Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Naujas „Actros“ – naujos viltys

Birželio pradžioje oficialieji koncerno „Mercedes-Benz“ atstovai Lietuvoje UAB „eMBesta“ vežėjams bei spaudos darbuotojams pristatė naujа gerai pažįstamo sunkvežimio „Actros“ kartа.

„Mercedes-Benz“ sunkvežimių bei autobusų markė – viena populiariausių tarp vežėjų. įvairiausio kalibro, įvairiausios paskirties mašinos kasdien veža krovinius bei keleivius. Vairuotojai jas mėgsta už patogumа, ištvermę, ilgaamžiškumа. Nenuostabu, jog naujausi kompanijos modeliai visada susilaukia didelio dėmesio: parodose prie jų neretai sunku ir prasibrauti, o kа jau bekalbėti apie nuodugnesnę pažintį. Oficialiajame pristatyme buvo galima neskubant apžiūrėti naujuosius modelius ir viskа išsiaiškinti iki smulkmenų. Konsultantai ypač akcentavo naujųjų V6 bei V8 variklių patikimumа bei naujаjа „į vairuotojo poreikius orientuotа kabinos salono koncepcijа“.

į naujuosius „Actros“ montuojami penki V6 ir trys V8 tipo varikliai, kurių galingumas nuo 320 iki 578 AG esant 1800 aps./min., o maksimalus sukimo momentas nuo 1650 iki 2700Nm esant 1080 aps./min. šie varikliai, komplektuojami sykiu su penkiomis automatinėmis arba automatizuotomis šešiolikos laipsnių pavarų dėžėmis, leidžia vežėjui susikurti labiausiai jo poreikius atitinkantį automobilį, galintį sėkmingai konkuruoti Europos keliuose. Skoningos ir praktiškos vairuotojo darbo vietos, 200 proc. padidinto daiktadėžių tūrio, moderniausių šiuolaikinių konstravimo bei gamybos technologijų dėka naujasis „Actros“ išrieda į mūsų šalies kelius, kad juose išlaikytų visus išbandymus.

Autoriaus nuotrauka

Kęstutis Bruzgelevičius

"Transporto pasaulis"
Birželis Nr. 6 (30)

"Linava" informuoja

Albanija

Dėl keleivinio transporto bilietų pardavimo įplaukų apskaitos

Dėl LR transporto lengvatų įstatymo

Dėl metinės PVM deklaracijos formų

Dėl profesinės kompetencijos ir žinių atnaujinimo egzaminų laikymo tvarkos

Dėl Susitarimo Interbus reglamentuojamų kelionės lapų knygos pavyzdžio pakeitimo

Ekonomikos forumas Augustave

Italija

Jungtinė Karalystė

Keleivinio transporto sekcijos posėdžio nutarimai

Lenkija

Lietuva

Linava

LINAVOS MOKYMO CENTRAS

Nauji teisės aktai

Pasitarimas Susisiekimo ministerijoje dėl neteisėtos keleivių vežimo veiklos

Prancūzija

Rusija

Serbija ir Juodkalnija

Kelionės

Svečiuose pas čekijos vežėjus

Nauji modeliai

SVEIKAS FLAGMANE!

Padangos

„Michelin“ padangų testas

Patirtis

„Dvynių“ projektas – Prancūzijos patirtis Lietuvai

Pažintys

TIKRAI MOTERIAI TARP VYRų GERAI

Psichologija

Telefono galia

Specializacija

Vilkikai velka vilkikus

Užsienyje

„Vėliavėlių“ keitimas, arba kodėl vokietijos vežėjai veržiasi į kitas šalis

Lietuvoje ir pasaulyje

DAR DU JUNGTINIAI KONTROLėS PUNKTAI

GRAIKIJOJE - APIE VISUOMENINį TRANSPORTА

įteiktas kokybės sertifikatas

Klaipėdoje - intermodalinių vežimų

Naujas „Actros“ – naujos viltys

„NORD/LB Lizingas“ automobilių parkui atnaujinti

Transporto politika

„LIETUVA – MūSų STRATEGINė PARTNERė“

Žinotina

Transporto Acquis. Kas tai? (1)

Keleivinis transportas

Tarptautiniai - pelningiausi

„SETRų“ pasirodymas šiauliuose

Vežėjo kalendorius

Nedarbo Dienos Europoje

Technika

Pamaitinti dyzelį tačiau - kaip?

Teisė

Vežėjo atsakomybės draudimas

Muziejus

Kelių „Dinozaurų“ epocha