Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Daugiau kaip 130 metų Europos rinkoje veikianti austrų bendrovė „Schwarzmьller“ šiais metais Lietuvai pristatė naujа puspriekabę, kuriа pelnytai galima vadinti didžiausia naujiena Lietuvos

puspriekabių rinkoje. „Schwarzmьller“ per metus gaminanti apie 1000 savivarčių, šį kartа pasiūlė ypatingai tvirtos konstrukcijos bei didelės keliamosios galios savivartę puspriekabę.

Naujа 3 ašių plieniniu kėbulu „Schwarzmьller“ savivartę puspriekabę buvo galima pamatyti transporto ir logistikos parodoje „ALT 2003“. Kaip teigia „Schwarzmьller“ atstovas Baltijos šalyse Laurynas Nartautas, ši puspriekabė gali būti naudojama statybose, žemės ūkyje bei tiesiant kelius karjeruose, nes yra pritaikyta biriems ir nebiriems produktams vežti. „Užsakydami būtent šiа puspriekabę siekėme, kad ji būtų maksimaliai pritaikyta pirkėjo poreikiams ir Lietuvos regiono sаlygoms“, - pabrėžė L. Nartautas.

„Schwarzmьller“ gamykloje Austrijoje toks savivartės puspriekabės variantas, koks dabar atvežtas į Lietuvа, pradėtas gaminti prieš kelerius metus, tad, galima sakyti, laiko išbandymus išlaikė. „Dažnai kliento pasirinkimа lemia kaina ir gaminio ilgaamžiškumas, t. y. kainos ir kokybės santykis, - sako L. Nartautas. - Per daugelį metų ištobulintos ir ypatingai tvirtos „Schwarzmьller“ rėmų konstrukcijos bei viena iš naujausių dažymo technologijų, užtikrinanti rėmo atsparumа korozijai daugiau nei 10-čiai metų, suteikia visas galimybes Europos rinkoms pateikti patikimа ir optimalų pagal savo technines charakteristikas gaminį“.

Patikrinta ir apgalvota

konstrukcija

Lietuvoje buvo pristatyta 3 ašių savivartė puspriekabė su plieniniu kėbulu. Tokios puspriekabės gali būti 2 arba 3 ašių ir išsiverčiančios į galа arba į tris šonus. Antstatai gali būti montuojami ant 2, 3, 4 ašių vilkikų. Pažymėtina, kad savivarčių važiuoklės ir kėbulai gali būti pagaminti iš įvairaus metalo:

• iš aliuminio rėmo ir kėbulo;

• iš plieninio rėmo ir aliuminio kėbulo;

• iš plieninio rėmo ir plieninio kėbulo.

Savivarčių kėbulų forma taip pat gali būti labai įvairi: kampuota, segmentuota ir pusapvalė; viengubų arba dvigubų sienų ir grindų. Taigi platus asortimentas suteikia galimybę pasirinkti tinkamiausiа variantа.

Paprastas ir patogus valdymas

Transporto priemonės valdymas ir jos galimybės yra svarbios kiekvienam vairuotojui. Su „Schwarzmьller“ savivarte puspriekabe vairuotojui paprasta dirbti - visas valdymas vyksta iš vairuotojo kabinos, savivarčio mechanizmai veikia hidraulikos arba oro pagalba.

Techninės savybės - saugumas, stabilumas, ekonomiškumas

• Savivartė puspriekabė yra plieninė: kėbulo šonus ir dugnа sudaro 5 mm storio plieno lakštas.

• Segmentuotas, artimas pusiau apvaliam, kėbulas. Birus krovinys supylus jį savaime tolygiai pasiskirsto šone.

• Krovinius galima vežti bet kokiu oru. Tam naudojamas tentas.

• Susukamas tentas užtikrina vežamo krovinio saugumа.

• Išverčiamas žvyras, gruntas, asfaltbetonis ar kitas birus krovinys neprilimpa prie dugno.

• Pneumatinė pakaba suteikia priekabai stabilumo.

• Hidraulinis priekinio borto pakėlimo cilindras pakeliamas iki 47 laipsnių kampu. Keliant priekinę kėbulo dalį, galinis bortas atidaromas hidrauliniu mechanizmu.

• Pirmoji pakeliama ašis lieka iškelta, jeigu puspriekabė nepakrauta arba krovinys neviršija 13-14 tonų. Taip taupomos padangos, mažiau dėvisi stabdžiai.

„Schwarzmьller“ austriška kokybė užkariauja Lietuvа

Europoje dėl geros kokybės ir ilgalaikio naudojimo vertinamos „Schwarzmьller“ savivartės puspriekabės taip pat pasižymi ir kitomis savybėmis, tokiomis kaip ekonomiškumas, mažas svoris bei didelė keliamoji galia, nedidelė priežiūra, saugumas. Tai savybės, kurių pageidauja ne tik dirbantys su minėta transporto priemone, bet ir vadovai, ypač suinteresuoti gaminio ilgu darbu ir patikimumu.

Kalbėdami apie aliuminio kokybines savybes, „Schwarzmьller“ atstovai sako: aliuminis - tai sutaupyti kilogramai. Pastebėjusi aliuminio privalumus, tokius kaip natūraliai sumažėjusi korozija bei lengvumas, neprarandant tvirtumo, „Schwarzmьller“ viena iš pirmųjų Vakarų Europoje pradėjo naudoti šį metalа savivartėms gaminti. Pavyzdžiui, važiuoklė ir kėbulas iš aliuminio yra 2 tonom lengvesni už analogiškа plieninę transporto priemonę. Daugybė bandymų įrodė, kad aliuminio kėbulas yra toks pat tvirtas, kaip ir plieno, todėl „Schwarzmьller“ gamyboje išnaudoja geriausias kiekvieno metalo savybes.

Garantinis aptarnavimas yra labai svarbus kiekvienam, įsigyjančiam bet kokį gaminį. „Schwarzmьller“ teikia visas garantinio aptranavimo paslaugas Lietuvoje ir už jos ribų, Europoje. Prireikus trūkstamos detalės, ji pristatoma per labai trumpа laikа, o techninio aptarnavimo tinklas Europoje suteikia visа reikalingiausiа pagalbа ir kelyje.

"Transporto pasaulis"
Balandis Nr. 4 (28)

"Linava" informuoja

"TransBaltica“ – transporto ir logistikos naujienos

Asociacijos nariams ir kandidatams

Bendra Lietuvos ir Latvijos Pareigūnų kontrolė

Chronologija

Dėl darbo sutarties su užsieniečiu nutraukimo

Didžiausias pavojus - dyzelino kaina

Estija

Gyvenimas ant ribos

INFORMACIJA keleivinio transporto sekcijos nariams

IRU:Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Kaip bus apmokestinamos transporto paslaugos

Kelyje į ES - vis mažiau nežinomųjų

Lenkijos apribojimai

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ XIII KONGRESAS 2003 m. gegužės 9 d., Vilnius

MAN: kartų kaita

Naujienos

Naujienos

Norvegija

Nuo rugsėjo - naujas mokestis

Prezidiumo posėdyje

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Rusija

Seminaras keleivių vežėjams

Su draudimo ir išperkamosios nuomos įstaigų atstovais aptartos vežėjų aktualijos

SUDėTINGAS SUNKVEžIMIO AGREGATAS

Susitikimas Ūkio ministerijoje

Teismo sprendimų vykdymas

TimoCorn TRUCK & CARGO

Transporto priemonių atitikties įvertinimo ir techninės apžiūros pakeitimai

VISKAS, KА NORėJOTE SUžINOTI APIE…

„Temsa Tourmalin“ debiutas Lietuvoje

Dilerių naujienos

Vilnius - VOLVO sostinė baltijos šalyse

Gamintojai siūlo

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

Kelių transporto inspekcija

Valstybinės kelių transporto inspekcijos informacija apie gautus ir išduotus kelionės leidimus 2003 m. sausio 1 d. - birželio 30 d.

Parodos

alt 2003

Poleminės pastabos

DVIGUBAS APMOKESTINIMAS: PASIRODO, KAI KAM TAI PATINKA

Norėta kuo greičiau, o...

Požiūris

KONGRESUI ARTėJANT

Psichologija

Derybos: svarbiausias pagalbininkas - šaltas protas

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Modernizuoti MZKT savivarčiai

šeima

Lemtingas atsitiktinumas

Užsienyje

Ko laukia europos krovinių vežėjai?

Veteranų klubo svetainė

Su gimtadieniu, kolegos!

Vežėjų žinios

Krovininės transporto sekcijos posėdis

Lietuvoje ir pasaulyje

KELEIVIų VEžėJAI CELėJE

Lietuviškos žaliosios – nuo spalio

NAUJAS SENAS GERAS PAžįSTAMAS

REKORDINė KONTRABANDA

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

VERSLO SАLYGOS SUNKėJA

„DAILY“ SMULKIų KROVINIų IšVEžIOTOJAMS

Transporto politika

Ar gyvens proektas 2K?

EKOTAšKAI IšLIEKA

Vž informacija

Naujienos

Žinotina

Galvos skausmas - firmos vardas

Nepasvėręs - nevažiuosi

Pavojingi korviniai: kas už ka atsako?

VEžėJAI LAUKIA KVALIFIKUOTų VAIRUOTOJų

Perspektyvos

Susisiekimo ministerija: planuojamų darbų apimtis auga

Paslaugos

šaldytuvu ant ratų laboratorija

Keleivinis transportas

Pagaliau priimta nuostolingų maršrutų kompensavimo tvarka

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Airlight Direct - konfortiškesnė, stabilesnė, lengvesnė

Ilgaamžiai guoliai

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Naujos kartos centrifuga alyvai valyti

„Požemių jautis“ iš Suomijos

Muitinėje

Aptartos mokesčių surinkimo gerinimo priemonės

Teisė

Bylos su vairuotojais ekspeditoriais

Valstybė pasilieka teisę reikalauti ...

Verslo etika

Kalbos paprastumas

Muziejus

RED BALL EXPRES logistikos pergalė