesta“ - glaudėsi buvusiame kito vakariečių koncerno - „Volkswagen“ - automobilių salone bei servise, kuriame jau senokai buvo ankšta.

Naujаjį „Mercedes-Benz“ pastatа suprojektavo architektas Juozas Vaškevičius. Centre - stiklo ir betono pusapvalis lengvųjų automobilių pardavimo salonas, administracijos kabinetai bei sandėliai. Kairiajame sparne - sunkvežimių bei autobusų, dešiniajame - lengvųjų automobilių servisas. 4000 kv. m plote, kuriame viskas, pradedant pastato apdailos spalvomis ir baigiant naujausiais automobilių techninės priežiūros bei remonto įrengimais, atitinka koncerno kokybės standartus, dirbs 100 žmonių. Vienu metu čia galima remontuoti 32 sunkvežimius ir autobusus bei 15 lengvųjų automobilių. Sandėliuose bus saugoma apie 10 tūkst. pavadinimų detalių. Lengvųjų automobilių salone svečiai galės artimiau susipažinti su 10-12 lengvųjų automobilių modelių, o aikštelėje, kiemo gilumoje, būsimųjų pirkėjų lauks „Mercedes-Benz“ komercinės paskirties automobiliai - populiarioji „Sprinter“ šeimyna, „distributoriai“ „Vario“ bei „Atego“ ir, žinoma, sunkiasvoriai „Axor“ bei „Actros“. Visi kaip ant delno.

UAB “Embesta“ direktorius Gintaras Simanaitis išsitraukia krūvelę nuotraukų. Fotografuotas „tas delnas“ tada, kai buvo gautas leidimas čia kurtis: kažkokie apgriuvę sandėliai, keturkampis vandens bokštas aklomis akiduobėmis - piktžolėmis ir krūmais apžėlęs miesto pakraštys, kurį nuo autostrada važiuojančiųjų slėpė medžių laja. Dabar virš to buvusio šabakštyno spindės „Mercedes“ žvaigždė - nors imk ir rašyk odę naujam Lietuvos gyvenimui, kurį ir simbolizuotų tokia metamorfozė.

Tačiau „Embestoje“ visi puikiai supranta, jog pastatyti naujа centrа - tik pusė darbo. šios pastangos nueis šuniui ant uodegos, jei centro nepasieks naujos technologijos ir idėjos, jei būsimieji klientai nepajus, jog tinkamiausiai jų automobilis yra aptarnaujamas arba remontuojamas būtent čia. Ir ne tik pats automobilis, bet ir jo priekaba ar puspriekabė, kokios markės jie bebūtų. šio serviso klientai nesiblaškys po įvairias dirbtuves, ieškodami kas galėtų padaryti vienа ar kitа rečiau atliekamа darbа, visos paslaugos bus suteikiamos čia. Veiks techninės apžiūros linija, kad vairuotojas išvažiuotų pro vartus absoliučiai ramus ir visiškai pasitikėdamas savo automobiliu. Juk tai - „Mercedes-Benz“!

Kęstutis BRUZGELEVIčIUS

"Transporto pasaulis"
Spalis Nr. 10 (34)

"Linava" informuoja

Naujienos

žVAIGžDė PAGALIAU RADO VIETА

Aktualijos

RAUSVASIS POPIERėLIS, ARBA KAIP EUROPOS SАJUNGA KOVOS SU NELEGALIAI DIRBANčIAIS

Idėjos

AšTUONIOLIKMEčIUS - PRIE AUTOBUSO VAIRO!

Prisek ir važiuok

Nauji modeliai

PASAKęS „A“, MAN KONCERNAS SAKO „B“

Parodos

Kauno autodienos '03

Transporto koridoriai: Azija ir Europa

Pas kaimynus

LATVIų VEžėJAI IšMALDOS NEPRAšO

Patirtis

RVS atgaivina autobusus ir sunkvežimius

Problemos

SKAITMENINIS TACHOGRAFAS žINO VISKА…

Psichologija

Tarnyba ir draugystė

šeima

TRUMTRANSA: mažų krovinių verslas

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

EUROPOS PARLAMENTAS PRITARIA LIETUVOS SIEKIAMS

Žinotina

Transporto Acquis. Kas tai? (5)

Keleivinis transportas

SVAJONėSE - PELNAS, REALYBėJE - NUOSTOLIAI

Vežėjo kalendorius

Lapkritis

Teisė

Prioritetas - CMR konvencija

Skolų įskaitymas vienos šalies pareiškimu

Verslo etika

POSėDžIAI IR PASISėDėJIMAI

Muziejus

Su 100 tonų už nugaros