Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Estijos vežėjai – prieš naujas rinkliavas pasienyje

Estijos tarptautinių vežėjų asociacija ERAA nesutinka su Narvos municipalinės valdžios sprendimu nustatyti mokestį visiems tranzitu į Rusiją važiuojantiems sunkvežimiams.

Narvos valdžios atstovai nutarė suteikti teisę firmai „Transservis-N“ rinkti 169 kronų mokestį iš kiekvieno tranzitu į Rusiją važiuojančio sunkvežimio už stovėjimo aikštelės, įrengtos pasienyje, paslaugas. Lengviesiems automobiliams šios rinkliavos nenumatytos.

Pasak vežėjų asociacijos ERAA tarybos nario ir transporto paslaugų firmos „Jupiter Plus“ vadovo Jevgenij′aus Sidorov′o, tokios rinkliavos neteisėtos, todėl asociacija rengia kreipimąsi į Estijos ekonomikos ir komunikacijų bei vidaus reikalų ministerijas, kad krovininiam transportui nebūtų taikomi jokie papildomi mokesčiai. J. Sidorov′o teigimu, Estijai nustačius papildomas rinkliavas už naudojimąsi stovėjimo aikštele prieš pasienio punktą, neatmestina galimybė, kad panašų mokestį, tik galbūt dvigubai didesnį, savo pusėje nustatys ir Rusija.

Per Narvos pasienio punktą pernai pervažiavo 35 900 sunkvežimių ir keturis kartus daugiau – 140 700 – lengvųjų automobilių. Vienas iš vežėjų asociacijos pasiūlymų – krovininėms transporto priemonėms šiuo sunkmečiu netaikyti stovėjimo aikštelės mokesčio, o mažesnę, galbūt bent 20 kronų rinkliavą nustatyti visiems tranzitu vykstantiems lengviesiems automobiliams.

Argumentuodamas kritinę Estijos vežėjų situaciją, asociacijos tarybos atstovas pateikia statistinius duomenis, įrodančius, jog krovinių gabenimo kainos, palyginti su praėjusių metų pavasariu, nukrito 40 ir daugiau proc. Prieš metus vienas reisas su kroviniu į Maskvą kainuodavo 2 100 eurų, dabar jo kaina nukrito iki 1 200–1300 eurų. Be to, vežėjų išlaidas didina nuo vasario mėnesio Rusijoje nustatytas kelių mokestis.

Pasak asociacijos ERAA generalinio sekretoriaus Tojvo Kuldkepp′o, Estijos vežėjai pradeda atsisakyti anksčiau pelningų maršrutų į Vakarų Europą, nes iš jos dabar nebėra ką vežti. Prieš keletą metų vežėjai susidurdavo su priešinga situacija. Dalis Estijos vežėjų persikėlė į Suomiją, bet ir ten situacija blogėja, įkainiai mažėja. Tarptautiniais maršrutais dirbančių krovinių vežėjų situaciją galėtų pagerinti tik pusiausvyra tarp padidėjusių eksporto ir importo apimčių. Tačiau ERAA generalinio sekretoriaus teigimu, tai tik vežėjų ateities svajonė.

"Vežėjų žinios"
Balandis Nr. 7(187)

"Linava" informuoja

Informacija apie kontrolės lapą

Išaiškinimas dėl laikino kabotažo Vokietijoje

Kabotažas Austrijoje

Vykstantiems į Vokietiją

Aktualijos

Apsvarstyti transporto sektoriaus valstybės projektų sąrašai

EK iniciatyva kurti bendrą ES jūrų erdvę pristatyta verslininkams

Kenos geležinkelio poste pradėjo veikti rentgeno kontrolės sistema

Lietuvos keliuose mažėja „juodųjų dėmių“

Panaikinta dar viena Seimo narių privilegija

Patikima, aktuali informacija kiekvienam vairuotojui

Raginama sekti transporto infrastruktūros politikoje tarptautiniais pavyzdžiais

Kaimynų naujienos

Likinsko gamykloje – dujinis autobusas

Maskvoje – mažesnės transporto spūstys

Naujas rusiškas „mažylis“

Rinkos naujienos

Nauji Saudo Arabijos užsakymai MAN

Rekordiniai „Solaris“ metai

Vokietijos vežėjų skatinimo programa

Rytojus

Baltarusijoje daugiau dėmesio bus skiriama biodegalams

Rytų rinkoje

Estijos vežėjai – prieš naujas rinkliavas pasienyje

MAZ montuos Euro 4 variklius

Minskiečių sunkvežimiai – į JAE

Vž informacija

Apie saugumą keliuose – įvairiais aspektais

Rinkosi veteranai

VKTI informuoja

Bendra Lietuvos ir Lenkijos pareigūnų kontrolė

Inspekcijoje aptarti bendri institucijų veiksmai

Siūlymai tobulinti vairuotojų pirminį mokymą

Sunkiasvorių ir (ar) didžiagabaričių transporto priemonių kontrolė kovo mėn.

Techninės būklės kontrolės šalies keliuose tikrinimo rezultatai

Nauji teisės aktai

Auditas

Keleivinis transportas

Mokesčiai

Muitinė

Pavojingi krovininiai

Pinigai

Transportas