Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Naujienos

Rytų Europos keliai – pavojingiausi

Rytų Europos keliai – patys pavojingiausi kontinente, - nustatė Brunelio universiteto ekspertai, atlikę tyrimą Didžiosios Britanijos draudimo kompanijai “More Than”. Pačiais pavojingiausiais visoje Europoje laikomi Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos ir Graikijos keliai. Milijonui vairuotojų Lietuvoje tenka 223 žuvusieji, Latvijoje – 177, Estijoje – 153, Graikijoje – 150, Lenkijoje –137. Saugiausiais pripažinti Maltos, Olandijos, Švedijos, Šveicarijos, Norvegijos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos ir Italijos keliai.

Parengė Lina JAKUBAUSKIENĖ

Turistinis minilaineris “Picardie”

Olandijos kompanija “VDL Bus& Coach” vasaros pradžioje pristatė naują turistinį vidutinės klasės autobusą “Picardie”. Šis modelis – dviejų kompanijos padalinių (“VDL Kusters” ir “Slovakian VDL”) bendradarbiavimo rezultatas. Važiuoklė – “Mercedes-Benz Vario 818”, 4,2 l dyzelinio galingumas – 130 kW (Euro 4). Pavarų dėžė – mechaninė, bet užsakovas gali rinktis ir opciją su automatine.

Autobuso ilgis – 8,5 metro, salone gali būti 29+1+1 arba 33+1+1 sėdynės, kurias “VDL Bus& Coach” teikia “Vogel Primus”. Galima kiekvienam keleiviui sumontuoti reguliuojamą kondicionierių bei atskirą apšvietimą. Dvigubi šoniniai, didžiulis priekinis stiklas leidžia keleiviams gerai matyti aplinką. Bagažo skyriaus talpa – 4,5 m3.

“Volvo” Europoje ir JAV

“Volvo” antrąjį šių metų ketvirtį Europoje sulaukė 68 proc. užsakymų daugiau nei per praėjusių metų tą patį laikotarpį. Itin aktyvūs Rytų Europos vežėjai, užsakę 81 proc. transporto priemonių daugiau. Pardavimai Pietų Amerikoje padidėjo 27 proc., Azijoje – 15 proc.

JAV situacija priešinga. Antrąjį ketvirtį užsakymų “Volvo” automobiliams sumažėjo 79 proc.: 2006-ųjų antrąjį ketvirtį buvo pagaminta 9000 sunkvežimių, o šių metų tuo pačiu laikotarpiu – 2000.

Panaši situacija Šiaurės Amerikoje susiklostė ir kitiems automobilių gamintojams.

Vladimiras ČECHUTA

"Transporto pasaulis"
Rugpjūtis Nr.8 (80)

"Linava" informuoja

Kronika

Rekonstruotas „Volvo” sunkvežimių serviso centras Vilniuje

Aktualijos

Nacionalinės verslo ypatybės

Nesileiskime skriaudžiami

Debiutai

“Goodyear”: naujiems sunkvežimiams – naujos padangos

Egzotika

“Tractomas” – gigantas, įrašytas į Gineso knygą

įvairenybės

Jo nuopelnai automobilizmui – neįkainojami

Kolegos

Slovakijos vežėjai

Patirtis

„Transgesta“: svarbiausia – žmogiškasis veiksnys

Perspektyvos

Tunelis tarp Europos ir Azijos

Specialioji technika

DAF statyboms: CF FAT (6x4) bei FAD (8x4)XF105 FTM (8x4) LF

Stambiu planu

Itališkoji valiuta – “Scudo”

Užsienyje

GYVŪNŲ KARALYSTĖ ASFALTO PASAULYJE

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Rusijoje sugriežtintos baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus

Sunkvežimių ir krovinių vagystės: Lietuva – saugiausių ES valstybių sąraše

“Merker” skverbiasi į Rytų Europą

Transporto politika

25,25 m ir 60 t “Euro Combi” junginiai Danijoje

Keleivinis transportas

Ateities transportas: ką rinksimės?

Technika

DIETA SUNKVEŽIMIAMS

Partempti autobusus bus paprasčiau

Teisė

Nekonkuravimas darbo santykiuose

Muziejus

SUNKVEŽIMIAI IŠ RYTŲ VOKIETIJOS LIETUVOJE