Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Restauruotosios „Treadmax” rieda lyg naujos

Didžiausias pasaulyje padangų gamintojas kompanija „Goodyear Dunlop” šiųmetinėje Tarptautinėje transporto parodoje IAA Hanoveryje pristatė pagal naują technologiją restauruotas padangas „Treadmax”. Jos papildė kompanijos rinkai pateikiamą krovininių automobilių, autobusų bei komercinių automobilių padangų spektrą, kurį sudaro 400 modelių 55 dydžių padangos. Jos gaminamos 60 gamyklų, įsikūrusių 26 šalyse.

Intensyviai eksploatuojamos naujos kartos „Goodyear” padangos RHS II, RHD II, LHS II, LHD II, kurios Lietuvos rinkoje pasirodė dar pernai, baigia nugyventi savo pirmąjį gyvenimą. Netrukus mūsų šalyje bus organizuotas antrosios kartos „Goodyear” padangų supirkimas. Gamintojas jau pasirūpino, kaip antra tiek pailginti jų eksploatavimą. Šiuo tikslu padangoms atnaujinti buvo pritaikyta naujoji padangų restauravimo technologija „Treadmax”. Restauruojant padangas pagal šią technologiją, naudojami antrosios padangų kartos karkasai ir specialus protektorius, tolygus naujų padangų protektoriui.

Naujausios kartos „Goodyear” padangų karkasai paženklinti „Max Technology” ženklu, kuris rodo, kad padangos pasižymi maksimalia rida, degalų ekonomija, puikiu sukibimu su šlapiu ar apledėjusiu keliu. Geresnes nei pagrindinių konkurentų padangų savybes patvirtino nepriklausoma testavimo įmonė „TÜV SÜD Automotive”.

Padangų kokybė pagerėjo pirmiausia dėl naujos konstrukcijos karkaso, kuriame panaudotos vijos iš lankstesnio ir tvirtesnio plieno, nei naudotas pirmos kartos padangų karkasams gaminti. Karkaso vijų mažiau, jos aplietos gruntine guma, kuri gerai prikimba prie metalo ir prie kitų gumos sluoksnių. Kiekvieną viją izoliuojantis gumos sluoksnis, netgi pažeidus padangą, neleidžia drėgmei pasklisti tarp vijų ir sukelti koroziją. Prieš restauravimą kiekvienas karkasas gamykloje patikrinamas šerografu, padedančiu nustatyti galimus, bet plika akimi nematomus karkaso pažeidimus.

Tinkamai parinkus proporcijas, buvo sukurtas naujas gumos mišinys su silica komponentu. Protektorius tapo atsparesnis mechaniniams poveikiams ir geriau sukimbantis su šlapiu ar apledėjusiu asfaltu. Naujo protektoriaus trijų dimensijų blokų įpjovos užtikrina ne tik geresnį sukibimą su slidžiu keliu, bet ir pagerina stabilumą, kurį ypač gerai pajusite važiuodami vilkiku su naujomis padangomis.

Antros kartos „Goodyear” padangoms restauruoti naudojamas protektorius išlaiko visas naujoms padangoms būdingas savybes. Tą patvirtina atlikti testai ir padangų dėvėjimosi stebėjimų rezultatai.

„Treadmax” padangos restauruojamos karštuoju būdu Prancūzijos mieste Rohm bei Jungtinėje Karalystėje, Vulverhamptone.

Gamintojai rekomenduoja ne tik restauruoti, bet ir pagilinti antros kartos „Goodyear” padangų – naujų ir restauruotų – protektorių. Tokiu atveju padanga nugyventų keturis gyvenimus: nauja, pagilinta, restauruota, pagilinta.

Restauruotosios „Treadmax” padangos vežėjams garantuoja maždaug trečdaliu mažesnes išlaidas, ilgą ridą, konkurencingumą, o gamtai – mažesnę taršą dėl galimybės padangas atnaujinti.

Lietuvos rinkoje „Treadmax” padangos turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje.

Vidmantas Kliukas

"Transporto pasaulis"
Gruodis Nr.12 (96)

"Linava" informuoja

Baltarusija

Kazachstanas

Keleivių vežėjai ir savivaldybės kreipėsi į šalies Seimą ir Vyriausybę

Kronika

Lenkija

„Linavos“ socialinė akcija „Būk matomas kelyje“ sostinės mokyklose

„Linavos” vadovai su darbo vizitu lankėsi Maskvoje

Aktualijos

Kova su vėjo malūnais?

Nuo Naujųjų – išankstinis TIR elektroninis deklaravimas

Egzotika

Didžiausias mobilus betono straublys

Eismas

Baudų griežtinimas – ne be pagrindo

Ekologija

Žalioji banga: debiutuoja ekologiški FIAT „Ducato“ ir „Fiorino CNG“

Idėjos

Sandėliai tampa technikos muziejumi

Padangos

Restauruotosios „Treadmax” rieda lyg naujos

Priekabų ūkis

FELDBINDER - cisternų specializacijos lyderis

Rinka

MAN gamins „Volkswagen“ sunkvežimius Brazilijoje

Servisas

Prisirišti ar būti laisvam?

Lietuvoje ir pasaulyje

Energetikos muziejuje – ir transporto priemonės

ICE – atsitikus nelaimei

Ličio – polimerų akumuliatoriai

Naujas terminalas – spartesniam darbui

Naujos kartos ksenono žibintai

Saugaus ir ekonomiško vairavimo mokymai

„Dakare“ neliko ne tik Dakaro, bet ir Afrikos

„Krone“ puspriekabių naujovės

Žinotina

Vairavimo ir poilsio režimas: baudos už pažeidimus vairuotojams ir įmonių vadovams

Keleivinis transportas

Dar viena kilpa ant keleivių vežėjų kaklo

Prancūzai siūlo pagalbą

Muziejus

Žvilgsnis ne pro langą, o į langą