Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

„Skubos“ pagalba sunkvežimiams – ir Šiauliuose

Gegužės 17-ąją iškilmingai atidarytas sunkvežimių remonto ir techninio aptarnavimo centras Šiauliuose. Įvairių markių krovininiai automobiliai čia aptarnaujami jau nuo vasario mėnesio.

„Techninio aptarnavimo centrą Šiauliuose įrengėme tam, kad būtume arčiau klientų. Tikimės teikti krovininio transporto bendrovėms tik pačias kokybiškiausias bei įvairiausias paslaugas,“ – atidarymo šventėje kalbėjo bendrovės „Skuba“ prezidento padejėjas Kęstutis Vološimas.

Pramoniniame Šiaulių miesto rajone įsikūrusio naujo, modernaus serviso plotas – 2 800 kv. m. Čia įdarbinti 44 darbuotojai. Didžiulis pastatas išdygo vos per šešis mėnesius. „Šiaulius techninio aptarnavimo centro statyboms „Skuba“ pasirinko neatsitiktinai – šiame regione itin daug krovininio transporto įmonių. Praėjusiais metais čia dirbančios vežėjų bendrovės nupirko daug „Renault“ sunkvežimių – logiška, kad joms aptarnauti reikėjo ir naujo serviso“, – sakė UAB „Šiaulių Skuba“ direktorius Algirdas Zibolis.

Naujajame servise aptarnaujami ne vien prancūziški vilkikai – remonto bei paslaugos teikiamos įvairių markių sunkvežimiams. Naujajame pastate įsikūrė ir naudotų krovininių automobilių pardavėjai, atsarginių detalių parduotuvė, jų sandėliai. Vadybininkai nuolat seka, kokios krovininių automobilių detalės yra populiariausios – sandėliuose neturi pritrūkti. „Mūsų vadybininkai nuolatos analizuoja situaciją ir stebi, kokių detalių prireikia dažniausiai. Servise įdiegta kompiuterinė užsakymų optimizavimo programa padeda per trumpiausią laiką rasti trūkstamą detalę ir pristatyti ją klientui“, – kalbėjo A. Zibolis. Kompiuterizuota ir visa serviso įranga: į kompiuterio atmintį suvedami naujo vilkiko duomenys, vėliau, atliekant garantinę priežiūrą, stebima jo būklė ir numatomi galimi gedimai. Visi duomenys fiksuojami specialiuose žurnaluose.

Erdviose serviso patalpose vienu metu galima remontuoti ne vieną krovininį automobilį. Pasak „Šiaulių Skubos“ meistro Jono Arvazevičiaus, beveik visi iš šešiolikos šiuo metu servise dirbančių mechanikų sugeba atlikti pačius įvairiausius darbus. Atskiri specialistai atlieka tik variklio bei pavarų dėžių remontą. Septynios serviso „duobės“ specializuotos ir skirtos skirtingiems darbams: pirmojoje atliekama stabdžių bei važiuoklės diagnostika, penkiose – visi važiuoklės, variklio darbai, pavarų dėžių remontas, likusiose dviejose keičiami tepalai, sutepamosi detalės ir pan.

Servisą Šiauliuose regiono vežėjai išsyk pamėgo – jau dabar remonto darbams sunkvežimių eilė nusidriekusi savaitei į priekį. Garantinis „Renault“ automobilių aptarnavimas, beje, atliekamas be eilės. „Visų darbų nudirbti jau nebespėjame, tad ketiname pradėti dirbti dviemis pamainomis. Kol kas darbuotojų trūksta, tačiau darbo sąlygos mūsų servise puikios, todėl tikimės surinkti mechanikų dar vienai pamainai“, – kalbėjo A. Zibolis.

Šiuo metu „Skubos“ servise dirba dvi brigados, patyrę ir kvalifikuoti meistrai gali atlikti pačius įvairiausius darbus. Čia remontuojamos krovininių automobilių važiuoklės, varikliai, autonominiai šildytuvai. Atliekami kuro sistemų, turbokompresorių, ratų geometrijos nustatymo darbai, elektros įrangos, oro sistemų, hidraulinių sistemų remontas ir diagnostika. Teikiamos suvirinimo, tekinimo, frezavimo paslaugos, tachografų reguliavimas bei patikra. Be to, transporto priemones čia galima suremontuoti po avarijų. Servise Šiauliuose taip pat atliekamas greičio ribotuvų montavimas, transporto priemonių parengimas techninei apžiūrai, aušinimo sistemos radiatorių remontas bei gamyba. Įrengta ir sunkvežimių plovykla.

Visi darbuotojai nuolatos kelia kvalifikaciją, periodiškai supažindinami su naujovėmis: kas du mėnesius „Renault“ koncernas organizuoja mokymus. Baltijos šalyse įsikūrusių bendrovių darbuotojai tobulintis dažniausiai važiuoja į Lenkijos techninio aptarnavimo centrą, kur susipažįsta su naujausių automobilių diagnostika bei remonto ypatumais. Mokymai organizuojami ir serviso vadybininkams. Pasak A. Zibolio, gerų darbuotojų trūksta, tad specialistus „Skuba“ stengiasi ugdyti patys. „Bendradarbiaujame su Šiaulių kolegija, artimiausiu metu ketiname pasirašyti sutartį, pagal kurią šios mokyklos studentai mūsų servisuose atliks gamybinę praktiką. Ypač trūksta elektronikos specialistų. Kaip žinia, elektroninių sistemų naujuose automobiliuose nuolat daugėja, jos darosi sudėtingesnės, todėl meistrai turi būti itin kvalifikuoti“, – kalbėjo Šiaulių techninio aptarnavimo centro vadovas.

„Skubos“ servise Šiauliuose sumontuota moderniausia įranga užtikrina greitą ir pigesnį automobilių garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Klientai nepaliekami nelaimėje ir kelyje: remontą „Renault“ automobiliams „Skuba“ gali pasiūlyti visoje Europoje – įvairiose šalyse įsikūrę 1350 specializuotų serviso punktų, į kuriuos ištisą parą gali kreiptis sugedusių vilkikų vairuotojai.

Artimiausiuose bendrovės „Skuba“ planuose – naujas servisas Vilniuje, kuris turėtų atverti duris jau šių metų pabaigoje. Jo plotas bus apie 5 000 kv. m. Pradėtas statyti ir techninio aptarnavimo bei priežiūros centras Kaliningrade, jį tikimasi baigti taip pat šiemet, nors, pasak „Skubos“ vadovų, žinant kaimyninės šalies įstatymų ypatumus, darbai gali ir užtrukti.

Naujojo serviso atidarymo proga klientams bei partneriams šiauliečiai surengė įspūdingą šventę. Svečiai galėjo apžiūrėti ir naujausius koncerno „Renault Trucks“ sunkvežimių modelius.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

"Transporto pasaulis"
Gegužė Nr.5 (77)

"Linava" informuoja

NUO KONKRESO – IKI KONGRESO

VKTI klientai jau galima atsiskaityti banko kortelėmis

Aktualijos

Asociacijos „Linava“ XVII kongresas: vežėjų verslo pasiekimai ir plėtros galimybės

Ekspedicija

Asociacija “Lineka”: darbo ataskaita, žvilgsnis į ateitį, rinkimai

Įkurtuvės

„Skubos“ pagalba sunkvežimiams – ir Šiauliuose

Jubiliejus

DAF pagamino 750 000- ąjį sunkvežimį

Keliai Keleliai

Mūsų tiltai: nuo istorinio paveldo iki pažangiausių technologijų

Modeliai ir modifikacijos

“Stralis”: atėjo brandos metas

Naujienos

“AdBlue”: žaidimai baigėsi

Patirtis

„Hoptransa“: nuo durų iki durų

VKTI vaidrodyje

Lietuvos vežėjų potencialas ir verslo aplinka

Transporto politika

25,25 m „Euro Combi“ junginiai:ilgas kelias nuo bandymų iki realybės

Žinotina

Naujienos Europos keliuose

Keleivinis transportas

Užsakomiesiems reisams – patogiausi autobusai

Vairuotojų meistriškumas – lenktynių trasose

Technika

Erdvu, šviesu, patogu...

”Volvo“: Euro 4 su EGR sistema

Teisė

Ekspeditorių veiklos klausimai teismų praktikoje

Muziejus

ŠVEDIJOS „GYVYBĖS KELIAS“