Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

“Merker” skverbiasi į Rytų Europą

Italijos priekabų gamintojų kompanija “Merker” su naujais investicijų partneriais pradeda ataką Europos prikabinamosios technikos rinkoje.

“Margaritelli” grupė už 12 mln. eurų įsigijo “Merker” bendrovę, kurioje pernai pagaminta 1300 priekabų ir puspriekabių. 2006 m. pabaigoje tie patys investuotojai nusipirko ir kitą stambesnę prikabinamosios technikos gamintoją “Cardi”. Planuojama, jog šiemet jungtinė “Merker-Cardi” kompanija pateiks vežėjams apie 3000 priekabų. Naujieji savininkai ketina sparčiai plėsti gamybą ir jau turi konkrečių planų įsitvirtinti ne tik Italijos rinkoje.

“Merker” priekabų gamintojai jau dairosi į Pietų ir Rytų Europos šalių rinkas. Planuojama išplėsti produkcijos realizavimo tinklą ir įsteigti savo atstovybes Rumunijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir Ukrainoje.

Iš Vakarų Europos šalių “Merker” taikiklyje – Prancūzijos rinka.

“Peugeot” transporteriai:

daugiau komforto ir saugumo

Abu “Peugeot” transporterių modeliai – “Boxer” ir “Expert” – nuo šiol pagal klientų pageidavimą bus tiekiami su pneumatine galinės ašies pakaba, kuri suteiks daugiau komforto ir saugumo. Ši papildoma įranga “Expert” savininkui kainuos 480 eurų, “Boxer” – 1730 eurų.

Pneumatinė pakaba su elektronika valdoma įranga ir specialiais davikliais suteiks ne tik padidintą komfortą, bet ir automatiškai reguliuos prošvaisą, taip pat užtikrins aktyvų skersinių svyravimų slopinimą važiuojant posūkiuose.

Su panašia pneumatine pakaba pagal klientų pageidavimą gali būti tiekiami ir kiti “Peugeot” transporterių giminaičiai – FIAT ir “Citroen”.

Naujas “Hyundai H 1” įpėdinis

Pernai Vokietijos rinkoje buvo parduota 1300 “Hyundai H 1” transporterių. Tikimasi, jog šios markės transporto priemonių paklausa dar labiau padidės pasirodžius naujam korėjiečio įpėdiniui.

H 200 pavadintas transporteris bus šiek tiek kresnesnis ir didesnis už pirmtaką, su didžiuliais įstrižais žibintais ir savo išvaizda šiek tiek primins “Mercedes-Benz” R klasės modelius.

H 200, kaip ir H1, ratus suks galinės ašies pavara, naujasis įpėdinis turės plačias euro padėklams krauti gerai pritaikytas šonines ir galines duris. Be to, naujasis “Hyundai”, kaip ir “Mercedes-Benz Vito”, “VW T5” bei kiti europiečiai, turės ir keleiviams vežti pritaikytą versiją.

Transporterių šeimyną Europoje H 200 turėtų papildyti šių metų gruodžio mėnesį.

Tomas LABŽENTIS

"Transporto pasaulis"
Rugpjūtis Nr.8 (80)

"Linava" informuoja

Kronika

Rekonstruotas „Volvo” sunkvežimių serviso centras Vilniuje

Aktualijos

Nacionalinės verslo ypatybės

Nesileiskime skriaudžiami

Debiutai

“Goodyear”: naujiems sunkvežimiams – naujos padangos

Egzotika

“Tractomas” – gigantas, įrašytas į Gineso knygą

įvairenybės

Jo nuopelnai automobilizmui – neįkainojami

Kolegos

Slovakijos vežėjai

Patirtis

„Transgesta“: svarbiausia – žmogiškasis veiksnys

Perspektyvos

Tunelis tarp Europos ir Azijos

Specialioji technika

DAF statyboms: CF FAT (6x4) bei FAD (8x4)XF105 FTM (8x4) LF

Stambiu planu

Itališkoji valiuta – “Scudo”

Užsienyje

GYVŪNŲ KARALYSTĖ ASFALTO PASAULYJE

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Rusijoje sugriežtintos baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus

Sunkvežimių ir krovinių vagystės: Lietuva – saugiausių ES valstybių sąraše

“Merker” skverbiasi į Rytų Europą

Transporto politika

25,25 m ir 60 t “Euro Combi” junginiai Danijoje

Keleivinis transportas

Ateities transportas: ką rinksimės?

Technika

DIETA SUNKVEŽIMIAMS

Partempti autobusus bus paprasčiau

Teisė

Nekonkuravimas darbo santykiuose

Muziejus

SUNKVEŽIMIAI IŠ RYTŲ VOKIETIJOS LIETUVOJE