Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Naujienos

„Centrako“: užuovėja sunegalavusiems

Prieš gerа dešimtmetį buvo galima ramiai pardavinėti tiek naujus, tiek pavažinėtus sunkvežimius ir nesukti galvos, kas, kur ir kaip juos remontuos – tai pirkėjo rūpestis. šiandien tai atrodo visiškas absurdas, tačiau anais laikais – beveik normalu: daugelis vežėjų turėjo didesnes ar mažesnes dirbtuves ir būrelį gazo bei mazo laikų auksarankių, galėjusių taisyti bet kа, kas paklūsta veržliarakčiui, atsuktuvui ir kūjui. Tie laikai baigėsi, galima sakyti, žaibiškai: senieji meisteriai išėjo kas pensijon, kas Anapilin, o į sunkvežimius dabar prifarširuota tiek elektronikos, kad su kūju eiti prie jo...

„štai mūsų pagrindinis instrumentas, – rodydamas į diagnostikos kompiuterį DAVIE XD sakė naujojo DAF serviso Kaune vadovas Audrius Lukošius. – šis prietaisas leidžia per keletа sekundžių patikrinti 48 elektroninių sistemų mazgus ir nustatyti gedimus. įsivaizduojate, kaip pagreitėja remonto eiga ir sumažėja remonto kaina...“

Kol kas Lietuvos vežėjai to neįsivaizduoja: 4520 m2 plotа užimantis ir 16 automobilių vienu metu galintis remontuoti vienas iš didžiausių Baltijos šalyse servisų dar tik pradeda darbа. Vežėjai čia galės suremontuoti bei techniškai prižiūrėti visų markių sunkvežimius bei priekabas. Kadangi darbas naujajame servise organizuotas vieno sustojimo principu, po vienu stogu teko rasti vietos daugybei tarnybų – nuo padangų montuotojų iki sudėtingiausių elektroninių sistemų remontininkų.

Birželio viduryje UAB „Centrako“ direktorius Audrius Kęstutis Gražėnas atrakino milžiniškа simbolinę spynа ir naujasis servisas pradėjo darbа. O ne už kalnų įkurtuvės ir Vilniuje bei Klaipėdoje...

Kęstutis BRUZGELEVIčIUS

Autoriaus nuotraukos

Autobusai važinės ir naktį

Nuo liepos pirmosios sostinėje važinės naktiniai autobusai. Jų maršrutai drieksis iš miesto centro į visus naujuosius rajonus.

Pasak Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Vaidoto Antanavičiaus, visuomeninis transportas naktimis dirba daugelyje Europos miestų. Vilniuje autobusai bei troleibusai naktimis važinėjo laikotarpiu tarp Kalėdų ir Naujųjų metų. Eksperimentas pasiteisino: naktinis transportas buvo populiarus ir patogus miesto gyventojams.

Kol kas autobusai naktimis važinės iki rudens – tai bus eksperimentas, kuriam pasibaigus bus įvertinti jo rezultatai ir nutarta, ar visuomeninis transportas naktį dirbs ir kitu metų laiku.

Naktimis keleivius vežiosiantys autobusai turės visai kitus maršrutų numerius, jie važinės naujomis trasomis. Kol kas numatyti penki maršrutai, kuriais važinės trylika autobusų. „Per naktį autobusai nuvažiuos apie 266 kilometrus. Be abejo, darbui naktį skirsime ne pačias naujausias transporto priemones. Patirtis rodo, kad tokiu metu autobusai labiausiai nuniokojami. Papildomo darbo turės dvidešimt vienas bendrovės vairuotojas“, – sakė UAB „Vilniaus autobusai“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Informacijа apie naktinius maršrutus sostinės gyventojai ir svečiai galės rasti interneto tinklapyje, gauti mobiliaisiais telefonais bei perskaityti visuomeninio transporto stotelėse. Be to, savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ ketina platinti autobusuose lankstinukus su keleiviams naudinga informacija.

Autobusai važinės nuo 23 val. 10 min. iki 4 val. 30 min. 40–50 minučių intervalais. Keleiviai galės naudotis turimais mėnesiniais, vienkartiniais ar terminuotaisiais 1, 3 ar 10 parų bilietais. Taip pat galios ir visi bilietai su nuolaida. Ar keleiviai sаžiningai naudojasi nauja paslauga, tikrins bilietų kontrolieriai bei autobusų vairuotojai.

Lina JAKUBAUSKIENė

"Vežėjų žinios"
Liepa Nr. 13 (121)

"Linava" informuoja

Naujienos

"Linavos" mokymo centras

Planuojami mokymo kursai ir seminarai

Vž informacija

Naujienos

Teisė

Nauji teisės aktai, aktualūs vežėjams