Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

NAUJA BILIETų SISTEMA

Kauno miesto didžiosios keleivių vežėjų įmonės - AB „Autrolis“

ir UAB „Kauno autobusai“ keičia senаjа bilietų žymėjimo

bei kontrolės sistemos įrangа modernesne. „Autrolis“, pradėjęs

diegti naujаjа sistemа 2002 m. rugsėjo mėnesį, šiuo metu

jа jau eksploatuoja, o „Kauno autobusai“ savo transporto

priemonėse įrangа tikisi užbaigti montuoti iki šių metų rudens.

Lina JAKUBAUSKIENė

Kuo ypatinga naujoji lenkų įmonėje R&G pagaminta elektroninė bilietų žymėjimo sistema?

Ji susideda iš bortkompiuterio, kasos aparato, identifikavimo modulio, DALLAS rakto bei popierinių bilietų komposterių. Klasikinis bortkompiuteris atlieka šias funkcijas:

• variklio įjungimo/išjungimo kontrolė;

• važiavimo/stovėjimo kontrolė;

• važiavimo greičio kontrolė;

• durų atidarymo/uždarymo kontrolė;

• aliarmas vagystės/avarijos atveju;

• maršruto informacija;

• informacija vairuotojui apie grafiko laikymаsi (atsilikimа/vėlavimа).

Naujųjų bortkompiuterių atmintis didesnė nei ankstesniųjų - ji siekia 2 MB. Tokio dydžio atminties pakanka įvesti visiems miesto maršrutams bei įrašinėti informacijа visа savaitę vienos minutės tikslumu.

Naujuosiuose fiskaliniuose kasos aparatuose įmanoma užprogramuoti 30 grupių 200 skirtingų bilietų tipų. Toks kiekis Lietuvos sаlygomis nėra būtinas, tad R&G specialistai, įdiegę Kaune naujаsias kompiuterizuotas sistemas, padeda suderinti kasos aparatų reikalavimus su mūsų šalies finansų institucijomis.

Standartiniame 12 metrų ilgio autobuse bei troleibuse montuojami trys popierinių bilietų komposteriai, dviejų sekcijų autobuse - keturi. Komposteriai ant bilietų pažymi autobuso garažinį numerį bei žymėjimo datа ir laikа.

Identifikavimo modulis bei DALLAS raktas vairuotojui reikalingas jo atpažinimui bei sistemos įjungimui.

Kauno miesto keleivių vežėjų įmonių vadovai tikisi, kad įdiegus kompiuterizuotа bilietų sistemа, bus lengviau planuoti eismа mieste, derinti maršrutus, surinkti tikslius duomenis apie pervežtus keleivius. Pasak AB „Autrolis“ generalinio direktoriaus pavaduotojos Rasos Kaminskienės, sistemos privalumai galutinai išryškės, kai ji bus įdiegta visose mieste važinėjančiose visuomeninio transporto priemonėse. Tada bus galima efektyviau kontroliuoti keleivius, nustatyti transporto priemonių apkrovimа bei užkirsti keliа sukčiavimui. Atsiras didesnės galimybės diegti pažangius bilietų pardavimo būdus, įvesti naujas atsiskaitymo formas.

Vienintelis sistemos trūkumas - jai įsigyti reikia gana didelių investicijų.

"Transporto pasaulis"
Gegužė Nr. 5 (29)

"Linava" informuoja

Austrija

Derybos su Danija

Kova su skolininkais

Latvija

Lenkija

Linava

Prancūzija

Prancūzija - Jungtinė Karalystė

Sustabdoma narystė

TOKS SėKMINGAS PRIVATIZAVIMAS

Aktualijos

Kalvarijos punkte - pasienio procedūrų tyrimas

Idėjos

Vilniaus „krovinių kaimelis“ atviras visiems...

Kongresui pasibaigus

XIII-asis asociacijos „Linava“ kongresas

Psichologija

KAIP ATSIKRATYTI VAIZDINIų NAšTOS

Specialusis transportas

„Miško broliai“, vardu MAZ

Lietuvoje ir pasaulyje

Bendradarbiavimas

NAUJA BILIETų SISTEMA

Sindromo grėsmė

Sulaikyti pareigūnai

Transporto politika

ETMK: geresnio bendradarbiavimo siekiant

KALNų LAVINA - AUTOMAGISTRALIų MOKESTIS

Žinotina

VALSTYBINEI KELIų TRANSPORTO INSPEKCIJAI - 10

Perspektyvos

EUROSPEKTRAS: dar daugiau krovininių automobilių detalių

Keleivinis transportas

Tarėsi keleivinio transporto biuro nariai

Technika

Dviaukščiai buna ne tik autobusai

MTIS: kad padangos tarnautų ilgai

Palfinger jau Lietuvoje

„Pamaitinti“ dyzeli tačiau - kaip?

Teisė

Visiškos materialinės atsakomybės sutartys pagal naujаjį Darbo kodeksа

Verslo etika

APIE DIKCIJА IR TARSENА

Automobilių sportas

Krazo kometa

„SKRAJOJANčIO OLANDO“ EPOPėJA