Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

MAN gamins „Volkswagen“ sunkvežimius Brazilijoje

Pagal ilgalaikę „Volkswagen“ aljanso plėtros perspektyvą, kartu su MAN ir „Scania“ koncentruojamas sunkvežimių gamybos ir realizavimo verslas. „Volkswagen AG“ perduoda sunkiųjų sunkvežimių Brazilijoje verslovę MAN gamintojui.

Pagal šį sandėrį MAN įgyja VW CO Resendėje (Resende) priklausančią sunkvežimių ir autobusų gamybos verslovę „Volkswagen Caminhoes e Onibus Industria e Comercio de Veiculos Comerciais Ltda“, kurios vertė 1,175 milijardo eurų. „Volkswagen“ tikisi, jog pardavimo procesas bus baigtas ateinančių metų pirmąjį ketvirtį.

„Volkswagen“, koncentruodamas sunkvežimių gamybą su MAN ir „Scania“, sieks išlaikyti savo markės lengvųjų sunkvežimių gamybą, kuriai šis sandoris neturės lemiamos įtakos. VW CO bendrovė gamina ir tiekia besivystančioms šalims sunkvežimius bei autobusus ir nuo jos įsteigimo 1981 metais tapo stambiausiu sunkvežimių gamintoju Brazilijoje. Perspektyvi plėtrai verslovė, turėdama apie 5 000 darbuotojų, 2007 metais pagamino 47 000 transporto priemonių, kurios eksportuotos į daugiau kaip 30 valstybių. Pagrindinį produkcijos asortimentą sudaro vidutinės ir sunkiosios klasės sunkvežimiai, o taip pat miesto ir turistiniai autobusai.

Pasak „Volkswagen AG“ valdybos pirmininko, profesoriaus daktaro Martin’o Winterkorn’o, šis sprendimas – logiškas aljanso sunkvežimių verslo plėtros žingsnis, kuriuo Brazilijos sunkvežimių tiekėjams siūloma patraukli perspektyva dirbti kartu su vienu iš sunkvežimių gamybos lyderių. Šį žingsnį paskatino ir tai, kad MAN ir VW CO labai gerai papildo vienas kitą, sudarydami didelį bendros veiklos potencialą.

MAN, įsigijusi verslovę Brazilijoje, dirbs kartu su tais pačiais vietos vadovais bei darbuotojais ir gamins „Volkswagen“ markės produkciją. MAN ketina išsaugoti darbo vietas ir nesirengia keisti padalinio Brazilijoje buveinės.

„Volkswagen AG“ ateityje užsiims tik lengvųjų automobilių ir lengvųjų sunkvežimių gamyba. Pasak „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ valdybos atstovo Stephan’o Schaller’io, su lengvaisiais sunkvežimiais ir naujų modelių komercinės klasės automobiliais ši markė pasiryžusi tęsti naujų rinkų įsisavinimo kursą. Turėdami 29,9 proc. MAN akcijų, „Volkswagen“ koncernas ir jo akcininkai tikisi gauti pelno iš bendradarbiavimo su partneriais ir būsimos aljanso plėtros.

Parengė Tomas LABŽENTIS

"Transporto pasaulis"
Gruodis Nr.12 (96)

"Linava" informuoja

Baltarusija

Kazachstanas

Keleivių vežėjai ir savivaldybės kreipėsi į šalies Seimą ir Vyriausybę

Kronika

Lenkija

„Linavos“ socialinė akcija „Būk matomas kelyje“ sostinės mokyklose

„Linavos” vadovai su darbo vizitu lankėsi Maskvoje

Aktualijos

Kova su vėjo malūnais?

Nuo Naujųjų – išankstinis TIR elektroninis deklaravimas

Egzotika

Didžiausias mobilus betono straublys

Eismas

Baudų griežtinimas – ne be pagrindo

Ekologija

Žalioji banga: debiutuoja ekologiški FIAT „Ducato“ ir „Fiorino CNG“

Idėjos

Sandėliai tampa technikos muziejumi

Padangos

Restauruotosios „Treadmax” rieda lyg naujos

Priekabų ūkis

FELDBINDER - cisternų specializacijos lyderis

Rinka

MAN gamins „Volkswagen“ sunkvežimius Brazilijoje

Servisas

Prisirišti ar būti laisvam?

Lietuvoje ir pasaulyje

Energetikos muziejuje – ir transporto priemonės

ICE – atsitikus nelaimei

Ličio – polimerų akumuliatoriai

Naujas terminalas – spartesniam darbui

Naujos kartos ksenono žibintai

Saugaus ir ekonomiško vairavimo mokymai

„Dakare“ neliko ne tik Dakaro, bet ir Afrikos

„Krone“ puspriekabių naujovės

Žinotina

Vairavimo ir poilsio režimas: baudos už pažeidimus vairuotojams ir įmonių vadovams

Keleivinis transportas

Dar viena kilpa ant keleivių vežėjų kaklo

Prancūzai siūlo pagalbą

Muziejus

Žvilgsnis ne pro langą, o į langą