Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

„Goodyear“ – padangos nugalėtojams

2006 metais Europos sunkvežimių lenktynių čempionatui, kompanija „Goodyear“ pasiūlė naują „Goodyear Regional 315/70 R22,5 RHS II“ padangą. Naujos kartos padangomis „apautu“ raudonu MAN „Le Mans“ trasoje (Prancūzija) galutinėje įskaitoje nugalėjo „Cepsa“ komandos atstovas ispanas Antonio Albacete. Tai buvo dar vienas „Goodyear“ triumfas. Ir neatsitiktinis: ši kompanija turi senas automobilių „batų“ gaminimo tradicijas.

Veikla pradėta dar XIX šimtmetyje

Viena didžiausių padangų gamybos kompanijų pasaulyje – „Goodyear“ – įkurta 1898 metais. Nuo to laiko tobulindama technologiją ir gamybos procesus, kompanija 28 pasaulio šalyse atidarė daugiau kaip 90 gamyklų, gamina ne tik padangas, bet ir įvairius gumos gaminius, cheminius preparatus. „Goodyear“ prekybos atstovybės įsikūrusios kone visose pasaulio šalyse, jose dirba per 80 tūkst. darbuotojų.

Šiuo metu kompanija gamina per 400 įvairių rūšių padangų vien sunkiajam komerciniam transportui. Tad nenuostabu, kad dauguma didžiųjų sunkvežimių gamintojų montuoja „Goodyear“ padangas („Volvo“, „Renault“, „Scania“, MAN, DAF ir kt.). Europoje naujų automobilių komplektavimą Europoje šiomis padangomis lėmė klientų pageidavimai.

Rezultatyvus bendradarbiavimas su „Volvo Group“

Kaip ir kiekviena gera įmonė, kompanija nuolat plečiasi ir ieško naujų partnerių, užsakovų. Pernai „Goodyear Dunlop Tires Europe“ pasirašė sutartį su „Volvo Group“: „Goodyear“ padangos bus montuojamos „Volvo“ sunkvežimiuose bei autobusuose, gaminamuose Europoje. Sutartis paskatins koncerną dar labiau plėsti komercinėms transporto priemonėms skirtų padangų rinkos dalį. Dabar ji sudaro apie 30 procentų.

„Goodyear“ ir „Volvo“ bendradarbiavimas prasidėjo jau seniai ir davė puikių rezultatų: gerokai patobulėjo naujųjų padangų konstrukcija bei techninės savybės, jos tapo patikimesnės ir ilgaamžiškesnės.

O jau minėtoji padanga 315/70 R22,5 RHS IIbuvo specialiai sukurta ir pagaminta pagal „Volvo“ užsakymą. Ypatingo protektoriaus rašto ir inovacinio gumos mišinio (su aukštu silicio kiekiu) kombinacija leidžia padangai nuriedėti ilgesnį kelią, optimaliai ir saugiai stabdyti šlapiame kelyje, tolygiai nusidėvėti ir labai mažai priešintis riedėjimui. Be to, pagal naujausias technologijas pagaminto padangos karkaso ir po protektoriumi esančių metalinių diržų armavimo medžiagų (ypatingai tampios vielos kordų) panaudojimas suteikia RHS II ypatingą patvarumą ir atsparumą pažeidimams.Kadangi šiuolaikiniai sunkvežimiai važinėja pačiais įvairiausiais maršrutais – nuo kelionių savame regione iki kombinuotų regioninių ir ilgų atstumų maršrutų, manoma, kad tokių charakteristikų nauja315/70 R22,5RHS IIpadanga atitiks daugumos klientų poreikius

"Transporto pasaulis"
Vasaris Nr. 2 (74)

"Linava" informuoja

Kronika

Prezidiumo posėdyje

Aktualijos

Iš vežėjų – į politikus

Dilerių naujienos

ATSIPALAIDUOTI NEGALIME NĖ MINUTEI

Eismas

Naujienos

įvairenybės

Kada atsirado autobusas

Keliai Keleliai

Keliai, kuriais riedame

Naujienos

"DAF Trucks N.V." įdiegė naują standartą

Patirtis

“RVS technologija”: ekonomija + ekologija

Pažintys

Patirtis Lietuvoje padeda verslo plėtojimui Lenkijoje

Portretai

Dešimtmečiai prie vairo

Sportas

“Dakaras 2007” – trumpiausias istorijoje

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Naujienos

Transporto politika

Rusija: pragmatizmo keliu

Žinotina

„Goodyear“ – padangos nugalėtojams

Technika

Euro 5 – be “AdBlue”!

Rekordiniai „Volvo Trucks“ metai

Teisė

Preliminariosios sutartys

Muziejus

LENKIJOS SUNKVEŽIMIAI TARPUKARYJE