Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Ilgaamžiai guoliai

„Sunkvežimių, priekabų ir puspriekabių ratų stebulėse sumontuoti ritininiai guoliai be problemų tarnauja vidutiniškai 300 tūkstančių kilometrų - teigia guolius gaminančios firmos „FAG Kugelfischer“ specialistai. Ir priduria: - O nauji „Insert-Lager“ tipo guoliai patikimai nuriedės ir milijonа kilometrų!“

Tarptautine bendrove tapusi „FAG Kugelfischer“, kurios pagrindinės gamyklos tebėra sukoncentruotos Vokietijos mieste švainfurte, turi didžiulį per daug dešimtmečių sukauptа įvairiausių tipų guolių gamybos patyrimа, todėl jos atstovų pareiškimais reikia tikėti. Firmos specialistai nustatė, jog sunkiųjų kelių transporto priemonių ratų guoliai sudyla ne dėl gamyboje naudojamų medžiagų ar gamybos technologijos neatitikimo reikalavimams, o dažniausiai dėl to, kad stabdžius remontuojant ir profilaktiškai tikrinant pažeidžiamas guolio mazgo sandarumas ir į jį patenka purvo. Guolių tarnavimo laikui pailginti „FAG Kugelfischer“ sukūrė ir Austrijoje Berndorfo vietovėje esančioje firmos gamykloje pradėjo naujos kartos guolių mazgų, pavadintų „Insert-Lager“, bei jais sukomplektuotų ratų stebulių „Truck-Achse-Modul“ serijinę gamybа. Naujieji guolių mazgai nuo iki šiol gamintų skiriasi itin patikimais sandarikliais, apsaugančiais guolius nuo purvo bei neleidžiančiais ištekėti lauk guolių mazgа užpildžiusiam tepalui. Be to, tose guolių vietose, kurios, kaip rodo praktika, dyla labiausiai, panaudotas specialių savybių plienas. Nebuvo pamirštas ir automobilių gamintojų noras į transporto priemones montuoti kuo lengvesnius mazgus. Firmos specialistai teigia, kad 4x2 tipo magistraliniame vilkike pakeitus iki šiol naudotus guolius naujais, „Insert-Lager“ tipo, vilkikas palengvės 48 kilogramais. Be to, naujieji guolių mazgai specialiai sukonstruoti tiltams su diskiniais stabdžiais.

Kai kurie transporto gamintojai jau naudoja naujuosius guolius: „Insert-Lager“ firma SAF savo gaminamas puspriekabių ašis komplektuoja, o DAF siunčia į Berndorfа savo sunkvežimiams skirtas ratų stebules, austrai jose sumontuoja naujuosius guolių mazgus, po to sukomplektuoti „Truck-Achse-Modul“ grįžta atgal ir montuojami į naujus dafus.

Nuotraukos iš „Lastauto und Omnibus“

Liucijus Suslavičius

"Transporto pasaulis"
Balandis Nr. 4 (28)

"Linava" informuoja

"TransBaltica“ – transporto ir logistikos naujienos

Asociacijos nariams ir kandidatams

Bendra Lietuvos ir Latvijos Pareigūnų kontrolė

Chronologija

Dėl darbo sutarties su užsieniečiu nutraukimo

Didžiausias pavojus - dyzelino kaina

Estija

Gyvenimas ant ribos

INFORMACIJA keleivinio transporto sekcijos nariams

IRU:Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Kaip bus apmokestinamos transporto paslaugos

Kelyje į ES - vis mažiau nežinomųjų

Lenkijos apribojimai

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ XIII KONGRESAS 2003 m. gegužės 9 d., Vilnius

MAN: kartų kaita

Naujienos

Naujienos

Norvegija

Nuo rugsėjo - naujas mokestis

Prezidiumo posėdyje

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Rusija

Seminaras keleivių vežėjams

Su draudimo ir išperkamosios nuomos įstaigų atstovais aptartos vežėjų aktualijos

SUDėTINGAS SUNKVEžIMIO AGREGATAS

Susitikimas Ūkio ministerijoje

Teismo sprendimų vykdymas

TimoCorn TRUCK & CARGO

Transporto priemonių atitikties įvertinimo ir techninės apžiūros pakeitimai

VISKAS, KА NORėJOTE SUžINOTI APIE…

„Temsa Tourmalin“ debiutas Lietuvoje

Dilerių naujienos

Vilnius - VOLVO sostinė baltijos šalyse

Gamintojai siūlo

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

Kelių transporto inspekcija

Valstybinės kelių transporto inspekcijos informacija apie gautus ir išduotus kelionės leidimus 2003 m. sausio 1 d. - birželio 30 d.

Parodos

alt 2003

Poleminės pastabos

DVIGUBAS APMOKESTINIMAS: PASIRODO, KAI KAM TAI PATINKA

Norėta kuo greičiau, o...

Požiūris

KONGRESUI ARTėJANT

Psichologija

Derybos: svarbiausias pagalbininkas - šaltas protas

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Modernizuoti MZKT savivarčiai

šeima

Lemtingas atsitiktinumas

Užsienyje

Ko laukia europos krovinių vežėjai?

Veteranų klubo svetainė

Su gimtadieniu, kolegos!

Vežėjų žinios

Krovininės transporto sekcijos posėdis

Lietuvoje ir pasaulyje

KELEIVIų VEžėJAI CELėJE

Lietuviškos žaliosios – nuo spalio

NAUJAS SENAS GERAS PAžįSTAMAS

REKORDINė KONTRABANDA

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

VERSLO SАLYGOS SUNKėJA

„DAILY“ SMULKIų KROVINIų IšVEžIOTOJAMS

Transporto politika

Ar gyvens proektas 2K?

EKOTAšKAI IšLIEKA

Vž informacija

Naujienos

Žinotina

Galvos skausmas - firmos vardas

Nepasvėręs - nevažiuosi

Pavojingi korviniai: kas už ka atsako?

VEžėJAI LAUKIA KVALIFIKUOTų VAIRUOTOJų

Perspektyvos

Susisiekimo ministerija: planuojamų darbų apimtis auga

Paslaugos

šaldytuvu ant ratų laboratorija

Keleivinis transportas

Pagaliau priimta nuostolingų maršrutų kompensavimo tvarka

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Airlight Direct - konfortiškesnė, stabilesnė, lengvesnė

Ilgaamžiai guoliai

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Naujos kartos centrifuga alyvai valyti

„Požemių jautis“ iš Suomijos

Muitinėje

Aptartos mokesčių surinkimo gerinimo priemonės

Teisė

Bylos su vairuotojais ekspeditoriais

Valstybė pasilieka teisę reikalauti ...

Verslo etika

Kalbos paprastumas

Muziejus

RED BALL EXPRES logistikos pergalė