Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

700 AG „Volvo D16 G“

Jis ir anksčiau buvo galingas, tačiau dabar tapo galingiausias pasaulyje. „Volvo Trucks“ - pirmasis pasaulyje sunkvežimių gamintojas, kuriam pavyko savo sunkvežimius papuošti 700 AG emblema. Šis modelis - kompanijos flagmanas, kurio didžiausia galia iki šiol buvo 660 AG.

Susipažinkite su „Volvo FH16“ esme - D16G“ varikliu.

700 AG ir 3150 Nm sukimo momentą sukuriantis naujausias16 litrų „Volvo“ serijinės gamybos modelis FH16 su tokiu galingu, sunkiausioms ir sudėtingiausioms krovinių gabenimo užduotims skirtu motoru komplektuojamas pirmą kartą. Tačiau kadangi tokios galios reikia ne visada, gamyboje ir toliau išliks 600 ir 540 AG D16 variklio modifikacijos. Naujasis, galingiausias iš serijinių variklių modelis yra patobulinta ankstesnio 660 AG „Volvo D16“ variklio versija. Be 40 AG didesnės galios bei šiek tiek didesnio sukimo momento, ši jėgainė kur kas ekologiškesnė: lyginant su ankstesniu modeliu, azoto oksido emisija sumažėjo 40 procentų. Naujasis 16 litrų variklis atitinka 2009 m. spalio 1 d. įsigaliosiančio naujojo Europos emisijos standarto Euro 5 reikalavimus. Nors variklis tapo galingesnis, degalų sąnaudos liko tokios pat, kaip ir ankstesnės kartos modelio.

„Volvo" inžinieriai, įgyvendinę naujus techninius sprendimus, tarp kurių - naujos konstrukcijos stūmokliai, optimizavo degimo procesą ir sukūrė gaminį, pasižymintį puikiomis eksploatacinėmissavybėmis, efektyviu degalų naudojimu, žemu emisijos lygiu ir ilgaamžiškumu. Didžiausią galią ir sukimo momentą variklis pasiekia platesniame nei anksčiau sūkių diapazone, todėl sunkvežimis pasižymi puikiomis važiavimo savybėmis. Variklyje taip pat sumontuotas naujas alyvos termostatas, padedantis sumažinti degalų sąnaudas. Triukšmo lygis varikliui veikiant tuščiąja eiga sumažėjo 2dB(A). Tai pasiekta išankstinio įpurškimo sistemos dėka: nedidelį degalų kiekį įpurškus į cilindrus prieš pagrindinę porciją, degimo procesas vyksta tolygiau, todėl gerokai sumažėja triukšmo lygis.


Dar viena svarbi dviejų galingiausių variklio modifikacijų naujovė - efektyvesnė išmetamųjų dujų apdorojimo sistema. Kadangi ji gali apdoroti didesnį išmetamųjų dujų srautą, dėl mažesnio dujų pasipriešinimo sumažėjo galios nuostoliai. Didesnės talpos dujų išmetimo sistema taip pat užtikrina didesnį valymo efektyvumą. Kaip ir anksčiau, naudojama efektyvi išmetamųjų dujų apdorojimo sistema SCR (atrankinė katalitinė redukcija).
“Volvo D16G“ variklis paprastai komplektuojamas su nauju, elektronikos valdomu 230 kW galios variklio stabdžiu EPG. Dėl elektroninio valdymo sumažėjo judančių detalių skaičius, stabdys pasižymi paprastesne eksploatacija, didesniu patikimumu ir mažesniu svoriu. Taip pat galima užsisakyti ir 425 kW stabdymo galios variklio stabdį VEB+. Prieš paleidžiant į serijinę gamybą naujasis „Volvo FH16“ tampė sunkiuosius autotraukinius Australijos dykumose, gabeno medieną Švedijos šiaurėje, buvo eksploatuojamas dideliame šaltyje ir iki 3600 metrų virš jūros lygio JAV Uoliniuose kalnuose, taigi patyrė ir šilto, ir šalto, tad bus patikimas, kaip ir visi kiti „Volvo“.

FH16 su D16G vizitinė kortelė

• 16 litrų šešių cilindrų dyzelis su turbokompresoriumi ir tarpiniu oro aušintuvu. Galia - 700 AG, 600 AG ir 540 AG.
• Sukimo momentas - 3150 Nm, 2800 Nm arba 2650 Nm.
• Papildomas stabdys - EPG, 230 kW esant 2200 aps/min arba VEB+, 425 kW esant 2200 aps/min. • Išmetamųjų dujų apdorojimas - SCR (atrankinė katalitinė redukcija).
• Alyvos keitimo intervalai - 100 000 km arba kartą per metus.
• Galios paėmimo įtaisas (papildoma įranga): sunkvežimiui stovint – 1000 Nm, važiuojant - 650 Nm.
• Gali būti komplektuojamas su atvirąja arba uždarąja karterio ventiliacijos sistema.

"Transporto pasaulis"
Sausis Nr.1 (97)

"Linava" informuoja

Kronika (2008 m. gruodis)

Lenkija

LINAVA

Rusija

Slovakija

Aktualijos

Metai – sudėtingi ir permainingi

Vežėjai: prašome išperkamosios nuomos bendrovių lankstumo

Eismas

Eismo problemų sostinėje – mažiau?

Idėjos

Alternatyvūs degalai = ekonomija + ekologija

Gamtinių dujų ir dyzelino mišinys

Rinka

2008 metų pardavimo balansas Europoje ir pasaulyje

700 AG „Volvo D16 G“

Užsienyje

Italijoje vairuotojai bus tikrinami dėl narkotikų vartojimo

Vairavimo ir poilsio režimas: baudos už pažeidimus užsienio valstybėse

Lietuvoje ir pasaulyje

8 milijonai – Lombardijos logistikos centrui

ES paramos lėšos – svarbiausiems projektams

Milane važinės „Van Hool“ troleibusai

Normalaus kelio per Lenkiją nebus

Padangų slėgis padeda taupyti

San Marinas renkasi „Mercedes-Benz“

Sprendimas – sunkvežimių nuoma

Sunkvežimių svorio nustatymo sistema

„Reno Trucks“ renka „Metų mechaniką“

„Volvo“ automobiliuose – daugiau saugumo

Keleivinis transportas

Keleivininkai: ateities neprognozuojame...

Technika

Kėbulai iš plastmasės

Matyti ir būti matomam

Teisė

Teismų praktika vežėjų bylose (2)

Muziejus

Sustabdyti? Tai labai paprasta...