Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

"PEUGEOT PARTNER" - antrasis prisitatymas

Mažos klasės komercinį automobilį "Peugeot Partner" Lietuvos automobilininkai gerai žino: šis jau šešerius metus gaminamas modelis ganėtinai dažnai sutinkamas ir didelių, ir mažų šalies miestų gatvėse. Savotiškas jo siluetas tapo įprastu transporto sraute ir nieko nebestebina.

Dabar atėjo laikas populiarųjį "Partner" šiek tiek atšviežinti, juolab, kad rinkoje atsirado jaunesnių konkurentų su FIAT, "Opel" ir "Ford" emblemomis. Tad kа mums per antrаjį debiutа siūlO "Peugeot" konstruktoriai ir dizaineriai?

Labiausiai pakito priekinė mažojo furgonėlio dalis. Ji tapo išraiškingesnė, vizualiai masyvesnė ir primena naujausios kartos "off-road" klasės visureigių dizainа. Ypač karinga atrodo komplektacija "Escapade", turinti net priekinius automobilio žibintus apsaugančias groteles! Agresyvaus visureigio įspūdį dar labiau sustiprina juodi plastmasiniai ratų arkų praplatinimai, būdingi džipams. Kiti du įrangos variantai - "Presence" ir "Premium" - kuklesni.

Kitas pastebimas pasikeitimas - salone naujas prietaisų skydelis su daugiau įvairių nišų ir dėtuvių smulkiems daiktams ir dokumentams. Jų komerciniame automobilyje, kaip žinia, niekada nebūna per daug.Tachometras ir informacinis displėjus perkelti į skydelio vidurinės konsolės viršutinę dalį. Keleiviniame-krovininiame variante su antra sėdynių eile numatytos šoninės saugos oro pagalvės bei pagal užsakymа už 530 eurų įrengiamos kairiosios galinės durelės.

O štai agregatų nei keisti, nei modernizuoti dar nereikėjo: automobilis komplektuojamas tais pačiais varikliais (75 arba 109 AG benzininiais, 69 arba 90 AG HDI tipo dyzeliniais), tomis pačiomis pavarų dėžėmis ir kita mechanika. Nepaisant išlaidų patobulinimams, bazinio "Partner" modelio su 75 AG benzininiu varikliu kaina Prancūzijoje netgi sumažėjo.

"Transporto pasaulis"
Sausis Nr. 1 (25)

"Linava" informuoja

BOGDAN užkariauja Kijevа

Dėl kelionės dokumentų

Klaipėdos regiono vežėjams

Permainos keleivių vežėjų darbe

Lietuvoje ir pasaulyje

"Ford Transit Connect" - 2003 metų furgonas

"PEUGEOT PARTNER" - antrasis prisitatymas

"TRUCK STORE" - ginklas naudotų sunkvežimių rinkai užkariauti?

Italija: plius PVM

Lenkija: kuro - kiek telpa standartiniame bake

Lenkija: mokestis už automagistralę

Lietuva: Skandinaviškas dyzelinas atlaikė lietuviškа šaltį

Rusija, Baltarusija, Ukraina: vizų išdavimo tvarka bendra

Svarbiausia - įvaizdis

Vengrija: žieminė ekipiruotė - privaloma

Transporto politika

"Autobanų mokestis" - milijardus kainuojanti programa

žvilgsnis į Europos integracijа: kas padaryta ir kа reikės nuveikti kelių transporto srityje

Žinotina

"Dvynių" projektas: neišradinėkime dviračio!

2003 m. Europos transporto ir logistikos parodos

Perspektyvos

"VIKINGAS"… iš pietų

Paslaugos

KONTROLė - irgi paslauga, nors ne visi tai supranta...

Keleivinis transportas

Darbų liko ir šiems metams

Vilniuje važinės modernūs autobusai

Vežėjo kalendorius

Nedarbo dienos Europoje

Technika

Elektronika mažina posūkio spindulį

MEGA TRAILER ir kiti

Kronika

Mirties šokis tarp liepsnojančių automobilių

Mokymas

Egzaminai - sunkesni ir brangesni

Teisė

Antstolių reforma

Tiesa ir teisingumas

Konsultacijos

Vairuotojo darbo laikas (tęsinys)

Verslo etika

Vadovo kalbos kompetentingumas

Sveikata

Ligas lemia ir asmenybės ypatumai

Automobilių sportas

čekai pradeda diktuoti madas (2002-ųjų metų sunkvežimių lenktynių apžvalga)

2003 M. SUNKVEžIMIų VARžYBų KALENDORIUS

Muziejus

Gyveno Detroite kalvis...