Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Vilniečiams siūlomas „Volvo 7000“

Spalio 24 d. Vilniuje, Savivaldybės aikštėje, UAB „Volvo Lietuva“ sostinės gyventojams pristatė naujos kartos autobusа „Volvo 7000“, kuris, akcijos organizatorių nuomone, „turėtų pakeisti vilniečių požiūrį į visuomeninį transportа“.

Kęstutis BRUZGELEVIčIUS

Kad šitai atsitiktų lengviau, autobusas buvo pristatytas gyvosios gamtos garsų fone: per garsiakalbius šlamėjo medžiai, čiulbėjo paukščiai, sklido dar kažkokie miesto žmogaus jau senokai pamiršti garsai. Pristatyme jie skambėjo savivaldybės aikštėje, o renginiui pasibaigus dar dvi savaites - tiek naujasis „Volvo 7000“ trimis maršrutais važinės po sostinę - džiugins keleivių ausis pačiame autobuse.

Tačiau ar džiugins vilniečius pats autobusas, paaiškės po šio eksperimento. Kol kas pirmieji įspūdžiai buvo kuo puikiausi. Nieko nuostabaus: naujausia konstrukcija, žemos ir plokščios be jokių laiptų grindys, nerūdijančio plieno kėbulas, galėsiantis tarnauti 20-30 metų, jau patiko daugelio Europos didmiesčių gyventojams bei vežėjams. Manau, vilniečiai nebus išimtis.

Techniniu požiūriu „Volvo 7000“ yra dviejų modifikacijų - 12 ir 18 metrų ilgio. Dvylikinis variantas - trejų durų, ilgesnysis - ketverių „armonika“. Vilniuje pristatytas mažesnysis, talpinantis iki 100 keleivių. Jame montuojamas modernizuotas 250 AG 6 cilindrų 7,3 l variklis D7C, kurį vežėjai jau senokai pažįsta kaip itin taupų ir patvarų. Jis, be abejo, atitinka Euro 3 reikalavimus. Specialių filtrų dėka kenksmingų medžiagų emisija sumažėjo iki 80 proc. Automatinė pavarų dėžė gerokai palengvins vairuotojo darbа, ne prie grindų, o prie šoninių sienelių tvirtinamos keleivių sėdynės - valytojų. Kadangi žemagrindžių autobusų salonas nuleistas kiek galima žemiau, visada yra galimybė buferio kampu užkabinti įvairius daiktus miesto gatvėse, tad pats buferis padarytas iš trijų dalių - kraštines bus daug paprasčiau ir pigiau pakeisti negu visа.

Talinas, beje, jau įsigijo 20 tokių autobusų. Ar pirks vilniečiai? įmonės „Vilniaus autobusai“ direktorius Gintaras Nakutis buvo santūrus: katės maiše neperkame. Nors „Volvo“ - vienas žinomiausių autobusų gamintojas pasaulyje - kiekviena transporto priemonė turi savų eksploatavimo subtilybių. Išbandysim - bus matyti.

Autoriaus nuotrauka

"Vežėjų žinios"
Spalis Nr. 20 (56)

"Linava" informuoja

Naujienos

IRU aktualijos

TIR operacijų užbaigimas Ukrainoje

Lietuvos automobilių kelių direkcija

Naujienos

Pravartu žinoti

Naujienos

Valstybės sienos apsaugos tarnyba

Atidaryta nauja Kudirkos Naumiesčio užkarda

Vž informacija

2004-ųjų „Metų sunkvežimis“ ir „Metų venas“

įkurtuvės Pirklių gatvėje

Lenkija grаžina PVM

Vilniečiams siūlomas „Volvo 7000“

Teisė

Nauji teisės aktai, aktualūs vežėjams