Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Keturi kart keturi

Ši formulė geriausiai tiktų apibūdinti naujausią „Silver Car s.r.l.“ gamybos strategiją. Pernai keturiasdešimtmetį atšventęs gamintojas šiemet pateikė naują požiūrį į automobilių gabenimui skirtą techniką bei pristatė atnaujintą autovežių seriją.

„Silver Car s.r.l.“ gamina savivarčius bei puspriekabes, kranus, evakuatorius, autovežius ant dviašių ir triašių važiuoklių. Itališkų gaminių patikimumą užtikrina puikios kokybės švediškas plienas, hidraulikos įranga „Penta“, „Wabco“ elektros sistemos, BPW arba SAF ašys, „Michelin“ padangos.

Ligi šiol Lietuvoje geriausiai buvo žinomas „Silver Car“ modelis „Traseuropa“ – funkcionalus bei universalus autovežis. Tačiau keičiantis darbo sąlygoms, „Silver Car“ nusprendė atsisakyti universalumo formulės ir siūlo Lietuvos rinkai keturis skirtingus autovežių modelius. Pasak gamintojų, formulė 4x4 reiškia: tai keturi nauji modeliai ir keturios priežastys, dėl kurių verta juos įsigyti. Pirmoji priežastis – nedidelė autovežių masė, leidžianti pakrauti daugiau automobilių. Antra – ekonomiškumas; nedaug sveriantys naujieji autovežiai sunaudoja mažiau degalų. Trečioji priežastis – patogumas: juos nesudėtinga ir greita pakrauti. Ir ketvirta – italų gaminami autovežiai tarnauja ilgai, todėl jų likutinė vertė yra didelė.

Modelių apibūdinimas:

„Transeuropa Series 5“(nuotrauka TE_brėžinys, TE_kraut)

Puikiai tinkai gabenti naujus ir pavažinėtus automobilius Europos šalyse, greitai pakraunami bei iškraunami, itin patogūs krauti bei vežti skirtingo dydžio bei didelius automobilius.

Techninės savybės:

Konstrukcijos masė – 10 t

Priekabos masė – 6,8 t

Bendra priekabos masė – 16 t

Autovežio krovumas - 12,9 t

Galima pakrauti 10-11 automobilių

Transeuropa“ ant triašės važiuoklės (nuotrauka TE_triasis) (atsiusiu veliau)

Itin patogus ir saugus gabenti krovinius į Rytų Europą, Aziją. Triašė važiuoklė užtikrina, kad autovežis nebus perkrautas. Ant važiuoklės montuojama sraigtinė platformų kėlimo sistema suteikia autovežiui stabilumo nelygiame kelyje, o „šlauninė“ priekabos platformų kėlimo sistema leidžia gabenti didelius automobilius.

Techninės savybės:

Konstrukcijos masė – 10,6t

Priekabos masė – 7,2 t

Bendra priekabos masė – 16 t

Autovežio krovumas - 17,8 t

Galima pakrauti 9-10 automobilių

„Transeuropa Megaspace“ (nuotrauka TEMEGA_brėžinys, TEmega_nuotr)

Puikiai tinka gabenti naujus ir naudotus automobilius Europos šalyse bei Rytų Europoje. Ypač stabilus kelyje bei paprastas naudoti. Dėl montuojamų sraigtinių kėlimo sistemų platformų reikalauja mažiau priežiūros. Vietoj dviejų porų sraigtų jame naudojama viena, valdanti viršutinės platformos bei apatinio priekabos verstuko judėjimą (ROTOBLOK). Iitin talpus (dėl naujos konstrukcijos rėmo) bei krovus, stabilus kelyje.

Techninės savybės:

Konstrukcijos masė – 9,7t

Priekabos masė – 6,5 t

Bendra priekabos masė – 16 t

Autovežio krovumas - 13,2 t

Galima pakrauti 10-11 automobilių

„Eurocar“ (nuotrauka EC_brėžinys, EC_nuotr)

Puikiai tinka gabenti naujus ir naudotus automobilius Europos šalyse. Dėl priekaboje montuojamų ašių su viengubais ratais yra itin ekonomiškas, stabilus kelyjė. Galima pakrauti 8 „Caddy“ tipo automobilius. Naujos konstrukcijos rėmas itin lengvas. Vietoj dviejų porų sraigtų naudojama viena, valdanti viršutinės platformos judėjimą bei apatinio priekabos verstuko judėjimą (ROTOBLOK). Stabilus kelyje, ekonomiškas.

Techninės savybės:

Konstrukcijos masė – 9 t

Priekabos masė – 6,3 t

Bendra priekabos masė – 14 t

Autovežio krovumas - 11,5 t

Galima pakrauti 8-9 automobilių

Visų autovežių standartinė komplektacija:

· Visos dalys cinkuotos

· Negatyvi hidraulinė paverčiama platforma ant važiuoklės viršutinės platformos

· Hidraulinė paverčiama platforma trečiam automobiliui ant viršutinės platformos

· Hidrauliniu būdu nusileidžianti apatinio aukšto platforma tarp važiuoklės ašių

· Du hidrauliniai verstukai ant priekabos apatinio aukšto

· 15 cm žemesnė kabina, leidžianti virš jos pakrauti automobilį

· Hidrauliniai apatinės bei viršutinės platformų pailginimai

· Itin erdvi priekabos rėmo konstrukcija su dviem išorinėmis sijomis

· Sferinė sukabinimo sistema „Orlandi“

· Ilginamos priekabos galinės „šlaunys“

· Hidrauliškai iki 1,2 milginimas grąžulas

"Transporto pasaulis"
Lapkritis Nr.11 (83)

"Linava" informuoja

Kronika

Aktualijos

Rusijos Federacija: vežėjų perspektyvos ir problemos

Navigacija

Siemens VDO

Parodos

Kai viskas atnaujinta, galima tobulinti

„Busworld Europe 2007“ – kupina naujovių

Pas kaimynus

Bankrutuoja „Latvijas auto” padalinys

Priekabų ūkis

Keturi kart keturi

„Hanse Trailer“ aktyvina puspriekabių nuomą

Stambiu planu

Vienas iš trynukų – “Jumper

„Hankook“ krovininių padangų naujovės

Lietuvoje ir pasaulyje

15 milijoninis “VW Passat”

Apdovanoti geriausi logistikos projektai

Naujienos

Transporto politika

Problemų amplitudė: nuo Pietų Europos iki Vidurinės Azijos

Ir kariamas šuo pripranta, tačiau

Žinotina

Ašys ir jų gamintojai

„DKV Euro Service“: visos paslaugos iš vienų rankų

Perspektyvos

Rekviem rankinei pavarų dėžei

Keleivinis transportas

Problemas aptarė keleivininkai

„Temsa Opalin“ pateisino lūkesčius

Teisė

Laikinosios apsaugos priemonės (areštas)

Muziejus

SUNKVEŽIMIŲ APTAKUMO IŠTAKOS