Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Raginama sekti transporto infrastruktūros politikoje tarptautiniais pavyzdžiais

Ekonominis sunkmetis valstybei suteikia unikalią progą mažesnėmis sąnaudomis atnaujinti viešąją infrastruktūrą. Investicijos į ją būtų stimulas šalies ekonomikai greitai atsigauti, išsaugoti esamas darbo vietas, pritraukti užsienio investicijų. Būtent tuo vadovaujasi nemažai tiek Europos, tiek viso pasaulio šalių. Tokią nuomonę balandžio 1 d. vykusioje spaudos konferencijoje išsakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Jo teigimu, Lietuvos transporto ir ryšių sektoriuje dirba apie 105 tūkst. Žmonių, arba 6,9 proc. visų šalies dirbančiųjų. Transporto paslaugos sudaro apie 60 proc. bendro Lietuvos paslaugų eksporto, net sunkmečio sąlygomis Lietuvos transporto sektorius išlaiko savo pozicijas.

„Lietuvoje vasario pabaigoje patvirtinus 1,34 mlrd. Lt apimties kelių biudžetą, pasigirdo planų, kad finansavimas bus sumažintas iki 626 mln. Lt – tai yra vos trečdalis pernai metų apimties, – kalbėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR Susisiekimo ministerijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas. – Ypač būtų apmaudu, jei dėl lėšų stokos nukentėtų švietėjiškos saugaus eismo akcijos, pastaraisiais metais davusios itin apčiuopiamų rezultatų“, – sakė jis. Pasak asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovo Sigito Bublio, gali tekti stabdyti darbus pagal dvimetes programas, nes naujajame biudžeto projekte jų finansavimas nenumatytas.

Kelių statybos įmonės jau persitvarkė dirbti minimaliausiu režimu, kokiu verslas iš viso gali egzistuoti. Jau atleista daugiau kaip 1 tūkst. profesionalių kelininkų, dar 4,2 tūkst. bus atleista artimiausiu metu, jei finansavimas, neatsižvelgiant į argumentus, bus sumažintas.

"Vežėjų žinios"
Balandis Nr. 7(187)

"Linava" informuoja

Informacija apie kontrolės lapą

Išaiškinimas dėl laikino kabotažo Vokietijoje

Kabotažas Austrijoje

Vykstantiems į Vokietiją

Aktualijos

Apsvarstyti transporto sektoriaus valstybės projektų sąrašai

EK iniciatyva kurti bendrą ES jūrų erdvę pristatyta verslininkams

Kenos geležinkelio poste pradėjo veikti rentgeno kontrolės sistema

Lietuvos keliuose mažėja „juodųjų dėmių“

Panaikinta dar viena Seimo narių privilegija

Patikima, aktuali informacija kiekvienam vairuotojui

Raginama sekti transporto infrastruktūros politikoje tarptautiniais pavyzdžiais

Kaimynų naujienos

Likinsko gamykloje – dujinis autobusas

Maskvoje – mažesnės transporto spūstys

Naujas rusiškas „mažylis“

Rinkos naujienos

Nauji Saudo Arabijos užsakymai MAN

Rekordiniai „Solaris“ metai

Vokietijos vežėjų skatinimo programa

Rytojus

Baltarusijoje daugiau dėmesio bus skiriama biodegalams

Rytų rinkoje

Estijos vežėjai – prieš naujas rinkliavas pasienyje

MAZ montuos Euro 4 variklius

Minskiečių sunkvežimiai – į JAE

Vž informacija

Apie saugumą keliuose – įvairiais aspektais

Rinkosi veteranai

VKTI informuoja

Bendra Lietuvos ir Lenkijos pareigūnų kontrolė

Inspekcijoje aptarti bendri institucijų veiksmai

Siūlymai tobulinti vairuotojų pirminį mokymą

Sunkiasvorių ir (ar) didžiagabaričių transporto priemonių kontrolė kovo mėn.

Techninės būklės kontrolės šalies keliuose tikrinimo rezultatai

Nauji teisės aktai

Auditas

Keleivinis transportas

Mokesčiai

Muitinė

Pavojingi krovininiai

Pinigai

Transportas