Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Vilniuje atidarytas Geležinio Vilko gatvės tęsinys iki Molėtų plento

Gegužės 30 d. Vilniuje atidarytas ES struktūrinių fondų lėšomis finansuotas Geležinio Vilko gatvės tęsinys nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento. Svarbi magistralinė sostinės gatvė pratęsta iki valstybinės reikšmės kelio A14 Vilnius–Utena, įrengtos šviesoforais reguliuojamos sankryžos, pėsčiųjų viadukas, rekonstruota dalis greta esančių gatvių.

„Džiaugiuosi, kad Europos Sąjungos ir valstybės parama panaudota sėkmingai. Vilniaus miestui tai užtikrins greitesnį susisiekimą, vykstantiems į tolesnes keliones – patogų išvažiavimą į magistralinį kelią Molėtų ir Utenos link. Naująją Geležinio Vilko gatvę ir už Vilniaus miesto ribos pratęs kokybiški keliai – šiuo metu baigiamas vykdyti viešųjų pirkimų konkursas magistralinio kelio Vilnius–Utena dalies rekonstrukcijai“, – sakė Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas.

Vilniuje pratęsiant beveik prieš 20 m. pradėtą tiesti ir nebaigtą Geležinio Vilko gatvę, nutiesta 2,5 km ilgio keturių eismo juostų nauja gatvės atkarpa, rekonstruota beveik po kilometrą greta esančių Baltupio ir Mokslininkų gatvių bei Molėtų plento dalis nuo Santariškių transporto žiedo iki Mokslininkų gatvės. Šiose gatvėse įrengtos trys šviesoforais reguliuojamos sankryžos, nutiesti šaligatviai.

Saugiam eismui užtikrinti Geležinio Vilko gatvės tęsinyje įrengti šviestuvai ir atitvarai, prie naujosios gatvės dalies ir Mokslininkų gatvės nutiesti dviračių takai. Pėsčiųjų patogumui ties Mokyklos gatve pastatytas 66 m ilgio pėsčiųjų viadukas, Mokslininkų ir M. Marcinkevičiaus gatvių sankryžoje įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja.

Geležinio Vilko gatvės projektas buvo parengtas 1987–1990 m., tačiau dėl lėšų stygiaus gatvės statyba buvo nebaigta. Tuo metu nutiestas gatvės ruožas daugiau kaip dešimtmetį siaura gatvele buvo sujungtas su Baltupio gatve.

Pratęsta Geležinio Vilko gatvė integruojama į miesto ir šalies kelių tinklą, todėl pagerės eismo sąlygos vietiniam ir tranzitiniam transportui, mažės transporto spūstys, avaringumas ir neigiamas transporto poveikis aplinkai. Prognozuojama, kad atidarius šios gatvės tęsinį, jungtyje tarp buvusios Geležinio Vilko gatvės pabaigos ir miesto ribos vairuotojų sugaištamas laikas sutrumpės vidutiniškai 19 proc.

Geležinio Vilko gatvės tęsinys – antrasis iš trijų sostinės transporto projektų, kuriems 2004–2006 m. laikotarpiu buvo suteikta Europos regioninės plėtros fondo parama. Pirmasis projektas – Vilniaus senamiesčio pietinis aplinkkelis. Bendra jo vertė siekė 21,8 mln. Lt, aplinkkelio tiesimo darbai baigti 2006 m. rugsėjį. Iki šių metų rugpjūčio numatoma baigti ir trečiąjį projektą – daugiau kaip 33 mln. Lt vertės S. Dariaus ir S. Girėno gatvės viaduko per geležinkelį rekonstrukciją.

Projekto „Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento statyba“ bendra vertė – 39,5 mln. Lt. Šiam projektui įgyvendinti suteikta 17,38 mln. Lt Europos regioninės plėtros fondo parama, 5,79 mln. Lt skirta iš valstybės biudžeto. Projektas įgyvendintas per 16 mėn., statybos darbus atliko UAB „Lemminkainen Lietuva“.

"Vežėjų žinios"
Birželis Nr. 11 (167)

"Linava" informuoja

Naujienos

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Naujienos

Vž informacija

Dar daugiau „žvaigždučių“ ant autobusų

Nauji teisės aktai

Bendrasis pagalbos centras

Darbo santykiai

Ekspertizė

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Keleivinis transportas

Mokesčiai

Muitinė

Sodra

Vyriausybė

Muitinėje

Naujienos

Susisiekimo ministerijoje

Susitikimas su Ukrainos, Vokietijos ir Švedijos transporto ministrais

Vilniuje atidarytas Geležinio Vilko gatvės tęsinys iki Molėtų plento