Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

„Motorida“ plečia verslа

Viktoras Tamošiūnas


Kryptingai plėtodama verslа, UAB „Motorida“ plečia savo paslaugų šalies vežėjams galimybes: birželio pabaigoje sostinėje, Metalo gatvėje, atidarytas dar vienas šios bendrovės autoservisas. Pagrindinė bendrovės veiklos kryptis – sunkvežimių padangų restauravimas ir prekyba jomis.

Bendrovės direktorius Valdas Lakneris pasakojo, kad tai jau antras šios UAB servisas Vilniuje. Pagrindinė jos bazė, kur įrengtas padangų restauravimo servisas ir pagrindinis padangų sandėlis, yra įsikūrusi Justiniškėse. Panašūs bendrovės servisai veikia Alytuje, šiauliuose bei Marijampolėje. Be pagrindinės veiklos, UAB servisuose vežėjams teikiama ir kitų paslaugų.

šio verslo srityje UAB „Motorida“ ne naujokė – įsteigta 1994 metų gruodį. Pirmiausia atidarytas servisas sostinės šiaurės miestelyje (tuo metu ten buvo įsikūrusios ir giminingos bendrovės „Melga“, „Transvesta“ ir kt.). Bendrovės vadovai prisipažįsta, kad ir dabar ten norėtų turėti savo bazę – juk beveik pats sostinės centras. Deja, vietos po saule sostinės centre ne visiems užtenka: dabar toje vietoje, kur buvo pirmasis „Motoridos“ servisas, puikuojasi „Hyper Rimi“.

Tačiau ir persikėlus į Justiniškes klientų netrūko, atvirkščiai, jų nuolat daugėjo. Tad klientų ir užsakymų gausėjimas privertė vadovus galvoti apie naujo serviso atidarymа: po detalių skaičiavimų bei svarstymų toks ir atidarytas sostinės Kirtimų rajone, kur netrūksta krovininių automobilių srautų. Gana lengva parduoti padangа, bet jа dar reikia ir prižiūrėti – štai šito ir imamasi Kirtimuose.

Naujajame „taške“ atliekamas visas padangų servisas – pardavimas, restauravimas, remontas, montavimas bei kitokia priežiūra. Beje, lengvųjų automobilių padangos čia nerestauruojamos – naujų padangų kainos tokios, kad neapsimoka griebtis šito verslo – nepelninga.

Iš pradžių bendrovės darbuotojai restauravimo žinių sėmėsi Suomijoje. Dabar iš Suomijos ir Austrijos į Lietuvа kviečiamasi specialistų, kurie bendrovės darbuotojams veda kvalifikacijos kėlimo kursus, moko naujų technologijų bei specifinių profesinių gudrybių – visi UAB specialistai turi veiklos sertifikatus. Dirbama su „Kraiburg“ ir „Nokian“ restauravimo medžiagomis. Restauravimo įranga nepriekaištinga, dažnai testuojama.

Bendrovės pardavimų direktorius Eugenijus Pipynė pasakojo, kad mūsų vežėjai vis dažniau pradeda suprasti, kas yra pigi padanga ir kokia jos kokybė. Tai atspindi ir bendrovės parduodamų padangų statistika. šalies vežėjai vis dažniau renkasi gana brangias, užtat kokybiškas bei patikimas „Michelin“ padangas. Jau ne vienas įsitikino, kad jomis galima kur kas ilgiau važinėti, dar gana ilgai jos tarnauja ir restauruotos.

Pavyzdžiui, Suomijoje, kur kelių danga kur kas geresnė nei pas mus, „Michelin“ padangas galima restauruoti iki penkių kartų. Lietuvoje šias padangas bendrovė yra restauravusi po tris kartus: dėl kelių dangos (ne tik pas mus, bet ir kaimyninėse šalyse) ir dėl to, kad gana greitai sudaužomi karkasai, mūsų vežėjams krovininių automobilių „batus“ tenka keisti kur kas dažniau. Bendrovė nelinkusi restauruoti tų padangų, kurioms daugiau nei penkeri metai – manoma, kad jos jau nugyveno savo amžių.

žinoma, restauruota padanga tarnauja trumpiau, tačiau skundžiamasi restauravimo kokybe labai retai. Be to, pradėjus nagrinėti priežastis, dažniausiai paaiškėja, kad jos buvo netinkamai eksploatuojamos (netinkamas slėgis padangose ir kt.). Restauruotoms padangoms suteikiama vienerių metų garantija.

Bendrovė prekiauja ir japoniškomis padangomis „Faulken“ ir „Sumitomo“. Jos tikrai yra geros ir kokybiškos – vis daugiau mūsų vežėjų domisi jomis. Tokių padangų kaina, galima sakyti, yra vidutinė, jas beveik visuomet galima restauruoti.

Prekiauja bendrovė ir korėjietiškomis „Hankook“ padangomis, kurios, atsižvelgiant į jų truputį žemesnę kainа, nėra tokios prastos. Bet kuriuo atveju, tai ne pigi kai kurių kitų šalių produkcija, tinkanti nebent vienkartiniam naudojimui. Iš pradžių nemažai mūsų vežėjų sugundė tokia pigi produkcija, kainuojanti beveik tiek pat, kiek ir restauruota padanga (apytikriai restauruota padanga kainuoja perpus pigiau nei nauja „Michelin“), tačiau netrukus atsikando to pigumo ligi soties. Dabar retа kurį sugundysi pigia preke, todėl ir bendrovė šios produkcijos nesiūlo – pigus daiktas lieka pigus.


"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (67)

"Linava" informuoja

FL ir FE – “Vikingų“ bei “Titanų“ palikuonys

Naujienos

Aktualijos

Policininkai atsisako... kyšių?

Saugaus eismo dienos aprėps visа Lietuvа

Dilerių naujienos

Su delfino ženklu

įvairenybės

Dviratis...dar kartа...

Padangos

Iš pavojingų atliekų - naudinga žaliava

Parodos

„Kцgel“ naujovės – Hanoverio tarptautinės parodos ( IAA) išvakarėse

Patirtis

AITA prezidentas: Moldovos vežėjų problemos, asociacijos tikslai ir uždaviniai

Lietuvos vežėjai – ASMAP mokymo centre

Pažintys

GYVENIMO BūDAS – VAIRUOTOJA

Servisas

Geram sunkvežimiui - geras servisas

šventės

„Motorida“ plečia verslа

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Keleivinis transportas

Autobusai su ZAZ emblema

Meistriškumo varžybose paaiškėjo geriausieji

Technika

Populiariausias iš “Renault Trucks“ giminės

“MERCEDES BENZ SAFETY TRUCK“ – ATEITIS PRASIDEDA šIANDIEN

Mokymas

Vairuotojų gretas papildys kvalifikuoti „trakeriai“

Teisė

Senaties terminas

Muziejus

EDMUNDAS RUMPLERIS IR PRIEKINIų RATų PAVARA