Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Supersunkiasvoris „Komatsu“

„Komatsu“ visame pasaulyje žinoma statybinės, krovimo bei sandėliams skirtos technikos gamintoja pateikė rinkai 960E bei 960E-1 serijos sunkvežimius. Supersunkiasvoris automobilis vienu metu gali vežti 327 tonų krovinį.

Pakrautas milžiniškas savivartis sveria 576 tonas, jo ratų skersmuo – keturi metrai. Į sunkvežimio kėbulą galima pakrauti 327 tonų svorį. Palyginimui: keturių ašių geležinkelio vagonu galima vežti maksimalaus 65 tonų svorio krovinį, t. y., vienas „Komatsu“ gali pakeisti net penkis geležinkelio vagonus!

Giganto pirmtakas, 1995-aisiais pradėtas gaminti E630, jau atrado vietą rinkoje ir sparčiai išpopuliarėjo – 650 šios serijos sunkvežimis darbuojasi įvairiose Šiaurės Amerikos, Čilės bei Australijos šachtose.

„Komatsu“ vadovai prognozuoja, kad artimiausiu metu anglies, vario, geležies rūdos bei kitų naudingų iškasenų pramonės laukia pagyvėjimas, ypač besivystančiose šalyse – Kinijoje, Indijoje bei Brazilijoje. Prognozuojama, kad supergigantiškų sunkvežimių 960E paklausa augs.

960E serijos sunkvežimiai daugiau nei trejus metus buvo bandomi sudėtingiausiomis sąlygomis anglies bei vario kasyklose. Eksploatacijos patirtis parodė, kad karjerinis savivartis yra ne tik patikimas, talpus, galingas – jis dar ir ekonomiškas bei patogus vairuotojui.

Savivartyje montuojamas „Komatsu SSDA 18V170“ 3 500 AG (2610 kW) variklis. Maksimalus sunkiasvorio automobilio greitis – 64,4 km/val. Apsisukimo spindulys – 16 metrų. Transporto priemonės ilgis – 15,6 metro, plotis – 9,6 metro. Nepakrauto sunkvežimio aukštis – 7,57 m.

"Transporto pasaulis"
Lapkritis Nr.11 (95)

"Linava" informuoja

Kronika

Aktualijos

Draudėjas ir klientas: draugai ar priešai?

Eismas

"Visiom zero"

Ekologija

Žingsnis į švaresnę aplinką

Ekonomika

Rytų rinka: viliotinis sunkvežimių gamintojams iš Vakarų

Įkurtuvės

Patikimiems sunkvežimiams – patikimas servisas

Nauji modeliai

Naujas veidas, naujas ir vardas

Naujienos

Lietuvos rinkai – BMC autobusai

Padangos

„Dunlop” universaliosios: tinka ir tolimiems, ir regioniniams maršrutams

Pažintys

“Volvo”: egzaminuoja kalnai

Priekabų ūkis

Specializuotos FELDBINDER transporto priemonės

Lietuvoje ir pasaulyje

DAF modelių CF ir XF evoliucija

Elektrokurjeriai

Hibridinis „Renault Premium“: mažiau triukšmo ir degalų

Kiniški FAW sunkvežimiai su europietiškais agregatais

Leidinyje - susisiekimo istorija

Supersunkiasvoris „Komatsu“

“Volkswagen Caddy” 4x4”…

„Ford Transit“ su visų ratų pavara

„LDV Maxus“ bus gaminami ir Rusijoje

Keleivinis transportas

Suomija: savita šalis su specifine visuomeninio transporto sistema

Vilniuje brangsta visuomeninio transporto bilietai

Technika

Common railsistema: kartų kaita

Naujausias pasaulinio projekto dyzelis: perspektyva ir galimybės

Teisė

Teismo dokumentų įteikimas

Muziejus

Improvizacija retro tema