Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Autobusai su ZAZ emblema

Aleksandras Govorucha

Ukrainoje, kur yra nemaža 7,5 metro klasės autobusų rinka, atsirado dar vienas tokių transporto priemonių gamintojas – gerai žinoma lengvųjų automobilių gamybos įmonė ZAZ. Zaporožės specialistai savo autobuso, pavadinto „I-Ven“, baze pasirinko Indijoje pagal „Daimler Benz“ licencijа gaminamų sunkvežimių „Tata“ važiuoklę su 6 cilindrų 130 AG dyzeliniu varikliu priekyje. Tad dabar Ukrainoje jau „bėgioja“ šimtai naujų 7,5 metro ilgio klasės autobusų, pagamintų panaudojant šiа patvariа ilgaamžę konstrukcijа, tiesa, jа papildomai pritaikius naujai paskirčiai. ZAZ-A07A1 „I-Ven“ buvo pristatytas visuomenei šių metų gegužės pabaigoje Kijeve vykusiame „Sostinės autošou“. Pristatytas ne vienas autobusas, o iš karto keturi, iš kurių du nemokamai vežiojo visus norinčius po parodos teritorijа, kad ir specialistai, ir eiliniai smalsuoliai galėtų įvertinti autobuso salono komfortа, jo minkštа pakabа.

Serijinius „I-Ven“ gamins Iljičiovsko automobilių agregatų gamykla, pernai pradėjusi montuoti iš Indijos agregatų rinkiniais importuojamus krovininius „Tata“ bei kinietiškus „Foton“. ši gamykla turi didelius modernius cechus, geriau pritaikytus didelių automobilių surinkimui nei ZAZ įmonė. Gamykloje „Tata“ važiuoklė parengiama naujai paskirčiai: sumontuojami abiejų tiltų kitokie pakabos amortizatoriai bei kitokios galinės parabolinės lingės. Ant parengtos važiuoklės uždedamas suvirintas ir jau nudažytas autobuso kėbulas. Kėbulų gamybai ir nudažymui Iljičiovske organizuotos atskiros gamybos linijos – ruošinių gamybos, suvirinimo ir dažymo.

Parodoje pristatyto autobuso varianto salonas buvo suplanuotas tiek miesto, tiek priemiestiniams maršrutams – salonas buvo suplanuotas su keturiomis sėdynių eilėmis. Sėdynės salone – kietokos, aptrauktos atsparia dėvėjimuisi ir vandalų išpuoliams medžiaga, neblogai dera su interjeru. Yra dvejos plačios pneumomechanizmų darinėjamos durys. Vairuotojas turi atskiras dureles kairiajame šone. Mat nuo salono jį atitveria didžiulis variklio gaubtas, uždengtas garsа ir variklio skleidžiamа šilumа izoliuojančia medžiaga. Gamintojo planai – iki šių metų pabaigos surinkti 200 autobusų, o toliau siekti stabiliai gaminti ne mažiau kaip 500 mašinų per metus.

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (67)

"Linava" informuoja

FL ir FE – “Vikingų“ bei “Titanų“ palikuonys

Naujienos

Aktualijos

Policininkai atsisako... kyšių?

Saugaus eismo dienos aprėps visа Lietuvа

Dilerių naujienos

Su delfino ženklu

įvairenybės

Dviratis...dar kartа...

Padangos

Iš pavojingų atliekų - naudinga žaliava

Parodos

„Kцgel“ naujovės – Hanoverio tarptautinės parodos ( IAA) išvakarėse

Patirtis

AITA prezidentas: Moldovos vežėjų problemos, asociacijos tikslai ir uždaviniai

Lietuvos vežėjai – ASMAP mokymo centre

Pažintys

GYVENIMO BūDAS – VAIRUOTOJA

Servisas

Geram sunkvežimiui - geras servisas

šventės

„Motorida“ plečia verslа

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Keleivinis transportas

Autobusai su ZAZ emblema

Meistriškumo varžybose paaiškėjo geriausieji

Technika

Populiariausias iš “Renault Trucks“ giminės

“MERCEDES BENZ SAFETY TRUCK“ – ATEITIS PRASIDEDA šIANDIEN

Mokymas

Vairuotojų gretas papildys kvalifikuoti „trakeriai“

Teisė

Senaties terminas

Muziejus

EDMUNDAS RUMPLERIS IR PRIEKINIų RATų PAVARA