Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Didžiausi šių

puspriekabių pirkėjai - transporto įmonės, o jų poreikius geriausiai žino UAB „Hanse Trailer“ vadovas

Gediminas Stakė.

Tad kartu su juo ir ieškome „Schmitz

Cargobull“ puspriekbių augančio populiarumo priežasčių.

Vidmantas KLIUKAS

Puspriekabės su dramblio ženklu - gerai pažįstamos Lietuvos vežėjams. Jos nėra pats pigiausias produktas, bet jau užkariavo ne vieno vežėjo simpatijas. „Schmitz Cargobull“ puspriekabių populiarumа lemia gausybė argumentų.

Dažnas vežėjas atidžiai renkasi perkamа puspriekabę įvertindamas ir jos eksploatavimo kaštus. Sakoma, jog transporto priemonė gera tiek, kiek geras jos servisas.

Pažvelkime į „Schmitz Cargobull“ servisų tinklа: Europoje jų skaičius artėja prie keturių šimtų, vien tik Vokietijoje - daugiau nei 100. Tarptautiniais maršrutais krovinius gabenantiems vežėjams tai itin patogu. Juo labiau, kad gedimų ar avarijų atveju pagalbа lengvai galima išsikviesti nemokamu telefonu. Jų sаrašа kartu su servisų žemėlapiais gauna kiekvienas „Schmitz Cargobull“ puspriekabės pirkėjas.

Lietuvoje „Schmitz Cargobull“ gaminius aptarnauja autorizuoti „Schmitz Cargobull“ serviso partneriai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bei „Schmitz Cargobull Baltic“ bendrovė Panevėžyje. Vežėjams aktualu ne tik garantinis aptarnavimas, bet ir gamintojų lojalumo sistema, taikoma pasibaigus garantijoms: kiekvienu individualiu atveju įvertinama defekto priežastis ir gedimas pašalinamas įmonės sаskaita, o klientas lieka patenkintas lyg gavęs vertingа dovanа.

Dar viena priežastis, lemianti vežėjų pasirinkimа, - tai „Schmitz Cargobull“ puspriekabių vertė antrinėje rinkoje - ji viena iš didžiausių lyginant su konkurentų gaminiais. Taigi kiekvienas vežėjas žino, kad „Schmitz Cargobull“ puspriekabės kaina per jos eksploatavimo laikа mažėja iš lėto.

Greitas likvidumas - dar vienas teigiamas „Schmitz Cargobull“ puspriekabių bruožas. Jei transporto įmonė nusprendė parduoti šios markės naudotа puspriekabę, jau iš anksto aišku, kad pirkėjo paieška ilgai neužtruks - šalies ir užsienio vežėjai mielai perka ir naudotas „Schmitz Cargobull“ puspriekabes.

Skatindama vežėjus pirkti naujas puspriekabes UAB „Hanse Trailer“ ėmė supirkinėti iš transporto įmonių naudotas puspriekabes už sutartа kainа ir skaityti šiа sumа kaip pradinį įnašа už naujа gaminį. Tokiu atveju vežėjas gali pirkti išsimokėtinai tik naujos puspriekabės vertės likusiа dalį.

„Schmitz Cargobull“ puspriekabių naudotojai itin vertina ir tai, kad Vilniuje yra atsarginių dalių sandėlis, kuriame nuolat saugoma tiek detalių, kad iš jų galima sukomplektuoti ne vienа puspriekabę. Visos atsarginės dalys - originalios, su kokybės garantija, importuojamos iš centrinio sandėlio Vokietijoje. Vežėjai, palyginę originalių detalių kainas su kitų importuotojų atitikmenimis, dažnai nustemba, įsitikinę, kad originaliа „Schmitz Cargobull“ detalę dažnai galima įsigyti pigiau nei kitų importuotojų siūlomas neoriginalias dalis.

Nuolatiniai klientai žino, kad užsienyje patyrus avarijа, verta iš anksto informuoti „Schmitz Cargobull“ atstovaujančiа bendrovę UAB „Hanse Trailer“ apie pažeidimų pobūdį. Tokiu atveju, puspriekabei ar priekabai grįžus į Lietuvа, jau būna rezervuotas servisas, pateiktos reikiamos atsarginės detalės.

Beje, užsakytas detales klientų pageidavimu UAB „Hanse Trailer“ atveža nemokamai į užsakovo nurodytа vietа - transporto įmonės buveinę ar servisа. Paslauga nieko nekainuoja ir tuomet, jei už detalę reikia pakloti vos kelis litus. Toks „Schmitz Cargobull“ gamintojų ir jų atstovų požiūris į klientus irgi padeda apsispręsti ne vienam vežėjui ir pasirinkti patikimа verslo partnerį.

Nuotraukoje: „Pasirinkite reikalingа „Schmitz Cargobull“ puspriekbės detalę iš gausaus asortimento ir jа mes nemokami atvešime iki durų“, - sako UAB „Hanse Trailer“ pardavimų vadybininkas Paulius Kairavičius.

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“