Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Apskaičiuotos „Kumho“ ambicijos

1960 metų rugsėjį Pietų Korėjoje buvo įkurta kompanija „Samyang Tire“, kuri beveik per 50 metų tapo visame pasaulyje gerai žinoma padangų „Kumho“ gamintoja. Taip prasidėjo šios kompanijos sėkmės istorija, kuri gali būti puikia Pietų Korėjos ekonominio stebuklo, per 30 metų išvedusio šią šalį iš pasaulio provincijos į vieną stipriausių, šiuolaikiškiausių ir greičiausiai besivystančių pasaulio ekonomikų, iliustracija.

Pradžia nebuvo įspūdinga: nauja įmonė per dieną rankiniu būdu pagamindavo apie dvi dešimtis padangų. Tačiau jau po penkerių metų pirmoji „Kumho“ padangų karta eksportuota į Tailandą. 200 padangų parduota už 7700 JAV dolerių. Dar po metų „Kumho“ suteiktas JAV transportavimo departamento žymėjimas – DOT ženklas. Kompanija rengėsi dirbti tarptautinėje rinkoje.

Šeštojo dešimtmečio pabaigoje Pietų Korėjos Vyriausybė inicijavo visuotinę šalies ekonomikos rekonstrukciją. „Kumho“ įsiliejo į šį procesą, pastatydama šiuolaikinę gamyklą Kwangju mieste. Vėliau „Kumho“ pradėjo bendradarbiauti su žinoma padangų gamintoja iš JAV „Uniroyal“. Visa tai leido „Kumho“ įsisavinti šiuolaikiškas technologijas bei išeiti į tarptautinę rinką. Sparčios „Kumho“ plėtros nesustabdė net 1974 metų naftos tiekimo krizė ir dėl to išaugusios naftos bei jos gaminių kainos. 1976 metais kompanija tapo didžiausia Pietų Korėjos padangų gamintoja.

2006 metais „Kumho“ apyvarta pasiekė 2 milijardus 70 milijonų JAV dolerių. Kompanija gaminius realizuoja 180-yje pasaulio šalių. „Kumho“ padaliniuose visame pasaulyje dirba 6500 darbuotojų. Kompanija užėmė 45 proc. Pietų Korėjos padangų rinkos, o pasaulyje tarp padangų gamintojų užima dešimtąją vietą. „Kumho“ yra viena iš devynių Pietų Korėjos kompanijų, kurių akcijos kotiruojamos Londono akcijų biržoje.

Kasdien penkiose „Kumho“ gamyklose pagaminama 145 000 padangų – 51 milijonas per metus. Daugiau nei pusė jų eksportuojama. 37 proc. pardavimo tenka Šiaurės Amerikos rinkai, 30 proc. – Europai. Ypatingas dėmėsys šiuo metu skiriamas Europos ir Kinijos rinkoms.

Artimiausias kompanijos tikslas – iki 2009 metų užimti aštuntą vietą pasaulyje. Šis ambicingas tikslas pareikalaus iš „Kumho“ 2–3 kartus greitesnio augimo negu šiuo metu auga padangų rinka.

Kaune įsikūręs „Autoservisas Vaišvydava“ siūlo klientams rinktis įvairių dydžių ir tipų pigesnių, tačiau pakankamai gerų ir patikimų Pietų Korėjoje pagamintų padangų.

"Transporto pasaulis"
Rugsėjis Nr.9 ( 81)

"Linava" informuoja

Kronika

Aktualijos

IRU tobulins autobusų klasifikavimo sistemą

Įkurtuvės

Atnaujintame „Volvo“ servise – daugiau paslaugų

„Autokurto“ servisas – ir Klaipėdoje

Kas yra kas

Populiariausi Vokietijoje: rinkimai 2007

Keliai Keleliai

Apie kelių muziejų veiklą – seminare Islandijoje

Palyginkite

Testas: sunkvežimių oro kondicionavimo įranga

Premjeros

MAN TG: nauja karta - X ir S

Servisas

Apskaičiuotos „Kumho“ ambicijos

„Amanda“ siūlo sutaupyti

Tradicijos

Keleivininkai džiaugėsi švente

XI varžybos: plentų asai – po aukštu Kėdainių dangum...

Lietuvoje ir pasaulyje

Didžiojoje Britanijoje – naujas kelio ženklas

Ekspeditorių susitikimas

ERF – jau istorija

Naujjienos

Transporto politika

Reglamentų ir direktyvų džiunglėse

Keleivinis transportas

Keleivių vežėjai dirbo stabiliai

Technika

Lietuvos kariuomenei – SISU

Transporteriai: kada keisti alyvą?

Teisė

Nesaugomos stovėjimo aikštelės

Save apkaltinti sunkiau

Muziejus

Vermachto kariai – “Mercedes Benz” L4500S/A