Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

2006–ųJų “FORD TRANSIT“

Regis, visai neseniai aprašinėjome naujos kartos “Ford Transit“ konstrukcijos ypatumus, dalyvavome pirmųjų į Lietuvа atvežtų šio modelio automobilių pristatyme, o šiandien staiga pasirodo, kad populiariajam tranzitui jau penkeri, ir gamintojas ruošiasi rimtai jo modernizacijai. Tiesа sakant, tai padaryti būtina, nes konkurentai - “Sprinter“ (“DaimlerChrysler“), LT (“Volkswagen“), “Ducato“ (FIAT), “Boxer“ (“Peugeot“) ir kiti - tuoj bus patobulinti.

Kaip visada daroma modernizuojant gyvenimo pusamžį pasiekusį automobilį, pagrindiniai konstrukcijos elementai nekeičiami, tad revoliucinių naujovių tikėtis neverta. Paprasčiausiai gamintojas panaudos tinkamiausius, jau pasiteisinusius pastarųjų metų patobulinimus. Kad “Transit“ kuo geriau atitiktų šiandieninius aplinkos apsaugos reikalavimus ir pateisintų lūkesčius, kuriuos pareiškia nuolatinio naftos produktų kainų kilimo varginami transportininkai, visi į jį montuojami dyzeliai bus komplektuojami tik su modernizuota “common rail“ įpurškimo sistema. Patenkinti klientams, kuriems reikalinga modifikacija su didesnės galios motoru, iki šiol tranzituose su priekinių ratų pavara naudojamas 2,0 litrų dyzelis išaugs iki 2,2 litro, o galia - iki 100 kW (136 AG).

Modernizuotas modelis turi skirtis nuo pirmtako, todėl, nekeisdami kėbulo konstrukcijos, langų ir durų angų dydžio ir formos, dizaineriai gerokai pasidarbavo prie transporterio “veido“ (ne veltui tokia modernizacija angliškai vadinama “face lifting“ arba “veido pataisymu“). Tiesа sakant, kuklokas ir neišsiskiriantis dabartinio “Ford Transit“ priekis, o naujasis variantas atrodys kur kas ryškiau ir primins už Atlanto gaminamų krovininių fordų išvaizdа. Juodame apverstos trapecijos formos su trimis dideliais horizontaliais plyšiais falšradiatoriuje dominuoja didoka “slyva“ – firminė “Ford“ emblema. Iš šonų jа įrėmina dideli, užeinantys net į variklio gaubtа kampuoti žibintų stiklai. Panašius turi mažasis brolis – “Ford Connect“, bet tranzite jie dar didesni ir labiau užversti į viršų. Tai padaryta specialiai, kad geriau būtų pastebimi virš pagrindinių žibintų įkurdinti posūkių rodikliai.

Priekinius statramsčius dengia juodo plastiko apdaila, tad žiūrint iš toliau atrodo, kad priekinis stiklas susilieja su šoniniais, sudarydamas vientiso elemento įspūdį. Be abejo, pakeitus išorę, būtų neapdairu nepataisyti ir vidaus dizaino. Todėl modernizuotame “Transit“ bus naujas prietaisų skydelis, suteikiantis vairuotojo darbo vietai daugiau jaukumo, o svarbiausia, kaip ir konkurentų automobiliuose, pavarų perjungimo svirtis perkelta į prietaisų skydelį, jos forma tradicinė - džoistiko.

Modernizuoto “Ford Transit“ prognozuojama gamybos pradžia - 2006 metų pirmas ketvirtis.

Pagal užsienio spaudа parengė L.Suslavičius

"Transporto pasaulis"
Rugpjūtis Nr. 8(56)

"Linava" informuoja

Naujienos

Keliai

Pašykštėję keliams šiandien, rytoj mokėtume keleriopai brangiau

Nauji modeliai

2006–ųJų “FORD TRANSIT“

Patirtis

PIRKSI SKUBėDAMAS – VERKSI PARDUODAMAS

Problemos

REKLAMA ANT AUTOTRAUKINIO GALO – PAVOJINGA AR NAUDINGA?

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Transporto politika

APIE NETEISėTAS RINKLIAVAS NVS šALIų KELIUOSE

Skaitmeniniai tachografai: elektroninių raktų paskirtis ir galimybės

Keleivinis transportas

PASIRODO – GALIMA!

Technika

IVECO pasirinko “AdBlue“ variantа

VANDENILIS – ATEITIES AUTOMOBILIų KURAS?

Vilkiko kabinoje – kaip namie

„SMS paštas internete“ – informacija į kitа pasaulio kraštа per kelias sekundes

Mokymas

įGIJO NAUJų žINIų

Teisė

Vežėjo pareigos krovinį lydinčių dokumentų atžvilgiu

Konsultacijos

KONSULTUOJA VALSTYBINė MOKESčIų INSPEKCIJA Dėl Pridėtinės vertės mokesčio

Verslo etika

KLAUSYTI nelygu GIRDėTI

Muziejus

ATSARGIAI, FANTOMAS!

“GYROBUS“ - NEPASITEISINUSI IDėJA