Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Mes, vairuotojai, turime nemažai blogų įpročių ir ydingų stereotipų, kurie neretai tampa įvairių klaidų priežastimi bei, nelaimei atsitikus, pasunkina jos pasekmes. Vienas iš tokių netikusių stereotipų - „saugos diržai varžo“. O kai vilkiko vairuotojas dar įsitikinęs, kad aukštoje kabinoje jam niekas nebaisu, priversti jį užsisegti saugos diržus negali net policijos skiriamos baudos. Todėl, norėdama sumažinti kasmet avarijose žūstančių ir sužeistų magistralinių vilkikų vairuotojų skaičių, Vokietijos eismo saugumo taryba (DVR) pernai, metų pabaigoje, pradėjo propagandinę kampanijа „Ar klapterėjo?“ („Hat’s geklickt?“), orientuotа į sukiojo transporto vairuotojus. Tikslas - įtikinti vairuotojus, kad net vilkiko kabinoje nesi apsaugotas nuo galimų avarijos pasekmių ir kad tik užsegtas saugos diržas padidina šansus avarijos metu išlikti sveikam ir gyvam. Leidžiami lankstinukai, demonstruojami klipai, tačiau suprasdami, kad tai ne itin įtaigios priemonės, DVR specialistai nusprendė suteikti vairuotojams galimybę patiems įsitikinti saugos diržų nauda. Tuo tikslu specialiame furgone buvo sumontuotas įtaisas, kuriame ant bėgelių su pagreitėjimu juda vilkiko vairuotojo darbo vietа imituojantis krėslas įrengto vairo ir prietaisų skydelio link. Vairuotojas gali pats įsitikinti, ar jis sugebės pasipriešinti inercijos jėgoms, krėslui staigiai sustojus, ar trenksis į vairа, po to pakartoti procedūrа, bet šį kartа su užsegtais diržais.

Agitacinis furgonas lankosi autotraukinių stovėjimo aikštelėse miestuose ir prie pakelės restoranų - visur, kur sustoja poilsio magistralinių sunkvežimių vairuotojai. Jiems suteikiama galimybė „savo kailiu“ pajusti inercijos jėgа ir patirti, kokie efektyvūs yra šiuolaikiniai saugos diržai. DVR tikisi, kad po akcijos saugos diržus užsisegančių vairuotojų padaugės kelis kartus, o tikinčių, jog kabina apsaugos nuo visų bėdų, sumažės.

Liucijus Suslavičius

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“