Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

Pakeitus LR Kelių transporto kodeksа, vietoje nereguliarių reisų buvo įvesti užsakomieji reisai, o jų organizavimas reglamentuotas atitinkamu Susisiekimo ministro įsakymu. šis įsakymas, Darbdavių konfederacijos nuomone, nustato pernelyg sudėtingа ir nevisiškai racionaliа užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа, todėl sukelia nemažai problemų smulkiesiems keleivių vežėjams.

Rimtų abejonių kelia reikalavimas keleivių vežimo lape nurodyti keleivių grupės asmenų vardus ir pavardes. Dėl tokio reikalavimo užsakomųjų reisų keleiviai neretai reiškia nepasitenkinimа ir priekaištauja, jog tai pažeidžia jų konstitucines teises - privataus gyvenimo neliečiamumа. Darbdavių konfederacijos nuomone, tokios keleivių pretenzijos visiškai pagrįstos: juk vykstama ne kažkur į užsienį, o užsakomųjų reisų trukmė dažniausiai yra nuo vienos iki pusantros valandos.

Pernelyg formalizuota keleivių vežimo lapų pildymo tvarka. Iš anksto sudarytas keleivių grupės sаrašas privalo būti patvirtintas užsakovo atstovo bei vežėjo vadovo arba jo įgalioto atsakingo asmens parašais ir antspaudais. Keleivių vežimo lapas išrašomas prieš transporto priemonei pajudant iš vežėjo turimos ar nuomojamos stovėjimo vietos. Darbdavių konfederacijos manymu, visos šios procedūros užsakomųjų reisų vykdytojams sudaro nelygiavertės konkurencijos su reguliariųjų reisų vykdytojais sаlygas.

Konfederacija mano, kad tokios formalizuotos keleivių vežimo lapų išrašymo ir tvirtinimo tvarkos nustatymu vargu ar bus pasiektas valstybės tikslas užkirsti keliа pajamų slėpimui. Tam yra daug paprastesnis ir efektyvesnis būdas - naudoti kasos aparatus, kaip jau kažkada buvo praktikuojama.

Darbdavių konfederacija kreipėsi į Susisiekimo ministrа, siūlydama supaprastinti užsakomųjų reisų keleivių vežimo lapų užpildymo tvarkа, pirmiausia atsisakyti reikalavimo įrašyti juose keleivių vardus ir pavardes, taip pat pradėti naudoti kasos aparatus.

Justina Vitkauskaitė

Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos

atstovė viešiesiems ryšiams

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“