Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Lietuvos delegacija, vadovaujama susisiekimo ministro Zigmanto BALčYčIO, dalyvavo Liuksemburge vykusiame Europos Sаjungos transporto, telekomunikacijų ir energetikos tarybos sesijoje. Posėdyje buvo aptarti sausumos ir jūrų transporto bei civilinės aviacijos klausimai - Europos telekomunikacijų tinklo bei Informacijos apsaugos agentūros steigimas, reglamentas dėl laivų ir uosto įrangos saugumo, bendrieji ES laivininkystės politikos ir jūrininko profesijos skatinimo principai, transeuropinių transporto tinklų ir kiti klausimai.

Posėdyje pasisakė ir susisiekimo ministras Zigmantas Balčytis, kuris pakomentavo Europos transporto tinklų Aukšto lygio grupės ataskaitos projektа bei išdėstė mūsų šalies pozicijа dėl transeuropinio transporto tinklų plėtros. Aukšto lygio grupė Baltijos šalis laiko periferiniu regionu, kuris turi vietinių kliūčių susijungti su Europos Sаjungos transporto tinklais, todėl ataskaitos rengėjai rekomendavo iš dalies spręsti šiа problemа plėtojant jūrų magistrales. Anot Z. Balčyčio, Lietuva remia jūrų magistralių plėtrа kaip naujа alternatyviа schemа, tačiau ji tik iš dalies padės sujungti Lietuvа bei kitas Baltijos šalis su Vidurio Europos transporto tinklais. Dokumento rengėjai Lietuvos transporto infrastruktūros tikslа įvardija kaip jungtį su trečiosiomis šalimis (Rytų kryptimi) bei pabrėžia šiaurės - Pietų krypties infrastruktūros plėtros svarbа.

Lietuva pateikė Aukšto lygio grupei šiaurės - Pietų krypties transporto plėtros projektа, kuris siejasi su I transeuropinio multimodalinio transporto koridoriumi. Ministras pabrėžė, jog projektas buvo pateiktas remiantis palankiomis aplinkybėmis - šio koridoriaus komponentas „Via Baltica“ yra sėkmingai įgyvendinamas. Lietuvoje darbai sparčiai juda į priekį, tačiau kaimyninė Lenkija atsilieka - joje „Via Baltica“ pirmasis etapas bus baigtas tik 2010 m.

Kalbėdamas apie geležinkelių transporto plėtrа, Z. Balčytis pasiūlė atsižvelgti į Baltojoje knygoje išdėstytus Europos Bendrijos transporto politikos principus. Jis atkreipė sesijos dalyvių dėmesį į tai, kad Baltijos šalys niekada neturėjo ir dabar neturi galimybės plėtoti geležinkelių transportа Pietų kryptimi dėl to, kad jo infrastruktūra neatitinka šiandieninių transporto paslaugų rinkos reikalavimų: skirtingi vėžių pločiai, skirtingos eismo valdymo techninės normos ir t. t.

Lietuvos delegacija, reziumavo Z. Balčytis, pripažįsta Aukšto lygio grupės narių siūlymų svarbа gerinant Europos transporto tinklų plėtrа ir supranta, kad Lietuva bei kitos Baltijos šalys vaidins periferinį vaidmenį transporto tinklų integravime į Europos tinklus dar mažiausiai iki 2010 m., tačiau, toliau atidėliojant Baltijos regiono geležinkelio jungties su vidurio Europos šalimis plėtros pradžiа, atsiras kliūčių plėtoti multimodalinį transportа. Tai savo ruožtu atitolins patogaus ir nepavojingo aplinkai geležinkelių susisiekimo plėtrа, neskatins prekių bei keleivių judėjimo ES vidaus rinkoje.

ҐTransporto pasaulio“ informacija

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“