Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Logistikos miestas bunda

Kauno

Kauno rajone, prie magistralės „Via Baltica“, veiklą pradeda didžiausiu Baltijos šalyse tapsiantis logistikos miestas „Baltic Logistic City“. Užbaigus pirmosios dalies statybas, visos jos patalpos jau yra išnuomotos, o pusė antrojo centro taip pat rezervuota klientams. Trečiasis logistikos miesto modulis bus baigtas kitais metais. „Via Baltica Logistic“ užima 25 tūkst. kv. m. plotą, jame šiuo metu dirba 42 darbuotojai.

Bendrovė „Via Baltika Logistika“į pirmąją logistikos miesto dalį investavo 50 mln. Lt. Iš viso į 56 tūkst. kv. m. plotą aprėpsiantį unikalų logistikos miestą „Baltic Logistic City“ bus investuota 120 mln. Lt,jame planuojama sukurti per 400 darbo vietų. Strategiškai patogi vieta – šalia dvi pagrindinės šalies automagistralės, geras susisiekimas su didžiaisiais miestais, itin daug erdvės automobilių statymui – šie komponentai leidžia naujajam centrui taptiišskirtiniu objektu Lietuvos logistikos rinkoje. Jame įrengti universalūs „A plius” klasės 10,5 m aukščio dvipusio privažiavimo sandėliai, modernios ir visus saugumo reikalavimus atitinkančios administracinės patalpos. Įrengtos visos reikalingos telekomunikacijos,automatinė gaisrų gesinimo sistema, centralizuotas dujinis reguliuojamas šildymas,moderni vėdinimo sistema, taškinė grindų apkrova sandėliuose siekia 7,5 t/kv. m. Logistikos centre įdiegta austrų sukurta valdymo programa „Metalag“ (analogiškas programos naudojamos ir didžiausiuose Vakarų

Europos logistikos miestuose),kuri užtikrina prekių priėmimą ir išsiuntimą per trumpiausią laiką.

Kauno miesto mero Andriaus Kupčinsko teigimu, Kauno miesto vizijoje numatyta siekti, kad regionas taptų Rytų Europos transporto ir logistikos centru. „Išnaudodami savo geografinę padėtį tokių stambių projektų įgyvendinimu mes žingsnis po žingsnio artėjame prie užsibrėžto tikslo“, - teigė per centroatidarymo ceremoniją Kauno meras.

Konferencijoje – apie transporto koridoriaus „Rytai–Vakarai“ svarbą

Gruodžio 10-11 dienomis Vilniuje vyko baigiamoji projekto „Rytai–Vakarai transporto koridorius“ konferencija.

Renginyje dalyvavo apie pusantro šimto transporto specialistų iš įvairių pasaulio šalių: Lietuvos, Švedijos, Danijos, Rusijos, Kinijos, Baltarusijos ir kt. Nagrinėti įvairūs daugiašalio transporto koridoriaus, besidriekiančio iš Danijos pro Švedijos Blekingės regioną į Lietuvą nuo Klaipėdos uosto ir toliau į Rytus, aspektai.

Projektas vykdomas bendradarbiaujant 46 partneriams iš skirtingų šalių. Jame dalyvauja teritorijų planavimo institucijos, universitetai, uostai ir transporto įmonės Danijoje, Lietuvoje, Rusijoje ir Švedijoje. Transporto koridorius „Rytai–Vakarai“ sujungtų ne tik Vilnių bei Esbjergą Danijoje, bet taptų svarbus visų šalių, per kurias drieksis, transporto mazgams, iš kurių pagrindiniai – Malmė, Karlshamnas ir Klaipėda. „Rytų–Vakarų“ transporto koridorius sujungtų ir tolimesnius transporto mazgus – Kaliningradą, Gothenburgą, Oslą, turėtų didžiulės įtakos Europos prekybai su Rusija, Juodosios jūros regionu bei Tolimaisiais rytais. Transporto koridorius „Rytai–Vakarai“ susideda iš intermodalinės transporto sistemos, kurioje kiekviena iš transporto rūšių tampa nacionalinės ir Europinės transporto sistemos jungtimis.

Vilniuje vykusios konferencijos tikslas – pristatyti ir aptarti strategiją bei veiksmų planą. Jie jau parengti, belieka žengti prie sekančio etapo – projekto vykdymo. Į Vilnių susirinkę projekto dalyviai aptarė, kokių veiksmų reikėtų imtis, kad „Rytų–Vakarų“ transporto koridorius realiai taptų integralia transeuropinio transporto tinklo bei jo pratęsimo į kaimynines šalis dalimi.

Plačiau apie konferenciją – sekančiame „Transporto pasaulio“ numeryje.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

"Transporto pasaulis"
Gruodis Nr. 12 (84)

"Linava" informuoja

Kronika

Aktualijos

Apie vežėjų verslo aktualijas – ant metų sandūros slenksčio

Kaip išvengti problemų Rusijoje

Egzotika

“KrAZ” SIEKS DAKARO LAURŲ

Keliai Keleliai

Lietuvoje eismo intensyvumas auga greičiau, nei galimybės kelius prižiūrėti

Magistralės jubiliejus

Modeliai

"Temsa Safari HD "– naujovė Lietuvoje

Vėl nauji FH

„Solbus“ – naujovė iš Lenkijos

Parodos

Lūžio metas: būtinas sisteminis požiūris

Pas kaimynus

Prieššventinė prekyba koreguoja krovinių gabenimo maršrutus

PREVENCIJA

Tikslas : saugus eismas ir vienodos konkurencijos sąlygos

Servisas

UAB "Centrako" pradėjo modernaus DAF serviso statybą Vilniuje

Stambiu planu

MAN TGM – “Metų sunkvežimis” Lietuvoje

Lietuvoje ir pasaulyje

Bankas SNORAS remia profesionalių pilotų komandą

Logistikos miestas bunda

Naujienos

Perspektyvos

Studentams – piniginės premijos

Keleivinis transportas

Keleivininkų regioniniuose – einamieji reikalai

Technika

Naujienos

Teisė

Akcijų apskaita bendrovėse ir jų perleidimas (1)