Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

2003 m. liepos 7-8 dienomis Augustave (Lenkijoje) vyko Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdis.

Lietuvos delegacijai vadovavo LR Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento direktorius Romualdas Petravičius. Lenkijos delegacijai vadovavo Infrastruktūros ministerijos Kelių transporto departamento direktorius Tomasz Michalski.

Posėdyje buvo sutarta aptarti šiuos klausimus:

1. Pasikeitimas informacija apie prekybos plėtrа ir krovinių gabenimа.

2. Kelionės leidimų kroviniams vežti kontingento nustatymas 2003 m. ir preliminarus nustatymas 2004 metams.

3. Keleivių vežimas.

4. Kiti klausimai

Iš pradžių buvo pasikeista statistiniais duomenimis apie prekybos plėtrа, susijusiа su krovinių gabenimu keliais tarp Lietuvos ir Lenkijos, bei tranzitu per abi valstybes.

Lietuvos delegacija 2003 metams išsiderėjo Lietuvos vežėjams papildomai 16 tūkst. bendrųjų kelionės leidimų, skirtų krovinių vežimui ekologinėmis transporto priemonėmis. Buvo susitarta, kad jei šiais metais Lietuvos vežėjams pritrūktų kelionės leidimų, būtų galima derėtis papildomai.

Lenkijos delegacija pareiškė susirūpinimа, kad dėl blogos Lenkijos kelių infrastruktūros ir visuomenės nepasitenkinimo neįmanoma praleisti tiek daug krovininių sunkvežimių keliais per Lenkijos teritorijа, todėl prašė Lietuvos delegacijos ieškoti alternatyvių kelių, kuriais būtų galima gabenti krovinius tranzitu per Lenkijа.

Lietuvos delegacija pareiškė, kad 2002 metais 56 tūkst. transporto priemonių buvo gabenta jūrų keltu iš Lietuvos į Vokietijа ir atgal, taip sumažinant sunkvežimių srautа per Lenkijos teritorijа.

Posėdyje buvo nagrinėjama galimybė atidaryti kelto linijа Klaipėda-Svinoujscie bei aptariami kiti alternatyvūs krovinių gabenimo keliai.

šis Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdis užbaigė abiejų šalių vienа bendradarbiavimo etapа ir nuo 2004 m. gegužės 1 dienos Lietuvos ir Lenkijos vežėjams teks dirbti vienoje Europos Sаjungos transporto paslaugų rinkoje.

„Transporto pasaulio“ informacija

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (31)

"Linava" informuoja

Bulgarija

Bulgarija

Lenkija

LINAVA

LINAVA

Turkija

Vengrija

Vokietija

Vokietija

Aktualijos

VKTI kontroliuoja sunkiasvores

Gaisrai

AUTOMOBILIAI DEGA, BET LIEPSNOS PALIEKA PėDSAKų

Idėjos

Tikrai praktinis mokymas

Keliai

Naujoji kelių mokesčių sistema Vokietijoje: paprasta ir praktiška

šalies keliai bus kokybiškesni

Nauji modeliai

STRALIS, jo broliai ir pusbroliai

Psichologija

KALBA - žMOGAUS SIELOS VEIDRODIS

Specialioji technika

Nauji kranai iš moderniausios pasaulyje gamyklos

Užsienyje

Chaosas, problemos ir pavojus poilsio aikštelėse

Lietuvoje ir pasaulyje

ADAC - 100 metų jubiliejus

Darbdavių konfederacija siūlo supaprastinti užsakomųjų reisų organizavimo ir vykdymo tvarkа

KraZ - statybų rinkai

Lenkijos ir Lietuvos kelių transporto bendros komisijos posėdiS

NEVAžIUOK NEUžSISEGęS SAUGOS DIRžO!

Pašalinta paskutinė kliūtis lietuviškos kiaulienos

Pasiektas kompromisas

PATIKSLINIMAS

Varžėsi autobusų vairuotojai

Transporto politika

Auga transporto tinklų paklausa

Lietuvos pozicija išdėstyta Liuksemburge

Schmitz Cargobull puspriekabes renkasi vis daugiau vežėjų. Kodėl?

Sėkmingai bendradarbiauja Lietuva ir Norvegija

Žinotina

TRANSPORTO ACQUIS. KAS TAI? (2)

Keleivinis transportas

Bendrovė „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ - jauniausia asociacijos narė

Technika

Iš jūros jachtos į - miškavežį

Teisė

Atostogos pagal naujаjį darbo kodeksа

Sveikata

AVARIJOS PRIEžASTIS - AKINIAI

Muziejus

Tikrieji „Volvo“ prasidėjo nuo „titanų“ ir „vikingų“