Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

„Bandag“ – padangų restauravimo lyderis

Geriausias sprendimas –

atnaujinti padangа

„Bandag“ - pasaulinis vilkikų, furgonų ir autobusų padangų atnaujinimo lyderis. Gyvuojanti jau beveik pusę amžiaus, „Bandag“ garantuoja ne tik geriausias atnaujintų padangų savybes, bet ir padeda sutaupyti klientų išlaidas bei laikа. Po visа pasaulį išsibarsčiusios „Bandag“ įmonės kasmet atnaujina apie 20 milijonų padangų.

„Bandag“ specialistai teigia, kad jų atnaujintos padangos gali tarnauti netgi ilgiau nei naujos. Be to, nusidėvėjęs protektorius gali būti restauruojamas ne vienа kartа - taip maksimaliai pailginamas padangos tarnavimo laikas.

Bet kurioje pasaulio šalyje įsikūrusioje įmonėje garantuojama vienoda restauruojamų padangų kokybė. „Bandag“ visur taiko aukščiausios kokybės standartus, padangoms atnaujinti naudojama originali „Bandag“ įranga, be to, personalas apmokomas pagal speciаlias kompanijos programas.

Naujoji „Bandag“ padangų atnaujinimo sistema

Pastaruoju metu „Bandag“ pasiūlė naujа padangų atnaujinimo įrangа. „Bandag BDA2“ sistema - tai puiki galimybė pailginti žemo profilio padangų tarnavimo laikа. „BDA2“ atnaujintas protektorius kokybe nenusileidžia originalioms naujoms padangoms, tačiau klientas sutaupo, kadangi restauruoti padangа kainuoja pigiau nei įsigyti naujа.

Prieš kelerius metus transporto įmonėse gerokai padidėjo žemo profilio padangų mažiems ratams poreikis. Tai iš konstruktorių reikalavo nemažų pastangų - mažos, tačiau plačios padangos turėjo savo techniniais parametrais niekuo nenusileisti standartinio dydžio bei pločio padangoms. šiuo metu žemo profilio padangų rinka jau užpildyta, tačiau kilo poreikis jas restauruoti. „Bandag“ konstruktoriams teko gerokai pasukti galvas, kol gimė naujoji technologija.

„Bandag BDA2“ venu šūviu nušauna du zuikius: modernioms žemo profilio padangoms suteikiamas „antrasis gyvenimas“, be to, jų techninės savybės po restauravimo nė kiek nepakinta. šiuo būdu atnaujintos padangos puikiai tinka automobiliams su didelio galingumo varikliais, kurie montuojami ant varomųjų ratų.

Viena iš restauruotų padangų paslapčių – specialus kryptinis protektoriaus raštas, sumažinantis trintį su kelio danga. Toks protektorius atlaiko netgi dideles apkrovas, kai galingas vilkikas staiga pajuda iš vietos.

Atnaujintomis padangomis galima nuvažiuoti daugybę kilometrų. Joms restauruoti naudojamas specialus labai atsparus „Bandag“ gumos mišinys, sumažinantis protektoriaus nusidėvėjimа. Be to, šios padangos stabilios ir saugios važiuojant bet kokiu keliu ir bet kokiomis oro sаlygomis. Jos užtikrina komfortiškа važiavimа vairuotojui, kadangi rieda tyliai, jų keliamo triukšmo lygis atitinka visus ES direktyvų reikalavimus.

„Bandag“ žengia į Afrikos rinkа

šių metų kovа Kaire (Egiptas) buvo įkurtas pirmasis „Bandag“ kompanijos filialas „Internile“. Tai – labai svarbus įvykis šios šalies transporto industrijai, kadangi apie 90 proc. krovinių Egipte gabenama keliais.

Kylant Egipto ekonomikai, sparčiai plėtojamas ir šalies kelių tinklas. Padaugėjus sunkiųjų transporto priemonių, kilo ir didesnis padangų joms poreikis. šios šalies vežėjai pamažu supranta, kad įsigydamas prastos kokybės pigiа padangа, daug nesutaupysi: jos ne tik greičiau dėvisi, tačiau yra ir mažai patikimos, nesaugios. Investicijos į geros kokybės gaminį visada keleriopai atsiperka. O susidėvėjusių geros kokybės padangų atnaujinimu Egipte ir užsiims naujai įkurtas „Bandag“ filialas „Internile“.

UAB „Guminta“ - viena iš lyderių

Firmai „Bandag“ Lietuvoje atstovauja UAB „Guminta“, kuri yra viena iš lyderių padangų restauravimo versle ir šiuo metu užima 25 procentus Lietuvos rinkos. šios įmonės padangų atnaujinimo procese naudojama „Bandag“ technologija leidžia restauruoti įvairių dydžių (nuo R17,5 iki 22,5) ir įvairaus pločio padangas ( netgi 435/50R19,5, 445/45R19,5).

UAB „Guminta“, siekdama pateikti vežėjams kokybiškiausiа produktа, nuolat atnaujina siūlomų protektorių gamа. Bendrovė turi vienа iš moderniausių montavimo cechų su SEECAM firmos montavimo ir balansavimo staklėmis, kuris vienu metu gali aptarnauti 4 sаstatus.

Parengė Giedrius JAKUBAUSKAS

"Transporto pasaulis"
Liepa Nr. 7 (55)

"Linava" informuoja

Naujienos

Aktualijos

Greitam susisiekimui – ir mobilusis ryšys

Skaitmeniniai tachografai: projekto gyvendinimas Lietuvoje vertintas palankiai

Sustiprinta transporto priemonių kontrolė Lietuvos keliuose

UAB „LINAVOS“ servisas: kuro projektas Lenkijoje vežėjų akimis

Dilerių naujienos

Naujos kartos puspriekabės

Padangos

„Bandag“ – padangų restauravimo lyderis

Patirtis

Pirksi skubėdamas - verksi parduodamas

Poleminės pastabos

Lietuvos vežėjų klubas: techninės apžiūros specialistų žvilgsniu

Psichologija

Derybų menas

Servisas

Kodėl genda turbokompresoriai?

Sveikiname!

AUTOVERSLAS: DEšIMTIES METų KELIAS į LYDERIUS

Su SOMMER patikimai ir saugiai

Lietuvoje ir pasaulyje

Naujienos

Žinotina

KAS IšRADO RATА ?

Svarbiausia – keleivių saugumas

Keleivinis transportas

SETRų TURAS PO BALTIJOS šALIS

Technika

INTERNETAS VERžIASI PER LANGА

TRYS LITRAI – NE PER DAUG!

„THERMO KING“ SIūLO ALTERNATYVА

Teisė

Darbo kodekso pakeitimai

Muziejus

PNEUMATINIų STABDžIų EPOPėJA