Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Naujas maršrutas tarp geležinkelio stoties ir oro uosto

Spalio 2-ąją žiniasklaidos atstovams pristatytas naujas geležinkelio maršrutas, besidriekiantis nuo Vilniaus miesto geležinkelio stoties iki Vilniaus oro uosto. Į naujosios transporto priemonės pristatymą atvyko susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, Vilniaus meras Petras Imbrasas, kiti Susisiekimo ministerijos, miesto valdžios atstovai.

Remiantis Lietuvos transporto strategija, iki 2025 m. šalyje turi būti sukurta moderni ir subalansuota multimodalinė transporto sistema, techniniais parametrais bei paslaugų kokybe prilygstanti ES senbuvių transporto sistemai. Ji turi užtikrinti galimybę patogiai ir greitai susisiekti su svarbiausiais kultūros, turizmo ir komercijos centrais. Susisiekimo ministerija pasiūlė prisidėti prie miesto visuomeninio transporto tinklo optimizavimo, atidarant geležinkelio susisiekimą tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto, panaudojant esamą Vilnius–Kirtimai geležinkelio liniją.

Vilniečiams bei miesto svečiams maršrutas tapo prieinamas nuo spalio 3-iosios. Specialus vieno vagono traukinys, įsigytas iš AB „PESA Bydgoszcz Spolka Akcyjna Holding“ ir vadinamas automatrise, keturis kilometrus nuo geležinkelio stoties iki Vilniaus tarptautinio oro uosto važiuoja septynias minutes. Vagone yra 93 sėdimos vietos, dar tiek pat keleivių galės važiuoti stovėdami. Keleiviams įlipti įrengti išstumiami laipteliai, įrengtas ekologinis vakuuminis tualetas, oro kondicionavimo sistema, sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai, įdiegta keleivių salono ir išorės vaizdo stebėjimo sistema, sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras. Nuvažiuoti nuo oro uosto iki geležinkelio stoties ar atgal kainuoja du litus. Planuojama, kad kol kas automatrisė maršrutu tarp geležinkelio stoties ir oro uosto važinės kas 40 min., tačiau jei keleivių bus daug, maršrutus ketinama tankinti.

Sutvarkyta infrastruktūra: prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto įrengta geležinkelio stotelė, liftas keleiviams, apšvietimas. Stotelė įrengta atsižvelgiant į keleivių su negale bei ribotos judėsenos žmonių poreikius. Keleivių saugumui – vaizdo stebėjimo sistema, į oro uosto terminalą vedantis pėsčiųjų takas su dengta galerija. Geležinkelio stotyje ir oro uoste numatoma įrengti bilietų pardavimo automatus, tačiau užtrukus jų įrengimui, laikinai bilietus bus galima įsigyti traukinyje iš konduktoriaus.

Tikimasi, kad naujasis traukinių maršrutas bus patogus oro uoste ir šalia jo esančių bendrovių darbuotojams, pietinės Vilniaus miesto dalies gyventojams. Na, o Vilniaus oro uostas taps vieninteliu oro uostu Baltijos šalyse, turinčiu tiesioginę geležinkelio jungtį su geležinkelio stotimi.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

"Vežėjų žinios"
Spalis Nr.19 (175)

"Linava" informuoja

Lietuva ir Kazachstanas – už krovinių srautų plėtrą

Nauji reikalavimai Turkijoje

Kaimynų naujienos

Baltarusijos muitinė pasirengusi dirbti efektyviau

MAZ autobusas – Hanoveryje

Naujas BAZ modelis

Vž informacija

IAA 62: rekordai, rekordai, rekordai...

Naujas maršrutas tarp geležinkelio stoties ir oro uosto

Panevėžio autobusų parkui – 50

VKTI informuoja

Inspekcijoje viešėjo Baltarusijos transporto inspekcijos viršininkas

Priimamos paraiškos gauti ETMK leidimus

Ruoškime automobilius žiemai

Skaitmeninių tachografų sistemos saugumo reikalavimai

Nauji teisės aktai

Mokesčiai

Transportas

Muitinėje

Naujienos

Susisiekimo ministerijoje

Naujienos