Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Servisas, kokio dar nebuvo

Jau seniai pastebėjome, kad šiuolaikiniame, nuolat kažkur skubančiame pasaulyje vis mažiau progų lieka nuoširdžiai pabendrauti net bičiuliams. Todėl naujojo “Renault Truck” serviso atidarymo spalio 3-ąją proga visus savo klientus bei “Renault” markės gerbėjus “Skuba” pakvietė ... neskubėti.

Juolab, kad naujasis servisas toks didelis, kad beskubant jį apeiti galėjai pavargti. Juolab, kad “Skuba” šį sykį pakvietė svečius į neeilinį ir netradicinį renginį – be fejerverkų, iškilmingų kalbų ir simbolinių raktų įteikimų, užtat su galimybe ramiai pabendrauti su bičiuliais, pasiklausyti geros muzikos, paragauti puikių prancūziškų patiekalų. Todėl jis ir buvo pavadintas ne atidarymu, o atvirų durų diena, kurioje galima susipažinti ir su servisu, ir su naujausiais “Renault Trucks” modeliais bei naujausiuoju “Magnum”.

“Skuba” sunkiąją kelių techniką pradėjo remontuoti 1994 metais ir atkakliai žengė pasirinktu keliu, kol tapo lyderiu šioje veiklos srityje. Tai ne serviso darbuotojų pasigyrimas, tai fakto konstatavimas: šios bendrovės servisai dirba ne tik Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, bet ir Taline. Šia bendrove nusprendė patikėti didžiausi Europos ir pasaulio automobilių bei atsarginių detalių, atskirų mazgų ir agregatų gamintojai – “Skuba” tapo “Renault Trucks”, SAF, “Wabco”, “Knorr-Bremse”, “Haldex”, “Bosch”, “Koni” oficialiuoju atstovu mūsų šalyje. Tai leido įmonei tapti didžiausiu atsarginių detalių tiekėju didmeninei ir mažmeninei prekybai ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.

O dabar – keletas faktų apie naująjį servisą.

Jo verkiant reikėjo, nes senasis buvo statytas dar tarybiniais laikais, kai dėl darbo kultūros, saugumo, ekologijos ir kitokių “niekų” galvų niekam neskaudėjo. Pasimokę iš savų ir kolegų klaidų, “Skubos” vadovai bei projektuotojai nutarė pastatyti šį servisą tokį, kokio Lietuvoje iki šiol nebuvo. Jis tarsi paukštis su dviem tik skirtingo dydžio bei paskirties sparnais, kuriuose įsikūrė technikos remonto barai, o tarp jų – buitinės bei administracijos patalpos. Mažesniajame sparne (1116 kv.m), skirtame remontuoti mažesnei technikai, ir duobės trumpesnės – “tik” 22 metrai, tad čia bus gydomi arba sunkvežimiai be priekabų, arba virš duobės tilps tik vienas junginys. O štai antrajame sparne (1734 kv.m) duobės dvigubai ilgesnės – 44 metrų. Tokių Baltijos šalyse nėra niekur, tad vienu metu čia galės sustoti du junginiai. Ir svarbiausia – juos galima remontuoti pakrautus, o autovežių ir didžiatūrių junginių priekabų nereiks atkabinti, taip sutaupoma 1,5-2 val. dviejų mechanikų brangaus laiko!

Taigi vienu metu servise galėtų būti remontuojama 20 junginių. Jeigu vienu metu būtų remontuojami tik vilkikai, jų tilptų net 50. Visos 52 darbo vietos kompiuterizuotos: mechanikas bet kurią akimirką gali sužinoti, ar sandėlyje yra reikalinga detalė, o jeigu nėra čia, galbūt yra kitame “Skubos” servise ir per kiek laiko galėtų būti pristatyta.

Šiuo metu servise dirba 103 darbuotojai, iš kurių 80 – mechanikai. Visi su aukštesniuoju techniniu išsilavinimu, visi išaugę ir subrendę čia, “Skuboje”, beje, mokantys ir galintys remontuoti visų markių sunkvežimius, autobusų važiuokles, priekabas ir puspriekabes. Nauji darbuotojai buvo pradėti rengti dar tada, kai buvo pasiryžta naujo serviso statybai, nes tai brangi investicija –20 milijonų litų.

Todėl “Skuba” ir serviso direktorius Rimantas Rimkus nuo šiol kviečia visus, eksploatuojančius ir remontuojančius sunkiąją kelių techniką: durys jums bus atviros ne tik atvirų durų dieną.

Kęstutis BRUZGELEVIČIUS

"Transporto pasaulis"
Spalis Nr.10 (94)

"Linava" informuoja

Asociacijos „Linava“ atstovai dalyvavo II Baltarusijos transporto kongrese ir logistikos parodoje Minske

Eurovinjetė: Belgija, Danija, Liuksemburgas, Olandija, Švedija

Kronika (rugsėjo mėn.)

Vokietija

Aktualijos

Problemas aptarė keleivininkai

Įkurtuvės

Servisas, kokio dar nebuvo

Iš antrų rankų

Naudoti sunkvežimiai su garantija

Mūsų kalba

Dažniau transportininkų netaisyklingai kirčiuojami žodžiai

Padangos

AUTOSERVISAS VAIŠVYDAVA”: moderni technologija antram padangos gyvenimui

“Michelin” naujovės Hanoverio IAA

Parodos

IAA-62: technologijos keičia modelius

Patirtis

Būti žingsniu priekyje

Stambiu planu

“Berlingo”: žavus mažylis kasdieniam darbui

Tendencijos

Pavažinėti vilkikai pinga...

Užsienyje

Galvijai kelyje

Sunkvežimio plovimo rekordininkai

Lietuvoje ir pasaulyje

Aštuonetas transporto lyderių

Atnaujinti du "Linavos" serviso skyriai

Dešimtoji, bet eilinė

Greičio matuokliai

Indija – patraukli rinka automobilių pramonei

Navigacinių sistemų vagys – už grotų

Vilniuje iškils naujas logistikos centras

Žinotina

Vagystės užsienyje: dvi tų pačių istorijų pusės

Perspektyvos

Mėnesį sostinėje važinės naujas ekologiškas autobusas

Mokyti padeda imitatorius

Keleivinis transportas

Suomija: savita šalis su specifine visuomeninio transporto sistema

Teisė

Teismo įsakymo procesas

Muziejus

Automobilio žibintai – nuo žvakės iki ksenono