Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

KraZ - statybų rinkai

Europos Sаjungos šalyse jau įprasta, kad komercinių sunkvežimių gamintojai potencialiems pirkėjams siūlo ne vien bazinius modelius - vilkikа, savivartį, važiuoklę kėbulams montuoti, bet ir visiškai sukomplektuotus įvairaus tipo specialius automobilius. Taip sutaupomas kliento laikas, nes jam nereikia rūpintis iš vieno gamintojo užsakyti važiuoklę, iš kito - ant jos montuojamа įrangа.

Tokiа paslaugа statybininkams bando teikti Ukrainoje veikianti sunkvežimių gamybos įmonė „Auto KrAZ“. Kijeve vykusioje statyboms skirtoje parodoje ji pademonstravo naujа betonmaišę KrAZ-6133P4. Jos „kriaušės“ talpa - 7 kubiniai metrai, sumaišyto betono iškrovimo greitis - 1-2 kubiniai metrai per sekundę. “FIGARBO“ markės įrengimas sumontuotas ant KrAZ-65053-02 6x4 tipo važiuoklės, kurios keliamoji galia - 10,9 tonos. Variklis - V-8 tipo 330 AG pasiekiantis dyzelis JaMZ-238DE2, pavarų dėžė - penkialaipsnė. Nors, palyginti su Europos firmų gaminamomis betonmaišėmis, „KrAZ-6133P4“ nėra brangus, tačiau tiems užsakovams, kurie norėtų dar šiek tiek sutaupyti, siūloma modifikacija KrAZ-6124P2 su silpnesniu - 240 AG JaMZ - 238 M2 varikliu, mažesnės talpos - 165 vietoje 250 litrų degalų baku. Beje, variklio galia didelės įtakos automobilio parametrams neturi. Ir vienos, ir kitos betonmaišės maksimalus greitis - 75 km/h.

šiais modeliais „AutoKraZ“ užpildo NVS šalyse jaučiamа didelio našumo betonmaišių trūkumа, taip pat atkreipia pirkėjų dėmesį į kitus „KrAZ“ markės automobilius.

Liucijus Suslavičius

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“