Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

Praėjusių metų pabaigoje Vilniaus miesto savivaldybė priėmė nutarimа iš Vyriausybės finansuojamo investicinio projekto „Ekologinės būklės gerinimas Vilniaus mieste“ už penkis milijonus litų pirkti penkis standartinio ilgio „Mercedes-Benz Citaro“ ir vienа „Cito“ autobusus. šių metų sausį savivaldybės taryba priėmė sprendimа už savo lėšas lizingo būdu nupirkti dar tris „Cito“ ir penkis ҐCitaro“ autobusus.

Balandžio 15 dienа į sostinę atvyko pirmieji du specialiai sostinei pagaminti vidutinės klasės „Mercedes-Benz Cito“. Abiejų transporto priemonių ilgis - 9,585 metro, aukštis - 2,945 metro. Autobusų posūkio diametras - 21,390 mm, tad jie ypač tiks vežti keleivius siauromis senamiesčio gatvelėmis.

Autobusai žemagrindžiai, dvejų durų. Salone yra 14 sėdimų bei 30 stovimų vietų. „Cito“ montuojamas turbodyzelinis OM 904 LA 177 AG Euro 3 reikalavimus atitinkantis variklis, sumontuotas ant metalinio rėmo, įtvirtinto virš užpakalinio tilto. Beje, šis rėmas - vienintelė plieninė detalė (išskyrus važiuoklę), nes visas kėbulas pagamintas iš aliuminio elementų ir sujungtas specialiais neatsiveržiančais varžtais.

Salone keleivių patogumui įrengta kondicionavimo sistema, neleisianti vasarа temperatūrai salone pakilti per 20-24 laipsnių šilumos. Vidaus dizainа pasirinko patys vilniečiai, balsuodami internetu už kelis skirtingus variantus. Pasirūpinta ir vairuotojo darbu: patogi sėdynė, gražaus dizaino prietaisų panelė, reguliuojami bei šildomi galinio vaizdo veidrodžiai. Pašildomi ir šoniniai stiklai, kad galinio vaizdo veidrodžiai gerai matytųsi. Pagrindines autobuso sistemas valdo kompiuteris. Autobuse yra displėjus, kuriame vairuotojas gali pasižiūrėti pagrindinius variklio, stabdžių ir kitų sistemų darbo parametrus.

Stabdžių sistema elektropneumatinė, visi ratai - su diskiniais stabdžiais, ABS ir ASR sistemomis. Autobuso pakaba pneumatinė, su automatine lygio palaikymo ir posvyrio (Kneeling) sistemomis. Slidžiame kelyje retarderis išsijungia įsijungus ABS.

Pasak UAB „Vilniaus autobusai“ generalinio direktoriaus Gintaro Nakučio, artimiausiu laiku į Vilnių atvažiuos dar du „Cito“, o birželio pabaigoje - dešimt „Citaro“ autobusų.

Lina JAKUBAUSKIENė

"Transporto pasaulis"
Balandis Nr. 4 (28)

"Linava" informuoja

"TransBaltica“ – transporto ir logistikos naujienos

Asociacijos nariams ir kandidatams

Bendra Lietuvos ir Latvijos Pareigūnų kontrolė

Chronologija

Dėl darbo sutarties su užsieniečiu nutraukimo

Didžiausias pavojus - dyzelino kaina

Estija

Gyvenimas ant ribos

INFORMACIJA keleivinio transporto sekcijos nariams

IRU:Eurazijos ekonominė erdvė - XXI amžiaus perspektyva

Kaip bus apmokestinamos transporto paslaugos

Kelyje į ES - vis mažiau nežinomųjų

Lenkijos apribojimai

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ XIII KONGRESAS 2003 m. gegužės 9 d., Vilnius

MAN: kartų kaita

Naujienos

Naujienos

Norvegija

Nuo rugsėjo - naujas mokestis

Prezidiumo posėdyje

REISAS - VALANDA TRUMPIAU

Rusija

Seminaras keleivių vežėjams

Su draudimo ir išperkamosios nuomos įstaigų atstovais aptartos vežėjų aktualijos

SUDėTINGAS SUNKVEžIMIO AGREGATAS

Susitikimas Ūkio ministerijoje

Teismo sprendimų vykdymas

TimoCorn TRUCK & CARGO

Transporto priemonių atitikties įvertinimo ir techninės apžiūros pakeitimai

VISKAS, KА NORėJOTE SUžINOTI APIE…

„Temsa Tourmalin“ debiutas Lietuvoje

Dilerių naujienos

Vilnius - VOLVO sostinė baltijos šalyse

Gamintojai siūlo

NESTE TURTO LXE ATITINKA DYZELINIų VARIKLIų ALYVų NAUJAUSIų KLASIFIKACIJų REIKALAVIMAMS

Kelių transporto inspekcija

Valstybinės kelių transporto inspekcijos informacija apie gautus ir išduotus kelionės leidimus 2003 m. sausio 1 d. - birželio 30 d.

Parodos

alt 2003

Poleminės pastabos

DVIGUBAS APMOKESTINIMAS: PASIRODO, KAI KAM TAI PATINKA

Norėta kuo greičiau, o...

Požiūris

KONGRESUI ARTėJANT

Psichologija

Derybos: svarbiausias pagalbininkas - šaltas protas

Rinkos naujienos

Naujienos

Rytų rinkoje

Modernizuoti MZKT savivarčiai

šeima

Lemtingas atsitiktinumas

Užsienyje

Ko laukia europos krovinių vežėjai?

Veteranų klubo svetainė

Su gimtadieniu, kolegos!

Vežėjų žinios

Krovininės transporto sekcijos posėdis

Lietuvoje ir pasaulyje

KELEIVIų VEžėJAI CELėJE

Lietuviškos žaliosios – nuo spalio

NAUJAS SENAS GERAS PAžįSTAMAS

REKORDINė KONTRABANDA

SOSTINėJE - „MERCEDES-BENZ CITO“

VERSLO SАLYGOS SUNKėJA

„DAILY“ SMULKIų KROVINIų IšVEžIOTOJAMS

Transporto politika

Ar gyvens proektas 2K?

EKOTAšKAI IšLIEKA

Vž informacija

Naujienos

Žinotina

Galvos skausmas - firmos vardas

Nepasvėręs - nevažiuosi

Pavojingi korviniai: kas už ka atsako?

VEžėJAI LAUKIA KVALIFIKUOTų VAIRUOTOJų

Perspektyvos

Susisiekimo ministerija: planuojamų darbų apimtis auga

Paslaugos

šaldytuvu ant ratų laboratorija

Keleivinis transportas

Pagaliau priimta nuostolingų maršrutų kompensavimo tvarka

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Airlight Direct - konfortiškesnė, stabilesnė, lengvesnė

Ilgaamžiai guoliai

Lietuvos rinkoje nauja savivartinė puspriekabė

Naujos kartos centrifuga alyvai valyti

„Požemių jautis“ iš Suomijos

Muitinėje

Aptartos mokesčių surinkimo gerinimo priemonės

Teisė

Bylos su vairuotojais ekspeditoriais

Valstybė pasilieka teisę reikalauti ...

Verslo etika

Kalbos paprastumas

Muziejus

RED BALL EXPRES logistikos pergalė