Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Išaiškinimas dėl laikino kabotažo Vokietijoje

Pagal naujųjų ES narių valstybių įstojimo į Europos Sąjungą sutarties nuostatas 2009 m. balandžio 30 d. baigiasi pereinamasis laikotarpis kabotažiniams vežimams. Nuo 2009 m. gegužės 1 d. Lietuvos krovinių vežėjai turės galimybę „laikinai“ atlikti kabotažinius vežimus į ES valstybes nares pagal Tarybos reglamento (EEB) Nr. 3118/93 nuostatas.

Kabotažo „laikinumo“ sąvoka kai kuriose ES valstybėse yra apibrėžta nacionaliniais teisės aktais. Taip pat ir Vokietija kabotažo „laikinumo“ sąvoką yra išaiškinusi 2008-05-05 „Antrajame nutarime dėl „Nutarimo dėl tarptautinio krovinių vežimo ir kabotažinio vežimo“ pakeitimo“.

Nacionaliniai Vokietijos reikalavimai:

Krovinių vežėjas, turintis Europos Bendrijos leidimą, bet neturintis savo buveinės ar filialo Vokietijoje, atlikęs tarptautinį krovinių vežimą į Vokietiją, gali (turi teisę) po pirmo dalinio arba visiško prekių iškrovimo atlikti ta pačia transporto priemone iki trijų kabotažinių vežimų. Paskutinis prekių iškrovimas, prieš išvykstant iš Vokietijos, turi būti atliktas per septynias dienas po pirmojo dalinio arba visiško iškrovimo.

Atlikdamas kabotažinius vežimus, krovinių vežėjas turi pasirūpinti tuo, kad vairuotojas su savimi turėtų dokumentus, įrodančius tarptautinį vežimą (pvz., CMR važtaraštį) ir kiekvieną atskirą kabotažinį vežimą visos kelionės metu. Tuose įrodančiuose dokumentuose turi būti šie duomenys:

1. Siuntėjo pavadinimas, adresas, parašas;

2. Krovinių vežėjo pavadinimas, adresas, parašas;

3. Gavėjo pavadinimas, adresas, parašas, taip pat po įvykusio iškrovimo gavėjo parašas su iškrovimo data;

4. Prekės perdavimo / priėmimo vieta ir data, taip pat iškrovimo vietos adresas;

5. Įprastinis prekės rūšies ir jos taros (įpakavimo) aprašymas;

6. Bendras krovinio svoris arba kiti kiekio duomenys;

7. Transporto priemonės valstybiniai numeriai.

Įrodančiais dokumentais gali būti krovinį lydintis dokumentas arba kitas tinkamas vežimo dokumentas – taip pat ir elektronine forma.

Transporto priemonių vairuotojai privalo, kontroliuojantiems pareigūnams pareikalavus, pateikti įrodančius dokumentus.

Gintautas RAMASLAUSKAS, krovininio transporto skyriaus vadovas

"Vežėjų žinios"
Balandis Nr. 7(187)

"Linava" informuoja

Informacija apie kontrolės lapą

Išaiškinimas dėl laikino kabotažo Vokietijoje

Kabotažas Austrijoje

Vykstantiems į Vokietiją

Aktualijos

Apsvarstyti transporto sektoriaus valstybės projektų sąrašai

EK iniciatyva kurti bendrą ES jūrų erdvę pristatyta verslininkams

Kenos geležinkelio poste pradėjo veikti rentgeno kontrolės sistema

Lietuvos keliuose mažėja „juodųjų dėmių“

Panaikinta dar viena Seimo narių privilegija

Patikima, aktuali informacija kiekvienam vairuotojui

Raginama sekti transporto infrastruktūros politikoje tarptautiniais pavyzdžiais

Kaimynų naujienos

Likinsko gamykloje – dujinis autobusas

Maskvoje – mažesnės transporto spūstys

Naujas rusiškas „mažylis“

Rinkos naujienos

Nauji Saudo Arabijos užsakymai MAN

Rekordiniai „Solaris“ metai

Vokietijos vežėjų skatinimo programa

Rytojus

Baltarusijoje daugiau dėmesio bus skiriama biodegalams

Rytų rinkoje

Estijos vežėjai – prieš naujas rinkliavas pasienyje

MAZ montuos Euro 4 variklius

Minskiečių sunkvežimiai – į JAE

Vž informacija

Apie saugumą keliuose – įvairiais aspektais

Rinkosi veteranai

VKTI informuoja

Bendra Lietuvos ir Lenkijos pareigūnų kontrolė

Inspekcijoje aptarti bendri institucijų veiksmai

Siūlymai tobulinti vairuotojų pirminį mokymą

Sunkiasvorių ir (ar) didžiagabaričių transporto priemonių kontrolė kovo mėn.

Techninės būklės kontrolės šalies keliuose tikrinimo rezultatai

Nauji teisės aktai

Auditas

Keleivinis transportas

Mokesčiai

Muitinė

Pavojingi krovininiai

Pinigai

Transportas