Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

šiuolaikiniams varikliams reikia modernių alyvų

šiuolaikiniuose dyzeliuose į alyvas patenka vis daugiau suodžių, kurie gali smarkiai jа užteršti ir dėl to variklis susidėvės greičiau. Be to, nuolat ilgėja alyvų keitimo intervalai, mažinama tepimo sistemos talpa, tad suodžių koncentracija dar padidėja.

Alyvų gebėjimas suskaidyti į variklį patenkančias suodžių daleles, kurių dydis - tik keli mikronai, tapo svarbiausiu rodikliu, pagal kurį įvertinama alyvų kokybė.

Jeigu alyva neturi tokių savybių, suodžiai padidina jos klampа, padidėja trintis tarp variklio detalių ir jų dilimas spartėja.

Neste Turbo LXE - tinkama alyva šiuolaikiniams dyzeliniams varikliams

NESTE TURBO LXE yra naujo tipo alyva, atitinkanti naujausias dyzelinių variklių klasifikacijas: Amerikoje naudojamа API CI-4, CH-4 ir Europos klasifikacijа ACEA E5. API CI-4 šiuo metu tai aukščiausias dyzelinių alyvų kokybės įvertinimas.

NESTE TURBO LXE gebėjimas surišti suodžius yra daug kartų didesnis negu įprastinių alyvų, skirtų dyzeliniams varikliams. Net tada, kai joje yra 4,5 proc. suodžių, NESTE TURBO LXE išlieka taki ir išlaiko bandymus, kuriais nustatomas susidėvėjimas pagal klasifikacijа API CI-4 ir CH-4.Kai automobiliai eksploatuojami ypač sunkiomis sаlygomis, o alyva keičiama retai, TURBO LXE alyva nepraranda tepimo savybių ir neleidžia susidaryti nuodėgoms ant stūmoklių ir vožtuvų, todėl variklis išlieka švarus ir mažiau dėvisi.NESTE TURBO LXE atitinka automobilių gamintojų reikalavimams

NESTE TURBO LXE atitinka specialiems „Volvo“, „Scania“, „Mercedes-Benz“, MAN, „Renault“ ir kitų automobilių gamintojų reikalavimams, keliamiems alyvai, keičiamai po ilgesnės nei įprasta eksploatacijos.

Universali alyva NESTE TURBO LXE tinka ir senesniems varikliams

Nors NESTE TURBO LXE specialiai sukurta galingiems šiuolaikiniams varikliams, ji puikiai tinka ir anksčiau išleistiems variklių modeliams su turbininiu įpūtimu ir be jo. Kadangi NESTE TURBO LXE 10W/40 ir 15W40 alyvos atitinka API SL ir ACEA A3 klasifikacijų reikalavimams, prireikus jas galima naudoti ir benzininiams varikliams tepti.

NESTE TURBO LXE gaminama trijų klampumo laipsnių: SAE 10W-40, 10W-30 ir 15W-40.

Naujiena! Sintetinė NESTE TURBO LXE 10W-40 alyva sukurta naudoti ypač šaltomis oro sаlygomis ir karštа vasarа. šios alyvos puikios techninės charakteristikos išlieka net tada, kai klimato sаlygos ekstremalios. Dėl aukšto klampos indekso NESTE TURBO LXE 10W-40 alyvа galima naudoti visus metus ir taip išvengti vasaros ir žiemos alyvų rūšių keitimo. Kai labai šalta, ji efektyviai sutepa variklį, o kai labai karšta, dėl plataus klampumo diapazono išlaiko storа alyvos plėvelę ir puikiai apsaugo nuo susidėvėjimo. NESTE TURBO LXE 10W-40 sutaupo daugiau degalų nei mineralinė alyva.

Pusiau sintetinė NESTE TURBO LXE 10W-30 puikiai tinka naudoti lengvesniam transportui ir žiemos oro sаlygomis.

NESTE TURBO LXE 15W-40 rekomenduojama naudoti sunkiajam transportui dažniausiai visus metus, tačiau pageidautina, kad temperatūra būtų ne žemesnė nei -200 C.

"Transporto pasaulis"
Balandis Nr. 4 (28)

"Linava" informuoja

"TransBaltica“ – transporto ir logistikos naujienos

Asociacijos nariams ir kandidatams

Bendra Lietuvos ir Latvijos Pareigūnų kontrolė

Chronologija

Dėl darbo sutarties su užsieniečiu nutraukimo

Didžiausias pavojus - dyzelino kaina

Estija

Gyvenimas ant ribos

INFORMACIJA keleivinio transporto sekcijos nariams

IRU:Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Kaip bus apmokestinamos transporto paslaugos

Kelyje į ES - vis mažiau nežinomųjų

Lenkijos apribojimai

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ XIII KONGRESAS 2003 m. gegužės 9 d., Vilnius

MAN: kartų kaita

Naujienos

Naujienos

Norvegija

Nuo rugsėjo - naujas mokestis

Prezidiumo posėdyje

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Rusija

Seminaras keleivių vežėjams

Su draudimo ir išperkamosios nuomos įstaigų atstovais aptartos vežėjų aktualijos

SUDėTINGAS SUNKVEžIMIO AGREGATAS

Susitikimas Ūkio ministerijoje

Teismo sprendimų vykdymas

TimoCorn TRUCK & CARGO

Transporto priemonių atitikties įvertinimo ir techninės apžiūros pakeitimai

VISKAS, KА NORėJOTE SUžINOTI APIE…

„Temsa Tourmalin“ debiutas Lietuvoje

Dilerių naujienos

Vilnius - VOLVO sostinė baltijos šalyse

Gamintojai siūlo

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

Kelių transporto inspekcija

Valstybinės kelių transporto inspekcijos informacija apie gautus ir išduotus kelionės leidimus 2003 m. sausio 1 d. - birželio 30 d.

Parodos

alt 2003

Poleminės pastabos

DVIGUBAS APMOKESTINIMAS: PASIRODO, KAI KAM TAI PATINKA

Norėta kuo greičiau, o...

Požiūris

KONGRESUI ARTėJANT

Psichologija

Derybos: svarbiausias pagalbininkas - šaltas protas

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Modernizuoti MZKT savivarčiai

šeima

Lemtingas atsitiktinumas

Užsienyje

Ko laukia europos krovinių vežėjai?

Veteranų klubo svetainė

Su gimtadieniu, kolegos!

Vežėjų žinios

Krovininės transporto sekcijos posėdis

Lietuvoje ir pasaulyje

KELEIVIų VEžėJAI CELėJE

Lietuviškos žaliosios – nuo spalio

NAUJAS SENAS GERAS PAžįSTAMAS

REKORDINė KONTRABANDA

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

VERSLO SАLYGOS SUNKėJA

„DAILY“ SMULKIų KROVINIų IšVEžIOTOJAMS

Transporto politika

Ar gyvens proektas 2K?

EKOTAšKAI IšLIEKA

Vž informacija

Naujienos

Žinotina

Galvos skausmas - firmos vardas

Nepasvėręs - nevažiuosi

Pavojingi korviniai: kas už ka atsako?

VEžėJAI LAUKIA KVALIFIKUOTų VAIRUOTOJų

Perspektyvos

Susisiekimo ministerija: planuojamų darbų apimtis auga

Paslaugos

šaldytuvu ant ratų laboratorija

Keleivinis transportas

Pagaliau priimta nuostolingų maršrutų kompensavimo tvarka

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Airlight Direct - konfortiškesnė, stabilesnė, lengvesnė

Ilgaamžiai guoliai

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Naujos kartos centrifuga alyvai valyti

„Požemių jautis“ iš Suomijos

Muitinėje

Aptartos mokesčių surinkimo gerinimo priemonės

Teisė

Bylos su vairuotojais ekspeditoriais

Valstybė pasilieka teisę reikalauti ...

Verslo etika

Kalbos paprastumas

Muziejus

RED BALL EXPRES logistikos pergalė