Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Patikimiems sunkvežimiams – patikimas servisas

Spalio 30 dieną UAB “Centrako” Vilniuje, Minsko pl. 4, atidarė naują trečiąjį Lietuvoje DAF sunkvežimių ir autobusų servisą .

DAF markė Lietuvoje gražiai prigijo dar tada, kai mūsų vežėjai, neišgalėdami pirkti naujų sunkvežimių, Vakarų Europoje dairydavosi pavažinėtų. O prieš du dešimtmečius situacija sunkvežimių rinkoje gerokai skyrėsi nuo šiuolaikinės: olandų koncernas DAF, ir, beje, ne tik jis, tuo metu išgyveno sunkią krizę, tad nei apie naujų modelių kūrimą, nei apie jų modernizavimą negalėjo būti nė kalbos. Kol konkurentai tuo metu vieną po kito “kepė” elektronikos prifarširuotus sunkvežimius, olandai geriausiu atveju galėjo leisti sau tobulinti senąsias mechanines konstrukcijas. Taip dar kartą pasitvirtino senas priežodis – nėra to blogo, kas neišeitų į gera: kol konkurentai vargo su nuolatiniais ir, atrodė, nesibaigiančiais elektronikos kaprizais, DAF sunkvežimiai su patikima ir nesunkiai remontuojama mechanika pelnė vežėjų pagarbą. Beje, išlikusią ir iki šių dienų, nors “paskutinieji mohikanai” – taip DAF už ištikimybę mechanikai praminė žurnalistai – per tas dvi dešimtis metų pasikeitė neatpažįstamai. Įsiliejus į amerikiečių “Paccar” kompaniją, JAV, Kanadoje, Meksikoje bei Australijoje gaminančią “Kenworth” bei “Peterbilt” sunkvežimius, DAF gamintojams atsivėrė nauji horizontai. Stambios tarptautinės bendrovės mokslinis ir gamybinis potencialas, milžiniška organizacinė patirtis bei patikimai veikiantis pardavimo bei serviso tinklas leido DAF inžinieriams bei vadovams imtis aktualiausių problemų bei kurti naujus perspektyvius sunkvežimių modelius. Nieko nuostabaus, jog nuo įsiliejimo į “Paccar” bendrovę metų, trys DAF modeliai (95XF, LF ir XF105) buvo pripažinti “Metų sunkvežimiu”. Tačiau sukurti puikų sunkvežimį – tik pusė darbo. Koks jis bebūtų geras, anksčiau ar vėliau jam reikia ir techninės priežiūros, ir remonto, tad kiekvienoje šalyje būtinas savas servisų tinklas. Skirtingai nuo, pavyzdžiui, švedų sunkvežimių gamintojų, DAF laikosi politikos dirbti su nepriklausomais atstovais – verslininkais, esančiais arčiau kliento. Tai gana neblogai pasiteisina ekonomiškai stipriose šalyse, kur ir verslininkai stipresni, ir verslo tradicijos turi gilesnes šaknis. Lietuvoje ilgą laiką nebuvo nei vieno, nei kito, tad ir DAF automobilių servisą turėjome gerokai atsiliekantį nuo to, ką siūlė konkurentai. Taip buvo iki šiol. Dabar gerokai sustiprėjusi Centrako grupė siūlo DAF pardavimo, techninės priežiūros bei remonto paslaugas visose Baltijos šalyse, Baltarusijoje ir Kaliningrado srityje. O su naujojo – didžiausio ir moderniausio aptarnaujamame regione – Vilniaus serviso atidarymu šios markės sunkvežimių remontas, kaip UAB “Centrako Group” valdybos pirmininkui Audriui Kęstučiui Gražėnui serviso atidarymo proga atsiųstame laiške rašė “DAF Trucks” rinkodaros ir pardavimo direktorius Ron’as Bonsen’as “vyks pagal esamus ir net pagal ateityje numatytus standartus”. Taigi šios markės sunkvežimių gerbėjai nuo šiol galės nesijausti nuskriausti ir savo transporto parką remontuoti ten, kur vežėjui parankiausia. Tačiau, galima neabejoti, jog ilgą laiką parankiausia techniką remontuoti bus sostinėje. Priežasčių tam keletas: servisas moderniausias regione, o jo užmojis – teikti klientams aukščiausios kokybės prekes ir paslaugas. Įkurtas jis strateginiu požiūriu labai patogioje vietoje – Minsko plento pradžioje, kurios strateginė vertė dar labiau išryškės atidarius sostinės aplinkkelį. Kadangi DAF Europoje turi labai platų atsarginių detalių kaupimo ir distribucijos tinklą, problemų su jų pristatymu nekils. Ir, pagaliau, “Centrako” siūlo naujovę –vieno sustojimo serviso koncepciją: su kokiomis problemomis beatvyktų klientas, jis vienoje vietoje gaus visas paslaugas. Belieka pridurti, jog naujasis DAF servisas įsikūręs 17 150 kv. m plote, o po stogu “paslėpta” 4 236 kv. m. Į visa tai investuota per penkis su puse milijono eurų ir dar apie pusantro kainavo įrengimai, įrankiai bei atsarginės detalės. Servise iš pradžių sukurtos 65 darbo vietos, iš kurių 40 skirtos mechanikams. Servisas jau dirba, tad jei turite DAF sunkvežimių ir turite problemų su jų remontu, negaišdami skubėkite į Minsko plentą: ten, kur kryžiuojasi keliai, einantys Minsko ir Lydos link, jūsų jau laukia.

Kęstutis BRUZGELEVIČIUS

"Transporto pasaulis"
Lapkritis Nr.11 (95)

"Linava" informuoja

Kronika

Aktualijos

Draudėjas ir klientas: draugai ar priešai?

Eismas

"Visiom zero"

Ekologija

Žingsnis į švaresnę aplinką

Ekonomika

Rytų rinka: viliotinis sunkvežimių gamintojams iš Vakarų

Įkurtuvės

Patikimiems sunkvežimiams – patikimas servisas

Nauji modeliai

Naujas veidas, naujas ir vardas

Naujienos

Lietuvos rinkai – BMC autobusai

Padangos

„Dunlop” universaliosios: tinka ir tolimiems, ir regioniniams maršrutams

Pažintys

“Volvo”: egzaminuoja kalnai

Priekabų ūkis

Specializuotos FELDBINDER transporto priemonės

Lietuvoje ir pasaulyje

DAF modelių CF ir XF evoliucija

Elektrokurjeriai

Hibridinis „Renault Premium“: mažiau triukšmo ir degalų

Kiniški FAW sunkvežimiai su europietiškais agregatais

Leidinyje - susisiekimo istorija

Supersunkiasvoris „Komatsu“

“Volkswagen Caddy” 4x4”…

„Ford Transit“ su visų ratų pavara

„LDV Maxus“ bus gaminami ir Rusijoje

Keleivinis transportas

Suomija: savita šalis su specifine visuomeninio transporto sistema

Vilniuje brangsta visuomeninio transporto bilietai

Technika

Common railsistema: kartų kaita

Naujausias pasaulinio projekto dyzelis: perspektyva ir galimybės

Teisė

Teismo dokumentų įteikimas

Muziejus

Improvizacija retro tema